Snuffelplezier
Snuffelplezier, de website voor uitdaging voor je huisdier!

Elk huisdier verdiend snuffelplezier! Ook die van jou heeft net zoals wij mensen, naast voldoende lichamelijke beweging, ook mentale uitdaging nodig!
Actief de neus gebruiken & nieuwe dingen ontdekken en proberen hoort hier bij, waar vaak niet aan wordt gedacht.
Filter 288 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 181 met beschrijving

• Desiree Van der wal
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Goede service! Ik had een mapje in een kleur besteld die er niet meer was. Er werd contact opgenomen, er werden alternatieven geboden en vlot daarna had ik mijn bestelling binnen.

• Diny Hendriks
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

snelle levering.Leuk hoesje, jammer dat de letters na verloop van tijd verschuiven.

• Hoe beoordeel je Snuffelplezier?

• Eva Verbrugge
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snelle levering. Mooi product. Hond beleeft er veel plezier aan.

• Aglaia
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Mooie prijzen, goed product, snelle levering. Heel tevreden !

• Bas
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Erg mooi product! We gebruiken het snuffelkussen bij elke maaltijd. Ze kan hierdoor niet meer schrokken. Goed voor de pup en ze leert ook nog een goed haar neus gebruiken. Een aanrader!

• Anita Schoen

4 prachtige eetbakken met naam

• R. Schopman
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Goede website. Goede persoonlijke service. Pakket sneller binnen dan verwacht!

• Elles
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Leuke voerbakjes, vooral de persoonlijke aandacht die besteed is aan het inpakken is erg attent!

• Linda van Oorsouw
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snelle service, ondanks mijn grote bestellingen. Ook op emails snel en duidelijke antwoorden. De speeltjes die ik heb besteld zagen er ook super goed uit!

Antwoord van Snuffelplezier

Ik ben blij dat jij en je klanten blij zijn met de speeltouwen! Ik heb je ze graag voor je gemaakt, je weet ons te vinden als je meer nodig hebt!

• Mariette Willemsen

Snel en vlot geregeld !

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt voor je fijne beoordeling Mariette! We hopen dat jullie nog veel Snuffelplezier hebben met de Pawzler puzzel!

• A. Hamann

Bedankt Ilse voor uw vriendelijkheid

Antwoord van Snuffelplezier

En jullie nog bedankt voor jullie bestelling en beoordeling! Nog veel Snuffelplezier gewenst met de Roller Bowl!

• Karlijn
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Leuke produkten, goede prijs kwaliteitverhouding, snel verstuurd

Antwoord van Snuffelplezier

Fijn dat je blij bent met onze producten Karlijn! We hopen dat je leuke speeltouwen gemaakt hebt voor Milo van het sliertjeszakje!

• Carla Petersen
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Superfijn speelplezier met het fleecetouw! Goede service en levering. Vriendelijk en snel antwoord.

Antwoord van Snuffelplezier

Heel fijn te lezen dat je blij bent met onze service en producten! Veel speelplezier nog gewenst met de Speeltouwen XL!

• Jacquelien
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Mooi materiaal en leuk dat je de kleur zelf kunt samenstellen. Voor een prima prijs.

Antwoord van Snuffelplezier

Nog bedankt voor je fijne beoordeling Jacquelien. Fijn dat de prijs / kwaliteit verhouding goed is! Nog veel speelplezier gewenst in de speeltouwen!

• Ellen
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Super service. Bij vragen heel snel antwoord. Heel blij met mijn bestelde spulletjes

Antwoord van Snuffelplezier

Nog veel Snuffelplezier met de Pawzler puzzel! En bedankt voor je bestelling Ellen!

• Cindy Hendrikx
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Mooi product, goede kwaliteit, snelle service

Antwoord van Snuffelplezier

Fijn om te lezen dat je blij bent met het Snuffelkussen S! Nog veel Snuffelplezier gewenst!

• Nadine Rooijmans
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Onze teckel is dol op zijn snuffelmat; goede, dikke kwaliteit en een lief kaartje bij het pakje. Zeer tevreden!

Antwoord van Snuffelplezier

Fijn om te lezen dat Ruud blij is met het Snuffelkussen en dat het kaartje erbij gewaardeerd wordt! Veel Snuffelplezier nog gewenst!

• M Petter
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Persoonlijk, vriendelijk, goede service.

Antwoord van Snuffelplezier

Fijn dat jullie blij zijn met onze service! Nog veel Snuffelplezier in de Challenge Slider & Pokerbox 2!

• Mariëtte
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snuffelmat naar wens gemaakt in de door mij aangegeven kleuren. Snel gemaakt en geleverd!

• Monique
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snelle service en mooi gemaakt

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt voor je fijne beoordeling Monique. We hopen dat Zino & Joska blij zijn met de speeltouwen XL!