Smartsporter
Onze missie is om mensen te inspireren en te begeleiden naar een gezonde, gebalanceerde levensstijl door middel van intelligent sporten en herstellen met de juiste ondersteuningsmiddelen. Omdat we bij Smartsporter onze klanten waarderen bieden wij GRATIS verzending bij elke bestelling!
9,7

• Max
    Geverifieerde klant van Smartsporter

Music boxing machine besteld en werd netjes op de afgesproken tijd geleverd. Product heeft erg veel mogelijkheden en voelt kwalitatief sterk aan. Ik ben er super blij mee!

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo positief bent over onze Music Boxing Machine Max. Heel veel (sport) plezier gewenst!

• Ronja ten Barge
    Review voor Smartsporter

Ik heb de draagbare blender voor mijn verjaardag gekregen. Echt een top cadeau! Hij werkt super en is mooi compact! Nu kan ik op werk genieten van verse smoothies en sappen!

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo positief bent over de Draagbare Blender Pro. Heel veel plezier en succes met je aankoop!

• Hoe beoordeel je Smartsporter?

• Heidy Bekhuis
    Geverifieerde klant van Smartsporter

De draagbare Blender Pro besteld bij Smartsporter. Hij kwam netjes aan, goed verpakt en werkt allemaal naar behoren!

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor de positieve review Heidy. Heel veel plezier gewenst met de Draagbare Blender Pro!

• Renee
    Review voor Smartsporter

Super goede service! Fijn en snel contact en een ruim productaanbod.

Antwoord van Smartsporter

Bedankt Renee voor je positieve review. Wij wensen je heel veel plezier met de producten!

• Mariola
    Review voor Smartsporter

Super fijne webshop dit, ze denken erg mee en hebben een leuk aanbod met producten die echt wat toevoegen aan je dagelijkse routines!

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo tevreden over onze webshop en service bent Mariola! Als je in de toekomst nog vragen hebt aarsel dan niet en stel ze!

• Thomas
    Review voor Smartsporter

Super snelle levering! En zeer nette service!

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor je positieve review Thomas. Heel veel plezier en succes met de producten!

• Hofstede
    Review voor Smartsporter

Ik heb de ab wheel pro nu drie weken in huis en ik gebruik hem bijna iedere dag, het eerste resultaat is nu te zien. Twee centimeter buikomvang minder. Heel blij mee.

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je deze mooie resultaten hebt weten te behalen met de Ab Wheel Pro. Nog heel veel (sport) plezier gewenst!

• Madelief
    Review voor Smartsporter

Snelle levering, goede service!

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor je positieve review Madelief. Heel veel plezier gewenst met de producten!

• Samantha
    Review voor Smartsporter

Top service!!! duidelijke webshop, en een super snelle levering.

Antwoord van Smartsporter

Bedankt Samantha voor je positieve review. Als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag!

• Yoran Jaspers
    Review voor Smartsporter

geweldige prijzen, erg snelle levering, goede kwaliteit ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons Joran. Heel veel (sport) plezier gewenst!

• Luuk Scholten
    Review voor Smartsporter

Fijne service en een snelle levering!

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor je positieve review Luuk. Als je nog vragen hebt aarsel dan niet en stel ze!

• Isabel

Komt afspraken goed na. Overzichtelijke website. Goeie kwaliteit producten

Antwoord van Smartsporter

Fijn dat je zo positief bent over onze webshop en service Isabel!

• Bas ten Asbroek
    Review voor Smartsporter

Goede kwaliteit producten, snelle levering. Niets op aan te merken.

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor de mooie woorden Bas. Wij wensen je heel veel plezier en succes met de producten!

• Remond
    Review voor Smartsporter

De kwaliteit van de producten die ik heb besteld was top!
    En het werd ook nog eens snel geleverd.
    Een volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen!!

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo positief bent over de kwaliteit en levering Remond! Veel plezier gewenst met de producten!

• Krijn Terink
    Review voor Smartsporter

Massage gun gehaald, super fijn ding. Snelle levering en nette levering

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor je positieve review Krijn. Heel veel plezier gewenst met de Massage Gun!

• Danielle
    Review voor Smartsporter

Zeer snelle levering. Goeie kwaliteit producten! Zeer fijne service, zeker een aanrader

Antwoord van Smartsporter

Bedankt Danielle voor je positieve review. Wij wensen je heel veel (sport) plezier!

• Stef
    Review voor Smartsporter

Goede duidelijke service , super tevreden mee !

Antwoord van Smartsporter

Bedankt Stef voor je positieve review. Als je verder nog vragen hebt twijfel dan niet en stel ze!

• Tom
    Review voor Smartsporter

Super tevreden met deze shop, geven ook goed advies.

Antwoord van Smartsporter

Bedankt voor je positieve review Tom! Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag!

• Damian

Snelle levering super service

Antwoord van Smartsporter

Super bedankt voor je positieve review Damian. Heel veel (sport) plezier gewenst!

• Joey
    Review voor Smartsporter

Super tevreden alles snel binnengekomen en producten werken perfect

Antwoord van Smartsporter

Goed om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier en succes met de producten!