SoapGifts By Eline

SoapGifts By Eline

SoapGifts is een webshop vol met kleine attenties. Verras iemand met een uniek ambachtelijk cadeau van SoapGifts!

Lidmaatschap per 31-03-2024 stopgezet

• Charlaine
    Review voor SoapGifts By Eline

Toen ik het 'Pink & Gold' zeepje ontving viel mij op hoe mooi het eruitzag, met de gouden glittertjes en rozenblaadjes, en hoe mooi het geheel was ingepakt. Het 'Pink & Gold' zeepje gebruik ik nu al een tijdje en ik ben er echt zo blij mee! Het is een fluweelzachte zeep die subtiel naar rozen ruikt en fijn schuimt. Als deze op is ga ik zeker een van de andere zepen proberen!

• Stephanie Segeren
    Review voor SoapGifts By Eline

Mooie producten!! Zeep ruikt heerlijk en is eigenlijk te mooi om aan te steken!

• Astrid Goossen
    Review voor SoapGifts By Eline

De zeep was ingepakt als een kadootje. De heerlijke geur ruik je al bij het uitpakken. En de zeep zelf ziet er prachtig uit. Je kunt zien dat er met veel liefde en aandacht aan is gewerkt.
    In gebruik is de zeep heerlijk zacht voor je huid.

• Saartje
    Review voor SoapGifts By Eline

Me bestelling was als een feestje ingepakt. De pink &gold zeep ziet er zo mooi uit en ruikt ontzettend lekker. Heerlijk gebruikt en me huid was erna zo lekker zacht en rook heerlijk. Heb ernaast ook een cadeau box voor me collega besteld. De zeepen waren zo mooi in een doosje ingepakt met lint en papier. Voor cadeautjes is deze webshop echt een aanrader.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Saartje!

• Mandy
    Review voor SoapGifts By Eline

Deze week een gratis stuk zeep gekregen om uit te proberen en bij het openen van het envelopje kwam er al een heerlijke geur op mij af. Het openmaken was helemaal een feestje. Om het zeepje zat een prachtig label met informatie over de soapgift en de zeep zelf. Het zeepje zelf is prachtig versierd met gedroogde bloemen en soort van bladgoud wat door de zeep heen zit. Het zeepje was een kadootje voor onder de douche en je hebt echt dat zelfcare momentje.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Mandy!

• Jessica
    Review voor SoapGifts By Eline

Super snel geleverd en hele mooie producten! Ik heb de Pink en Gold handzeep, hij ziet er niet alleen super mooi en luxe uit, maar ruikt ook geweldig. Bijna te mooi om te gebruiken, maar hij is in gebruik ook heerlijk. Het maakt van het handwassen een verwen momentje.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Jessica, super leuk om te horen!

• Frank
    Review voor SoapGifts By Eline

Ik heb voor valentijnsdag een heerlijke kaars gekocht hier voor mijn vriendin. De kaars zag er prachtig uit en rook heel erg lekker! Ze was er heel blij mee. Echt een aanrader!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Leuk om te horen Frank, dankjewel voor jouw reactie!

• Karima
    Review voor SoapGifts By Eline

Het pakket was echt een feest om open te maken. Tijdens het openen van de doos komt je een heerlijke geur tegemoet. Ze zeepjes zijn precies zoals op de foto. Ze ruiken zo heeerlijk en ze zijn met liefde gemaakt. Het was echt schitterend en met liefde ingepakt. De zeepjes zijn echt heerlijk om te gebruiken. Je huid wordt er zo zacht van. Ik ben echt verliefd op de producten geworden van soapgifts!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je uitgebreide reactie Karima, leuk om te lezen!

• Marleen
    Review voor SoapGifts By Eline

Een heerlijk rozen zeepje ontvangen. Ten eerste heel mooi verpakt! Het zeepje zelf ziet er ook erg mooi uit, handig in gebruik en ruikt heerlijk!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je review Marleen!

• Monique
    Review voor SoapGifts By Eline

Vorige week heb ik de waxmelts besteld. Ze werden snel geleverd in een leuke verpakking. Gelijk uitgeprobeerd en ze ruiken heerlijk, toen ik de volgende dag beneden kwam rook je ze nog! Echt een aanrader. :)

• Emma
    Review voor SoapGifts By Eline

Ik kon de bestelling gewoon komen afhalen en de afspraak was snel gemaakt. De bestelling was ook prachtig en met zorg ingepakt! Ik ga hier zeker vaker bestellen :)

• Iris
    Review voor SoapGifts By Eline

Ten eerste kwam het pakketje super mooi ingepakt, het is echt een cadeautje om uit te pakken! De body bar die ik had rook heerlijk, en ziet er práchtig uit!! Hij is lekker hydraterend, en hij erg fijn in combinatie met het zeepzakje, zo heb je een sort van lichte scrub. Al met al zeker een aanrader :)

• Britt
    Review voor SoapGifts By Eline

Ik gebruik de Bodybar Vanille nu bijna een maand en ben echt super tevreden! De zeep glibbert niet uit je handen en de huid voelt na der hand erg zacht aan.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Super om te horen, Britt!

• Sjanne
    Review voor SoapGifts By Eline

De bodybar vanille ruikt heerlijk zacht! Ik gebruik deze nu een week en ben helemaal tevreden. Schuimt super goed en voelt fijn aan op je huid. Daarnaast ook een cadeaupakket besteld voor een vriendin die er heel blij mee is!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Leuk om te horen Sjanne, dankjewel!

• Mathilda
    Review voor SoapGifts By Eline

Prachtige zepen! Bijna zonde om ze te gebruiken, dus ik heb er 1 ter decoratie in de badkamer. Heb de handzeep en bodybar gebruikt. Ruiken lekker en niet te heftig en schuimen zeer goed. Het is mooi verpakt en snel afgeleverd. Ik ga hier vaker bestellen!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je review Mathilda!

• Elly
    Review voor SoapGifts By Eline

Ik vind het haast zonde om ze te gebruiken, erg mooi zijn ze!

• Juanita
    Review voor SoapGifts By Eline

Afgelopen week heb ik heerlijke zeepjes mogen ontvangen. Voor het eerst zo mooi verpakt en een persoonlijk kaartje erbij gehad, wat het ook weer persoonlijk maakt. Ze ruiken heerlijk! Zeker een leuk cadeau of voor jezelf natuurlijk!

• Veerle
    Review voor SoapGifts By Eline

Een heerlijk zeepje mogen ontvangen. Het was erg mooi en zorgvuldig ingepakt. Ik was verbaasd hoeveel schuim het zeepblokje af gaf in de douche. Het zeepzakje is ideaal om het zeepje in te bewaren. Een erg leuk cadeau om te geven maar zeker ook om te krijgen.

• Krista
    Review voor SoapGifts By Eline

Afgelopen weekend een heerlijk zeepje ontvangen in het zeepzakje in de kleur naturel. Handig op te hangen in de douch. De zeep schuimt super, waardoor de geur zich heerlijk verspreidt.
    Ik ben zeer tevreden.

• Britt
    Review voor SoapGifts By Eline

Mooi verzorgd verpakt pakketje. Leuk hand geschreven kaartje erbij.
    Schattige zeepjes en zeepbakje. Zeepjes ruiken heerlijk. Leuk om iemand cadeau te doen of om je eigen badkamer mee op te fleuren. Heel erg blij mee!