SoapGifts By Eline

SoapGifts By Eline

SoapGifts is een webshop vol met kleine attenties. Verras iemand met een uniek ambachtelijk cadeau van SoapGifts!
Handgemaakte & natuurlijke zepen

• Charlaine
    Review voor SoapGifts By Eline

Toen ik het 'Pink & Gold' zeepje ontving viel mij op hoe mooi het eruitzag, met de gouden glittertjes en rozenblaadjes, en hoe mooi het geheel was ingepakt. Het 'Pink & Gold' zeepje gebruik ik nu al een tijdje en ik ben er echt zo blij mee! Het is een fluweelzachte zeep die subtiel naar rozen ruikt en fijn schuimt. Als deze op is ga ik zeker een van de andere zepen proberen!

• Stephanie Segeren
    Review voor SoapGifts By Eline

Mooie producten!! Zeep ruikt heerlijk en is eigenlijk te mooi om aan te steken!

• Hoe beoordeel je SoapGifts By Eline?

• Astrid Goossen
    Review voor SoapGifts By Eline

De zeep was ingepakt als een kadootje. De heerlijke geur ruik je al bij het uitpakken. En de zeep zelf ziet er prachtig uit. Je kunt zien dat er met veel liefde en aandacht aan is gewerkt.
    In gebruik is de zeep heerlijk zacht voor je huid.

• Saartje
    Review voor SoapGifts By Eline

Me bestelling was als een feestje ingepakt. De pink &gold zeep ziet er zo mooi uit en ruikt ontzettend lekker. Heerlijk gebruikt en me huid was erna zo lekker zacht en rook heerlijk. Heb ernaast ook een cadeau box voor me collega besteld. De zeepen waren zo mooi in een doosje ingepakt met lint en papier. Voor cadeautjes is deze webshop echt een aanrader.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Saartje!

• Mandy
    Review voor SoapGifts By Eline

Deze week een gratis stuk zeep gekregen om uit te proberen en bij het openen van het envelopje kwam er al een heerlijke geur op mij af. Het openmaken was helemaal een feestje. Om het zeepje zat een prachtig label met informatie over de soapgift en de zeep zelf. Het zeepje zelf is prachtig versierd met gedroogde bloemen en soort van bladgoud wat door de zeep heen zit. Het zeepje was een kadootje voor onder de douche en je hebt echt dat zelfcare momentje.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Mandy!

• Jessica
    Review voor SoapGifts By Eline

Super snel geleverd en hele mooie producten! Ik heb de Pink en Gold handzeep, hij ziet er niet alleen super mooi en luxe uit, maar ruikt ook geweldig. Bijna te mooi om te gebruiken, maar hij is in gebruik ook heerlijk. Het maakt van het handwassen een verwen momentje.

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je reactie Jessica, super leuk om te horen!

• Frank
    Review voor SoapGifts By Eline

Ik heb voor valentijnsdag een heerlijke kaars gekocht hier voor mijn vriendin. De kaars zag er prachtig uit en rook heel erg lekker! Ze was er heel blij mee. Echt een aanrader!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Leuk om te horen Frank, dankjewel voor jouw reactie!

• Karima
    Review voor SoapGifts By Eline

Het pakket was echt een feest om open te maken. Tijdens het openen van de doos komt je een heerlijke geur tegemoet. Ze zeepjes zijn precies zoals op de foto. Ze ruiken zo heeerlijk en ze zijn met liefde gemaakt. Het was echt schitterend en met liefde ingepakt. De zeepjes zijn echt heerlijk om te gebruiken. Je huid wordt er zo zacht van. Ik ben echt verliefd op de producten geworden van soapgifts!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je uitgebreide reactie Karima, leuk om te lezen!

• Marleen
    Review voor SoapGifts By Eline

Een heerlijk rozen zeepje ontvangen. Ten eerste heel mooi verpakt! Het zeepje zelf ziet er ook erg mooi uit, handig in gebruik en ruikt heerlijk!

Antwoord van SoapGifts By Eline

Dankjewel voor je review Marleen!

• Monique
    Review voor SoapGifts By Eline

Vorige week heb ik de waxmelts besteld. Ze werden snel geleverd in een leuke verpakking. Gelijk uitgeprobeerd en ze ruiken heerlijk, toen ik de volgende dag beneden kwam rook je ze nog! Echt een aanrader. :)