Sneeuwkettingen-Online.nl

Sneeuwkettingen-Online.nl

Op Sneeuwkettingen-Online.nl vindt u een ruim assortiment sneeuwkettingen van bekende merken zoals Konig, Husky en RUD. Door het ruime assortiment vindt u altijd sneeuwkettingen die passen op uw auto. De sneeuwkettingen worden per set geleverd en de verzending is bij een bestelling van meer dan 50 euro helemaal gratis.
9,1
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• C.J. Pronk
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Op verzoek snel geleverd .

• H. ten Voorde
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Heldere website, makkelijk bestellen, vlot geleverd.

• Hoe beoordeel je Sneeuwkettingen-Online.nl?

• Pieter Boon
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Was prima levering alles klopte

• henk klijn
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Had besteld en betaald, bleek toch niet op voorraad, direct was het geld teruggestort.

• Michael Hendrix
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

In eerste instantie werd het verkeerde product geleverd, maar na één mailtje werd alles goed hersteld. Het juiste product werd alsnog opgestuurd inclusief frankering voor het retour sturen van het foute product.
    Top service!!

• Guido Dupont
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Correcte levering, volgens vooropgestelde dag, en dit ook in België.

• Sten van Ooik
    Geverifieerde klant van Sneeuwkettingen-Online.nl

Was geen juiste info dat ze eigenlijk niet geschikt waren voor mijn auto. Paste net maar raakte de wielkas. Daardoor nu al schade aan de kertingen. Zag later dat andere sites wel aangaven dat ze niet voor mijn auto waren.

Heel goed opgelost, kreeg direct een reactie.
    Dus erg tevreden over de afhandeling!

Antwoord van Sneeuwkettingen-Online.nl

Dank voor je review en feedback. Wij zullen onze omschrijving bij het product aanpassen. Het is voor ons lastig te beoordelen of de bestelde kettingen passen met de auto. Om in de toekomst meer inzicht te krijgen hierin zullen wij ons bestelproces aanpassen en standaard bij elke bestelling het merk, type en bandenmaat van de auto opvragen. Kunt u mij een email sturen met betrekking tot de schade aan de ketting?