SoLow.nl

SoLow.nl

Leuk dat je onze webwinkel bezoekt. We hopen dat je verrast bent van ons assortiment leuke spulletjes.

Leuk winkelen is blij zijn met je gekochte spullen. Hoe onze klanten daarover denken bekijk je hier. Lees beoordelingen, gegevens van de SoLow webwinkel en controleer hoe veilig ze zijn.
En hopelijk zien we binnenkort ook jouw beoordeling hier.
8,5
Filter 214 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

• Julieta
    Review voor SoLow.nl

Deze winkel verkoopt sexueel expliciet materiaal aan kinderen. Verschrikkelijk, walgelijk en onverantwoord.

• Jannie

Goeie winkel lekker goedkoop

• Hoe beoordeel je SoLow.nl?

• Tj W
    Review voor SoLow.nl

zeker nu is het leuk hier online te shoppen
    en ook als er iets niet helemaal goed gaat word het snel en goed opgelost!

• Cennet
    Review voor SoLow.nl

Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Top service, top producten. Zeer tevreden.

• Baraa
    Review voor SoLow.nl

De product was NIET verzonden door dpd, na veel mailtjes is het geconstateerd dat er een probleem is met verzending of verzameling van product. Terugbetaling is ook NIET gedaan na veel mailen en zonder een duidelijke verklaring

• Kim
    Review voor SoLow.nl

Product kwam in foeilelijk roze binnen terwijl er nergens op de website staat aangegeven dat ze roze zijn, in diverse kleuren geleverd kunnen worden of een optie om kleur te kiezen. Op het plaatje is het product wit. Klantenservice gebeld en ze konden me geen oplossing bieden, dus ik wou het terugsturen en mijn geld terug. Moet ik zelf de retourkosten betalen en als ik de hele bestelling terugstuur krijg ik pas mijn verzendkosten terug. Dus ik hou niks over en ik moet ook nog betalen voor het terugsturen van hun misleidende verkoop van dit product. Want bij andere producten kunnen ze wel een kleurkeuze geven. Mensen hebben het al financiël moeilijk in deze tijden en toch profiteert deze webshop van mensen op een slinkse manier, walgelijk!

• Chellie
    Review voor SoLow.nl

Door dpd niet op postbus af kunnen leveren, retour gestuurd door dpd, worden de spullen gecrediteerd. moeten wij ze opnieuw bestellen zonder korting.

• Aroena Shankar
    Geverifieerde klant van SoLow.nl

Al de glazen flesjes waren stuk heb het gemeld en service was super ik kreeg het bedrag terug gestort.

Beste Aroena,

Wat naar dat de bestelling van de flesjes kapotnis aangekomen. Dit kan altijd gebeuren tijdens transport.
    Ik heb de kosten gecrediteerd. U ontvangt het bedrag zsm retour op uw rekening.

Wist u al dat we binnenkort ook in uw stad een winkel gaan open!

• Jacolien Van der hoek
    Geverifieerde klant van SoLow.nl

snelle levering, goedkope prijzen....
    leuke spulletjes/ hebbedingetjes
    is wel zo dat je er níet het mééste van mag verwachten voor deze prijzen.....
    dingen vallen kleiner uit als gedacht,
    lampje stuk (even draadje solderen en toen weer goed)
    glow in the dark bal schijnt niet in donker,

het visspel voor toilet wel super grappig en de uitschuifmagneet ook erg succesvol!!!!

extra als kado,
    ook nog een pomp met handgel70% alcohol, handig in deze tijd

Beste Jacolien,

Bedankt voor uw uitgebreide review. Hier hebben wij als bedrijf veel aan. Wij hopen dan ook dat u van alle producten nog lang plezier heeft. En een handgel is altijd makkelijk :-)

• Maura Toelen-Groot

Super leuke spullen

Beste Maura,

Heel erg bedankt voor de review en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee.