SoLow.nl

SoLow.nl

Leuk dat je onze webwinkel bezoekt. We hopen dat je verrast bent van ons assortiment leuke spulletjes.

Leuk winkelen is blij zijn met je gekochte spullen. Hoe onze klanten daarover denken bekijk je hier. Lees beoordelingen, gegevens van de SoLow webwinkel en controleer hoe veilig ze zijn.
En hopelijk zien we binnenkort ook jouw beoordeling hier.
7,9
Filter 354 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 295 met beschrijving

• VW
    Review voor SoLow.nl

Levering was binnen 1 werkdag.
    Ik had 2 pompoen lantaarntjes gekocht, deze waren echt super goed ingepakt. Ik ben erg tevreden!

• Martine
    Review voor SoLow.nl

Ik kocht een nieuwe USB-c lader omdat ik onverwachts een dag langer ergens moest verblijven. Helaas bleek deze het niet te doen. Maar had inmiddels doos en bon al weggegooid. Omdat ik on the go was. Toch een net mailtje naar de klantenservice gestuurd, waar ik de situatie uitlegde. Ik kreeg gelijk een reactie terug en een toezegging voor een refund. Dikke 5 sterren voor deze goede service !!!

• Hoe beoordeel je SoLow.nl?

• Lucas Bassa

Super!

Antwoord van SoLow.nl

Dank voor je enthousiaste review Lucas!

• Chantal
    Review voor SoLow.nl

De producten leveren die besteld zijn en niet na 17 dagen nog hoeven wachten tot je niks binnen krijgt zonder enige reactie van het bedrijf.

Goedemiddag Chantal,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld.
    Door de enorme drukte die heeft plaatsgevonden rondom de feestdagen hebben wij een enorme vertraging opgelopen waardoor wij minder goed bereikbaar waren dan u van ons mag verwachten.
    Wij zien dat een collega van ons inmiddels contact met uw heeft opgenomen en het afgehandeld is, kunt u dat bevestigen?

Echter is deze vertraging weer ingelopen en hopen wij uw weer de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Belinda Bruins
    Review voor SoLow.nl

Zes dagen geleden een bestelling geplaatst, hierna geen mail meer gehad, ook geen track en trace. Zojuist naar de klantenservice gebeld voor meer informatie, en tot drie keer toe wordt er opgehangen. Niet heel netjes.

Goedemiddag Belinda,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
    Door de enorme drukte die heeft plaatsgevonden rondom de feestdagen hebben wij een enorme vertraging opgelopen waardoor wij minder goed bereikbaar waren dan je van ons mag verwachten.
    Echter is deze vertraging inmiddels ingelopen en hopen wij je weer de service te kunnen bieden die je van ons mag verwachten.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld!

• WTH
    Review voor SoLow.nl

leuke items, ohmeuge lage prijs en leuk extraatje!

Antwoord van SoLow.nl

Dank voor je hoge beoordeling!
    Wist je ook dat ons assortiment regelmatig wordt aangevuld met nieuwe artikelen?! :)

• MPA Stam
    Geverifieerde klant van SoLow.nl

Snelle levering, fijne website. Verpakking mag wel wat economischer, was wel een grote doos voor wat kleinere items.

Antwoord van SoLow.nl

Dank voor je enthousiaste review!
    We nemen je opmerkingen mee in de optimalisatie van onze webshop en service.

• E O

snel geleverd, goed product

Dank voor je review!
    Fijn om te horen dat onze service en producten goed in de smaak vallen.

• T Weijert

niets is helemaal top

Antwoord van SoLow.nl

Dank voor je beoordeling. Kun je aangeven wat we in jouw ogen kunnen verbeteren om een fijne online winkel ervaring te creëren.

• Mari Meijer
    Geverifieerde klant van SoLow.nl

thuis lekker struinen, ervaar ik als ontspanning. De praktische spulletjes, met de hobbyafdeling en lollige dingen maken het een thuisuitje. Dat kan iedereen gebruiken toch…? Dus ik raad het aan.

Antwoord van SoLow.nl

Dank voor je beoordeling Mari!
    Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent, daar worden wij ook enthousiast van! :)