Sodi Borduurstudio

Sodi Borduurstudio

Bij Sodi Borduurstudio maken we jouw (kraam)cadeautje persoonlijk & uniek
Ook personaliseren wij bedrijfskleding en eigen gekochte items.
9,9

• Selina
    Geverifieerde klant van Sodi Borduurstudio

Snelle service. Hele mooie jasjes gekregen! Heel erg blij mee! Ik kreeg geen track&trace toen de bestelling verzonden was. Vandaar 4 sterren.

• Sophie
    Review voor Sodi Borduurstudio

Hele mooie persoonlijke producten, fijne en snelle service! Super leuk om als cadeautje te geven, maar nog beter om voor jezelf (of je kind) te houden.
    Ik bestelde een teddy stoel met initiaal van mijn kindje en mocht zelf de kleuren uitkiezen. Zo wordt het nog persoonlijker en heb je een prachtig cadeautje voor je kind. De kwaliteit van de stoel en van het borduurwerk is ook heel goed en mooi. Hier gaan we lang plezier van hebben!
    Contact met de eigenaresse is heel vlot en prettig!

• Hoe beoordeel je Sodi Borduurstudio?

• Alie
    Review voor Sodi Borduurstudio

Fijne en snelle communicatie. De verwerking ging onwijs snel en we hebben het snel ontvangen. Wij zijn er heel blij mee! 😍

• Denise
    Review voor Sodi Borduurstudio

Fijne communicatie en zeer vlotte verwerking. Goed meegedacht qua kleur en lettertype, helemaal blij mee!

• Marieke
    Review voor Sodi Borduurstudio

Kwam via insta een jasje tegen die geborduurd was dus had een berichtje gedaan wat de mogelijkheden waren. Super blij met het resultaat! Snelle reactie en super snelle service! Een aanrader!

• Danique
    Review voor Sodi Borduurstudio

Ik kwam Lieke met haar mooie bedrijfje Sodi tegen op een beurs. Wat een mooie spulletjes. Ik was die ochtend tante geworden, en heb bij haar een badponcho voor mijn nieuwe nichtje besteld. Echt een hele mooie kwaliteit, voor een leuke prijs! Mijn bestelling was ook nog eens heel snel klaar, en al netjes en mooi ingepakt om gelijk cadeau te kunnen geven. Top service, top kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Bodhi
    Review voor Sodi Borduurstudio

Wat een ontzettend fijne communicatie! Enorm veel keuze uit kleuren. Ze is meedenkend en geeft passend advies. Zelf een stoel laten borduren met een bloemenletter, zo ontzettend blij mee! Ook andere producten laten borduren als cadeautje kraamvisite. Al met al, super!

• Nori
    Review voor Sodi Borduurstudio

Leuke vrouw, goede service en prachtig borduurwerk! helemaal top!

• Jk
    Review voor Sodi Borduurstudio

Super goed geholpen. Last minute iets aangevraagd en dit werd meteen aangepakt!
    Goeie kwaliteit!
    Super service!

• Evi
    Review voor Sodi Borduurstudio

Een spijkerjasje laten borduren voor mijn dochtertje. Een super leuk concept een letter in bloemetjes. Ze heeft veel keuze uit kleuren en laat voorbeelden zien. Erg fijn! Het was ook erg snel klaar. Fijne communicatie. Ik ben meer dan tevreden!

• Renate
    Review voor Sodi Borduurstudio

Super fijn contact met Lieke over het mooi maken van mijn spijkerjasjes. Ze heeft leuke ideeën waar ik zelf niet aan gedacht had en daardoor echt een super eindresultaat. Ook waren mijn jasjes mega snel klaar. Heel fijn :-)
    Echt heel tevreden over!

• Eva
    Review voor Sodi Borduurstudio

Zo ontzettend blij met mijn mooie bestellingen! Inmiddels al een paar keer wat besteld vanwege de fijne service, het meedenken en het prachtige resultaat. Leuk voor kraamkadootjes maar ook zeker om dat saaie basic shirt wat op te leuken of personaliseren! Er wordt super fijn meegedacht, het wordt echt op maat gemaakt en dat voor een hele nette prijs! En nog snel ook! Ik ga zeker vaker bestellen

• GBV
    Review voor Sodi Borduurstudio

Fijn overleg. Vlotte verzending. Mooi ingepakt. Heel blij met de borduurringen en het slabbetje. Ziet er prachtig uit!

• Paula Bekkers
    Geverifieerde klant van Sodi Borduurstudio

Goede service, snelle levering en heel mooi product! Echte aanrader!

• Lydia
    Review voor Sodi Borduurstudio

Top service, Lieke denkt met je mee en komt met opties. Super snel klaar en ontzettend vriendelijk!

• Christie
    Review voor Sodi Borduurstudio

Mijn artikelen waren super snel klaar en een fijn contact met de eigenaresse mbt advies van kleuren. Ook nog leuk ingepakt!

• Hilde
    Review voor Sodi Borduurstudio

Hele snelle service! Ik wilde een trui laten borduren met de tekst 'grote broer om familie te verassen '. Dezelfde dag nog gemaakt. Heel erg blij mee ! Bedankt Lieke.