SO CLEVER - Dé opbergshop

SO CLEVER - Dé opbergshop

So Clever is de totaalaanbieder in handige organise -en opbergproducten voor in huis, kantoor en op reis. Het bieden van een oplossing in product en informatie voor alle opruim vraagstukken met als doel iedere ruimte zo ordelijk en efficiënt mogelijk in te richten en daarmee het leefgenot te maximaliseren.
Keuken organisers
1.177 klantbeoordelingen
Filter 1045 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1041 met beschrijving

• Firdaouss El Mimouni
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Precies het bakje wat ik zocht gevonden

• Natasja M
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Een deel van mijn bestelling was beschadigd. De klantenservice was goed bereikbaar en heeft snel voor vervanging gezorgd. Ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben.

• Hoe beoordeel je SO CLEVER - Dé opbergshop?

• Kelly Hebbelinck
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Levering dik OK. De dag na de bestelling.
    Maar ik begrijp het product niet goed. Een tissue box die onderaan niet dicht is..

• I. Harks
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Wauw, ik heb lang gezocht naar zo'n mooie fruitmand. Ben er echt blij mee. Door hun verhuizing duurde het iet wat langer het bezorgen maar ze hadden het mooi en netjes vermeld en gemailt naar me. Helemaal niks op aan te merken.

• Lorraine Le
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Uitstekende producten en snelle verzending. Ook de klantenservice is top.

• Marzena Gidlewska

Geweldige webwinkel!

• Lorenzo Declercq

Top service

• Marian
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Wat een geweldig concept! Zulke mooie en handige opbergers die ik nog nergens ben tegen gekomen. Ik ben heel blij met mijn producten en dat ik deze website ben tegen gekomen!! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Katya van Zaalen
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Snelle levering, goed product.

• Lotte Bink
    Geverifieerde klant van SO CLEVER - Dé opbergshop

Geweldig dat je op de look kan shoppen, ik ben een beelddenker en kan zo het plaatje compleet maken.

Antwoord van SO CLEVER - Dé opbergshop

Hoi Lotte,
    Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat je fan bent van onze Shop the look pagina. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens!
    Groetjes,
    Het So Clever team