Smartphonehoesjes-online

Smartphonehoesjes-online

Bij Smartphonehoesjes-online koopt u voordelig online, de leukste smartphone hoesjes voor uw iPhone of Samsung toestel. De nut van een goed en degelijk hoesje wanneer uw smartphone valt heeft zich al vele malen bewezen. Zonder het gebruik van een smartphone hoesje kan uw toestel onherstelbare schade oplopen. Smartphonehoesjes-online biedt u een ruim assortiment Samsung hoesjes en iPhone hoesjes, tegen de meest scherpe prijzen. Ons assortiment smartphone hoesjes wordt wekelijks uitgebreid met de leukste modellen. Een Samsung Galaxy S7 of S7 Edge hoesje vind u ook al in ons assortiment
8,7
Filter 165 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• M Pennings
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Teleurstellend. Levering duurde bijna een week (ondanks dat site aangaf dat het op voorraad was en het dezelfde dag verstuurd zou worden) , hoesje is beschadigd geleverd, op klacht is tot op heden nog niet gereageerd.

• Petra krom

Hele snelle levering

• Hoe beoordeel je Smartphonehoesjes-online?

• Ron
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Bestelling was niet geleverd op aangegeven datum. Na telefonisch contact 2 dagen later heeft een medewerker ‘s avonds alsnog de bestelling persoonlijk geleverd, met excuses en ook met aantal kadootjes om het leed voor mijn dochtertje te verzachten. Goed gedaan!

• Merel
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Snel in huis. Het hoesje had wel wat beter ingepakt kunnen worden. Zat namelijk geen bescherming omheen en in een gewone envelop gestopt.

• Lianne Hokke
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Heb een retour/ruil aanvraag gemaild al 2 keer en 2 keer gebeld, maar tot nu toe geen reactie of contact gekregen. Inmiddels een week verder.

• Silvia
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Snelle levering en goede ervaring met klantenservice. Ik had een beschadigd hoesje ontvangen. Dit werd zonder problemen direct en naar tevredenheid opgelost.

• Steegman

Goeie prijs snel leveren

• Hub
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Product is goed en snel bezorgd

• Maud
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Snel geleverd. Kwaliteit van het hoesje is ook goed.

• Niels
    Geverifieerde klant van Smartphonehoesjes-online

Hij kwam te laat en verkeerde product

Antwoord van Smartphonehoesjes-online

Hoi Niels,
    Vervelend! Neem contact met ons dan zorgen we voor een passende oplossing! Late bezorging kan alleen als je in het buitenland woont, we zijn afhankelijk van PostNL omdat we nog geen eigen bezorgdienst kennen :-(
    Groet!