Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Is Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Arek
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

De monteur Yusuf was heel vriendelijk, mijn complimenten. Yusuf en zijn collega hebben de boel netjes achter gelaten. Ik ben heel blij dat ik jullie heb gevonden. De airco is heel netjes aangesloten en doet het heel goed, het gaat om een Mitsubishi heavy. Aanrader dus!!!

• Linda van dulst
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Ik heb dit web winkel 5 sterren gegeven omdat ik vind dat ze heel klant vriendelijk en heel professioneel van werk gaan.

• Hoe beoordeel je Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen?

• Robert
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Wacht al meer dan 1,5 jaar op een vervangende airco. Ze negeren je en laten ze je gewoon liggen. Hier zou ik geen producten meer bestellen, een hele slechte klantenservice en klantgevoel hebben ze ook niet. Ik ga juridisch stappen ondernemen.

• Tineke
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Youssef heeft goed werk geleverd ik ben blij dat ik jullie gevonden heb op de website
    Heel tevreden

• Menno Brouwer
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Top bedrijf, Goede service, mooie spullen. Mooie schone installatie. En ook leuke gezellige mensen. Echt een aanrader!

• Rob
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

goed werk, goede spullen en goede afspraken tegen een goede prijs,
    dat is wat je kunt verwachten bij Smitkoeltechniek .
    Bedankt voor jullie werk, het is prettig zaken doen met jullie.

• Nienke
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Wat een fantastisch bedrijf! Professionaliteit en goede communicatie staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel en dat is zeker te zien aan mijn mooie airconditioner. Nogmaals bedankt!

• Karel
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

We hebben reeds meerdere airco units laten installeren door dit bedrijf. Ze zijn zeer vriendelijk en denken goed na over de mogelijkheden. Alles is mooi opgehangen en afgewerkt. Ook de eerste onderhoudsbeurt is netjes uitgevoerd.

Kortom: Vriendelijk, Professioneel, Open-minded en wat mij betreft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

• Gerard
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

De samenwerking met Smitkoeltechniek was een zeer goede keuze. De Daikin airco werkt al anderhalf jaar feilloos. Ik had altijd een snel antwoord op elke aanvullende vraag en zelfs nu, als we iets willen vragen, weten we dat we nog steeds volledige steun hebben. We kregen volledige service van het bedrijf en we hoefden niets extra's te vragen. Ik wil graag alle medewerkers van dit bedrijf bedanken voor hun hulp en uitvoering van onze airconditioning 🤜👍

• Nicola
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Mega professioneel team !! Ik raad het iedereen aan!

• Jan Overdijk
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Zeer professioneel producten zijn echt hele goeie kwaliteit

• Rob Kent
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

We zijn zeer tevreden - goede prijs van de apparatuur en goede opleverdatum. Een betrouwbaar bedrijf

• Gerrit Nemegeer
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Bedankt voor de professionele service. Ik heb de contactgegevens van uw bedrijf naar alle geïnteresseerde vrienden gestuurd. Volledige professionaliteit van telefonisch contact en het regelen van data, via de voorman die op locatiebezoek kwam, want zeer professionele en culturele heren die de installatie hebben gemaakt. Ik moet met name de laatste prijzen - ze probeerden de orde te bewaren en de installatie op de beste en minst ingrijpende manier voor het gebouw en de esthetiek te maken, bij elke stap overleg te plegen en alles uit te leggen wat ze doen en waarom. Alvast bedankt en groeten!"

• Bart Pennings
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Verrassend snelle en efficiënte installatie van het Split airconditioningsysteem. Culturele en professionele monteurs, bereid om alle nodige informatie te verstrekken over de geïnstalleerde apparaten en hun werking. Ik raad aan.

• Alex Scheepstra
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Ons bedrijf heeft onlangs koelvriezers gekocht.
    Professionele service van smitkoeltechniek maakten indruk op ons.
    We hebben gedetailleerde antwoorden op alle vragen ontvangen.
    De gekochte apparatuur zag eruit zoals deze werd beschreven door de verkoper, wat onberispelijk is. Ik kan het vol vertrouwen aanbevelen.

• Sebastiaan Everwennik
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Beleefd en altijd terugkoppeling gehad. Maar volgende keer moeten ze wel precies aangeven wanneer ik de producten kan verwachten.

• Jenienke Kampert

Mooi prijzen

• Lizette Evers

Snel levering.

• Jeroen de Wit
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Zeer tevreden ze zijn ook heel klantvriendelijk.

• Bas Tammer
    Review voor Smit Koeltechniek & Klimaatsystemen

Ze doen wat je van hun verwacht