Snuffelplezier
Snuffelplezier, de website voor uitdaging voor je huisdier!

Elk huisdier verdiend snuffelplezier! Ook die van jou heeft net zoals wij mensen, naast voldoende lichamelijke beweging, ook mentale uitdaging nodig!
Actief de neus gebruiken & nieuwe dingen ontdekken en proberen hoort hier bij, waar vaak niet aan wordt gedacht.
Huisdierproducten, Intelligentiespellen voor huisdieren, Producten voor honden, katten, konijnen en overige dieren
Filter 101 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• Mark Berendsen
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Geweldige snuffelmat. Betere prijs kwaliteit verhouding is niet te vinden.

• Gina
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Duidelijke informatie op website en via app over verwachte levertijd en over de bestelling.
    1 artikel tijdelijk uitverkocht, hier netjes over bericht via de app. Top
    Sammy vindt het knuffelkussen helemaal geweldig.

• Hoe beoordeel je Snuffelplezier?

• Fieke dK
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Leuk hoesje en snelle levering!

• Hanneke Van krieken
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Snelle levering,super leuke fleece speeltjes en gaaf snuffelkussen,onze staffies zijn er dol op..🐶👍

• Sjoukje Hiemstra- Westerbeek
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Op maat gemaakte order, zeer snelle levering. Leuk contact via de app.

• Monique Van Ruremonde

Super service en he3l goed meegedacht

• Mirjam Habers
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Onze hond vind de speeltjes helemaal leuk! Was snel geleverd ook!

• Dominique Verhaeghe'
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Perfecte Service. Snelle levering en een kleine attentie erbij voor onze hond.

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt Dominique voor je beoordeling! Nog veel speelplezier met de speeltouwen XL!

• Erik
    Geverifieerde klant van Snuffelplezier

Een snuffelkussen besteld voor mijn pup van 6 maanden. Helaas bleek bij de eerste levering dat ik het kussen een maat te klein had besteld. Na contact met de verkoper mocht ik het kussen toch nog omruilen voor een maat groter. De gehele ruiling was binnen een dag geregeld. Een goede service vanuit het bedrijf en snelle levering van beide snuffelkussens. Zeer geslaagde aankoop voor mijn hond.

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt voor je fijne beoordeling! Nu kan je moppie heerlijk snuffelen! Veel snuffelplezier nog!

• J Bos

Goede service!!!!!!

Antwoord van Snuffelplezier

Bedankt voor je beoordeling, en heel veel plezier nog met je paardenpaspoorthoes van Micky!