SnoozeWall
Dit unieke kussen voorkomt frustraties en ergernissen over slaapgeluiden en geurtjes van elkaar tijdens de nachtrust waardoor je slaapritme verstoord wordt en hierdoor zal je rust ervaren tijdens de nacht! Dit exclusieve kussen is een must-have voor een goede en diepe nachtrust.
slaapcomfort slaapgemak slapen
9,7

• Lucienne
    Review voor SnoozeWall

supersnelle levering erg mooi verpakt ik heb de gouden driehoek besteld (edelstenen)ze zijn prachtig ,ik ben er erg blij mee
    Ik bestel zeker nog meer op (van )deze mooie webshop

Antwoord van SnoozeWall

Dankjewel voor de mooie review en wat fijn om te horen! Heel veel plezier van jouw gouden driehoek, en hopelijk tot de volgende keer :-)

• Wendy
    Review voor SnoozeWall

Slaap nu zo veel beter en wordt super uitgerust wakker, kan t een ieder aanraden die slaapproblemen heeft

Antwoord van SnoozeWall

Dankjewel voor de mooie review Wendy :-), Heel veel slaapplezier toegewenst!

• Hoe beoordeel je SnoozeWall?

• Cindy
    Review voor SnoozeWall

Top levering ! En t werkt ook nog! Bijna tot geen last meer van mn snurkende wederhelft 😃 hii zelf ook veel meer uitgerust ! Thnx

Antwoord van SnoozeWall

Dankjewel Cindy! Veel plezier met je aankoop :-)

• Gaby
    Review voor SnoozeWall

Wat een uitkomst dit! Heerlijk rust aan m’n hoofd ik slaap veel beter nu!

Antwoord van SnoozeWall

Wat fijn om te lezen Gaby. Super! Ik wens je nog vele rustige nachten toe ;-). Team SnoozeWall

• Paulien
    Review voor SnoozeWall

Heel erg blij mee! Eindelijk geen last meer van een zuchtende man naast mij. Ik slaap veel beter (en mijn man nu ook) :-)

Antwoord van SnoozeWall

Dankjewel voor deze mooie review. Wat fijn om te horen! Veel slaapplezier toegewenst. Team SnoozeWall

• sterre
    Review voor SnoozeWall

een goede snelle levering en een mooi kussen. mijn partner en ik zijn er erg blij mee. geen last meer van het ademen in de nek en de geurtjes erbij zijn heerlijk

• Dennis en sabrina
    Review voor SnoozeWall

Super snelle levering en een feestje om het uit te pakken !! Maar bovenal slapen wij nu een stuk rustiger zonder last van elkaar te hebben . Blij met het geleverde product echt een aanrader 💪 💪

• Antonio van maanen
    Review voor SnoozeWall

Dit is echt een aanrader,we slapen echt een stuk beter,dit zou iedereen moeten proberen..
    En de luchtjes zijn ook heel fijn.
    Top producten ,wij zijn er blij mee.

Dag Antonio
    Wat een leuke review. Ik ben het helemaal met je eens dat iedereen het zou moeten proberen ;-). Dankjewel en nog heel veel plezier met jullie SnoozeWall. Team SnoozeWall

• Angelique

Goede kwaliteit 👌🏻

• J.
    Review voor SnoozeWall

Goede kwaliteit en het kussen past mooi bij onze slaapkamer. ik kan weer rustig de nacht door zonder de vieze adem van mijn man.

• Natasja
    Review voor SnoozeWall

Heel blij mee! Mooie kwaliteit.aanrader!

Antwoord van SnoozeWall

Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je bestelling en veel plezier met jouw SnoozeWall. Dankjewel voor de review :-). Team SnoozeWall

• Priscilla
    Review voor SnoozeWall

Ideale oplossing! Mijn man rookt en ik niet, dit vind ik erg stinken 's nachts en is erg hinderlijk. Met dit kussen i.c.m de spray is dit probleem helemaal opgelost! Super

Antwoord van SnoozeWall

Dag Priscilla. Daar werkt dit kussen inderdaad heel goed voor, fijn dat het nu is opgelost. Dankje voor je review. Team SnoozeWall

• Saskia
    Review voor SnoozeWall

Blij met mijn Snoozewall. Het is een mooi kwalitatief kussen. Toen ik hem op internet zag staan dacht ik misschien is dit wel wat voor ons. Ik had niks te verliezen. Denk ik probeer hem gewoon uit. Ik heb hem nu een week in mijn bezit. Als ik ga slapen zet ik hem tussen ons in en heb ik mijn eigen plekje. Ik word minder snel wakker als de ander zicht beweegt of uit bed gaat. Slaap dieper en langer door. Blij mee!

Dag Saskia.
    Wat goed om te horen. Eindelijk weer een betere nachtrust dus, super! Heel veel plezier met je bestelling en dankjewel voor je mooie review. Team SnoozeWall

• Danny
    Review voor SnoozeWall

Topkussen! Mooie kwaliteit. Vriendelijke service en heerlijk geslapen. M.v.g. Danny

Antwoord van SnoozeWall

Wat fijn om te horen, daar zijn we erg blij mee. Dankjewel voor deze mooie review. M.v.g. Team SnoozeWall

• anoniem

Dankjewel! Wat fijn om te horen. M.v.g. Team SnoozeWall