Snuffelplezier
Snuffelplezier, de website voor uitdaging voor je huisdier!

Elk huisdier verdiend snuffelplezier! Ook die van jou heeft net zoals wij mensen, naast voldoende lichamelijke beweging, ook mentale uitdaging nodig!
Actief de neus gebruiken & nieuwe dingen ontdekken en proberen hoort hier bij, waar vaak niet aan wordt gedacht.
9,6
Filter 263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 166 met beschrijving

• Cindy Hendrikx
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Mooi product, goede kwaliteit, snelle service

• Nadine Rooijmans
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Onze teckel is dol op zijn snuffelmat; goede, dikke kwaliteit en een lief kaartje bij het pakje. Zeer tevreden!

• Hoe beoordeel je Snuffelplezier?

• M Petter
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Persoonlijk, vriendelijk, goede service.

• Mariëtte
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snuffelmat naar wens gemaakt in de door mij aangegeven kleuren. Snel gemaakt en geleverd!

• Monique
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snelle service en mooi gemaakt

• M. van Boxtel
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Zeer tevreden. Geweldige service en producten waar onze teckels heel lang plezier van kunnen hebben!

• Soraya
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snel geleverd, goede kwaliteit! Leuke keuze uit de kleurtjes!

• Judy
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Het pakket was goed verzorgd. Ik heb het stappenplan via de mail ontvangen. Verder vind ik het wel prijzig achteraf.

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt voor je beoordeling Judy. Zoals per mail ook al aangegeven heb je het stappenplan per mail gekregen. Mogelijk staat deze in je spambox? We wensen Loeky en Syp wel veel Snuffelplezier nog met de Pawzler puzzel!

• Yvette van Hove
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Mooi snuffelkussen, gratis trektouw en leuk spel. Snel geleverd!

• Michiel
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Geweldige service en heel snel geholpen.

• Ellen
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Ik had een vraag gemaild, heel snel antwoord gekregen. Snelle levering, super service. Bedankt!

• Br De Boer
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Zeer tevreden over het geleverde snuffelkussen. Leuke kleuren, met zorg en liefde gemaakt door enthousiast team. Met dank!

• Suus Van Riemsdijk
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snel geleverd en mijn duitse dog Cees is er erg blij mee, bedankt 😁

• Patrick Van den Elshout
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Super service snel en netjes geleverd en hele fijne communicatie

• Etienne van Drunen
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Goed ingepakte doos, product voldoet, erg mooi en goede kwalitieit

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Super leuke kleuren, mooie kwaliteit!! Snelle levering, heel benieuwd als het onder de 🎄wordt uitgepakt!!

• Sharon van der Heyden
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Goede communicatie, denkt goed met de klant mee, doet veel moeite.

• Judith Booij
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Via de site makkelijk kunnen bestellen en snel maar vooral de correcte spullen ontvangen mèt een persoonlijk schrijven én attentie voor de hond👍

• Nora Snelders
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Super leuke spullen en zeer vriendelijk en persoonlijk ingepakt en verstuurd

• F. van Loosdregt
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Wat een leuke spelletjes en andere leuke hondendingetjes kun je hier vinden. En weet je niet welk spel je moet kopen, dan kun je ze ook eerst huren in de hondenspeel-o-theek! Echt een aanrader! En ook leuk hoeveel persoonlijke aandacht er aan de verpakking is besteed.
    Saar is erg blij met haar spelletjes. en de extraatjes die in de verpakking zaten.