Smølke
Smølke wil dat jij zo lang mogelijk kan spelen, genieten en vooral løve kan delen met jouw allerbeste vriend! Wij maken daarom fingerlicking (of liever pawlicking) gezonde Alles-in-1 voeding voor honden en katten. Onze missie is niet alleen ‘tummy vol’, maar ook een ‘hart vol’.
9,5
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 66 met beschrijving

• Hennie Veenendaal
    Geverifieerde klant van Smølke

Snelle levering nu afwachten of milly het lekker vindt

Antwoord van Smølke

HI Hennie, dankjewel voor je mooie review! Hopelijk kan Milly ondertussen van je bestelling smøllen! :)

• Sandra Van 't hoff
    Geverifieerde klant van Smølke

De katten likmatten lijken mij wat klein en te moeilijk maar erg blij met de smolboxen en genoeg om te testen of ze het lekker vinden

Antwoord van Smølke

Hi Sandra, wat fijn dat je zo blij bent met de smølbox! Hopelijk kunnen je katten smøllen van vele smaken! :)

• Hoe beoordeel je Smølke?

• Sonja Janssens
    Geverifieerde klant van Smølke

Heel snelle levering, alsof ze er om de hoek al stonden mee te wachten

Antwoord van Smølke

Hi Sonja, dankjewel voor je mooie review! Stiekem stonden we daar ook al met je bestelling ;) Fijn dat alles zo snel aan kwam!

• Sanem Alicli
    Geverifieerde klant van Smølke

Super quick. It arrived in less than a day! The kitten loves the wet food.

Antwoord van Smølke

Hi Sanem, thank you for your review! So glad the kittens løve the wet food! :)

• Annette Speleman

Heel snelle levering! Dank u

Antwoord van Smølke

Hi Anette, dankjewel voor je mooie review! Fijn dat alles snel is geleverd :)

• Dennis Nonnemaker
    Geverifieerde klant van Smølke

Snel en correct en goed verpakt geleverd! Super !

Antwoord van Smølke

Hi Dennis, dankjewel voor de mooie review! :)

• Moniek Schuit
    Geverifieerde klant van Smølke

Super snelle levering en wat fijn een box om te proberen. Ons hondje smult ervan

Antwoord van Smølke

Hi Moniek, wat fijn dat je hondje zo lekker kan smøllen! Dankjewel voor je review! :)

• Mirella Schaap
    Geverifieerde klant van Smølke

Super bezorging, super klantenservice na foutieve proefpakket... top top top

Antwoord van Smølke

Hi Mirella, dankjewel voor je mooie review :) Fijn dat je zo tevreden bent over de producten en de service!

• Tom Styns
    Geverifieerde klant van Smølke

Tijdens het bestellen ondervond ik een probleem om een maatbeker toe te voegen bij mijn bestelling. Ik ben dan supergoed geholpen door een enorm vriendelijke dame, van de klantendienst met engelengeduld. Mijn bestelling werd ook reeds de volgende dag geleverd (in België). Mijn kat lust Smølke ook supergraag. Ik ben heel erg tevreden.

Antwoord van Smølke

Hi Tom, dankjewel voor je mooie review en wat fijn dat alles toch is gelukt met de maatbeker! We helpen graag! Geniet lekker van je bestelling samen met je kat :)

• Derya Yildiz
    Geverifieerde klant van Smølke

Voortaan koop ik me hondenvoer hier. Ben zo tevreden. Het word meteen verstuurd, de volgende dag in huis. Je krijgt altijd een meetbeker. De klantenservice is ook zo vriendelijk en komt altijd met oplossingen. Top bedrijf!

Antwoord van Smølke

Wat fijn dat je zo tevreden bent Derya! Wij worden blij van tevreden klanten, daar doen we het voor!

• Y.A. Taribuka
    Geverifieerde klant van Smølke

Besteld, netjes afgeleverd, Prima!

Antwoord van Smølke

Bedankt voor je mooie review!

• G.S. van der veen

Inderdaad zeer snelle levering

Antwoord van Smølke

Hi! Dankjewel voor je mooie review! Fijn dat je zo blij bent met de snelle levering :)

• J F W Herdink
    Geverifieerde klant van Smølke

veruit de faforiet van mien (kat)
    goede prijs kwaliteits-verhouding

Antwoord van Smølke

Hi, dankjewel voor je mooie review en wat ontzettend fijn dat Mien zo kan smøllen van onze voeding :)

• Steffie buddy
    Geverifieerde klant van Smølke

Heerlijk eten voor de hond, thuis bezorgt, hoef je niet verschillende winkels langs om voorraad te maken

Antwoord van Smølke

Hi Steffie, dankjewel voor je mooie review! Heerlijk en gemakkelijk, daar doen we het graag voor :)

• Yolanda Weldring
    Geverifieerde klant van Smølke

De producten zijn prima maar al die plastic en kartonnen verpakking en extra spullen vind ik milieuvervuilend en had ik niet om gevraagd

Antwoord van Smølke

Hi Yolanda, wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze Smølbox. Onze Smølbox vinden we een waardevolle probeerbox en we zorgen ervoor dat het voor onze consumenten duidelijk is welke producten hierin zitten en wat je kan verwachten. De producten zijn ook los verkrijgbaar via de shop als de Smølbox niet gewenst is. Het Smølmatje die hierin zit is een duurzaam product en zeker geen wegwerpplastic, het gebruik biedt een voordeel voor de mentale stimulatie van je kat. Meer hierover en het gebruik ervan kun je op onze de website lezen. Mocht je vragen hebben dan horen we het uiteraard graag :)

• Drommel &Pluis.
    Geverifieerde klant van Smølke

Ja dat klopt. Alles lekker en ook snel in onze bakkies
    Wij smullen iedere dag en genieten met onze bekkies

Antwoord van Smølke

Hi Drommel & Pluis, wat een mooie review van jullie! We zijn heel blij dat jullie zo enorm kunnen smøllen van jullie bestelling! :)

• Bramsnor
    Geverifieerde klant van Smølke

Netjes gekregen waar om gevraagd, beetje vaag over webshop bestellen.

Antwoord van Smølke

Hi Bramsnor, dankjewel voor je mooie review! :)

• Anne Venhorst
    Geverifieerde klant van Smølke

Leuk gevarieerd kittenpakket ontvangen voor ons nieuwe familielid ❤️

Antwoord van Smølke

Hi Anne, dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met jullie nieuwe familielid! :)

• DdJ
    Geverifieerde klant van Smølke

Voor een betaald puppy pakket wiel de inhoud iets tegen. Bestelling werd wel snel geleverd

Antwoord van Smølke

Dankjewel voor je review! :)

• Herman van t Net

Snelle reactie

Antwoord van Smølke

Hallo Herman, dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je kitten ervan heeft gesmølt! :)