SoWiRo.com

Welkom bij SoWiRo.com "Uw geurspecialist"

Wij leveren Etherische oliën.

Etherische oliën worden vooral voor hun geur en voor hun energetische werking gebruikt. Dit gebruik stamt al van duizenden jaren geleden in China, India, Perzië en natuurlijk Egypte, waar het gebruikt werd in de geneeskunst en in de kookkunst. Etherische oliën kennen door hun energetische werking veel toepassingen op het gebied van lichaam en geest. Zelfgenezing, harmonisering, versterking van het afweersysteem, herstel van evenwicht zijn voorbeelden.
Etherische oliën vertegenwoordigen de ziel van de natuur waardoor zij op een harmonieuze wijze diep in ons kunnen doordringen. Hun zuiverheid en authenticiteit vinden zijn weerklank in een herkenning die in onze essentie wakker wordt gemaakt.

Wat is etherische olie?

Etherische oliën, ook wel Essentiële oliën genoemd, worden op natuurlijk wijze gewonnen uit bloemen, vruchten, zaden, hout, blaadjes en wortels van bloemen, planten en bomen. Dit kan door middel van enfleurage, destillatie of persing. Vaak zijn er honderden kilo's bloemen nodig om 1 kg Etherische olie te produceren, waardoor de waarde van een olie hoog kan oplopen. De SoWiRo’s Geuren Etherische oliën zijn van hoge energetische kwaliteit, hetgeen je kunt ruiken en voelen.

Gebruik

De SoWiRo’s Geuren Etherische oliën kun je als aromatherapie gebruiken in bad, sauna, luchtbevochtigers, verdampers, aromalampjes en op geursteentjes. Een paar druppels is voldoende. Sommige oliën zijn ook te gebruiken zalving, inhalatie, en inname (Inname alleen op dokters advies).

Wij letten op het milieu

SoWiRo.com denkt mee, zo hergebruiken wij verpakkingsmateriaal. Niet alleen wat wij zelf binnen krijgen maar ook dat van de bedrijven uit de buurt die zelf niks verzenden ontvangen wij het verpakkingsmateriaal.

Bij een bestelling boven € 15,- heeft u bij SoWiRo.com geen verzendkosten!!
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• D Vrabic Dezman

bad product

Antwoord van SoWiRo.com

Het ia jammer dat u ons product met 1 ster beoordeeld, dit vinden we vooral jammer omdat u niet aan ons heeft kenbaar gemaakt, dat er iets met uw product niet in orde is. En ons zonder dat wij konden uitzoeken wat er scheelt aan uw product een slechte beoordeling van u krijgen.

Vele klanten voor u zijn juist heel positief over ons product, dus ik hoop dat u nog contact opneemt met ons om te kijken of wij ook voor u een 4/5 sterren product kunnen leveren.

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar via info@sowiro.com of dagelijks van 10:00 tot 21:00 op telefoonnummer 0345 505 242.

Hopende van u te horen, verblijf ik.

Dhr. K.R. Muller

• Wil deJong

Vertrouwd!

• Hoe beoordeel je SoWiRo.com?

• Sylvia Zimmermann
    Geverifieerde klant van SoWiRo.com

Goeie producten, super service!

• Wil de Jong

Uitstekende winkel

• Leslie
    Review voor SoWiRo.com

Geweldig deze webwinkel

• Saskia Kampen
    Geverifieerde klant van SoWiRo.com

Goede prijs & kwaliteitsverhouding. Mooie producten.

• Miranda Kerens Crommen

Goede uitleg, snelle levering! 👍🏻

• pim karelse
    Geverifieerde klant van SoWiRo.com

duidelijke website,dus makkelijk bestellen .
    snelle levering

• Gerard Nizet
    Review voor SoWiRo.com

ze hebben heerlijke natuurlijke producten

• Josje muller

Snelle bezorging.
    Prima product. Prima prijs.
    En kan handig bezorgd worden door de brievenbus, hoef er dus niet voor thuis te blijven.