Laan 1940-1945 156

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bol.com 323 9,2
Bol.com 323 9,2

J.H. Olthuis beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering en alles werkte perfect.

Sjoerd beoordeelde op 2019-07-25

siebe poppelaars beoordeelde op 2019-07-05

ik heb mijn bestelling niet eens gekregen, stelletje oplichters.

Reactie van Softgiant:
Beste Siebe, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website!
Als vanzelfsprekend lossen we dit graag voor u op. Na het afronden van uw bestelling krijgt u automatisch en direct een email met de licentiecode. Mogelijk is deze in uw "spam" terecht gekomen, we hebben zojuist de email nogmaals laten versturen. Mocht u de licentie nog niet ontvangen hebben verzoek ik u om contact op te nemen via info@softgiant.nl dan sturen we u handmatig de gekoppelde licentie. Ook met overige vragen helpen wij u natuurlijk graag!

Cor Ernest beoordeelde op 2019-06-24

Helaas werkte de ontvangen link voor de verlenging van mijn licentie op System Mechanic niet meteen, maar na contact met IOLO ontving ik de sleutel 2 dagen later per mail.

Wim de Kruijff beoordeelde op 2019-05-20

Tevreden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de status van de betaling. De levering heb ik echter pas na 10 dagen ontvangen. De klantenservice heeft snel en adequaat gereageerd op mijn e-mail.

chris champagne beoordeelde op 2019-05-20

Bestelling geplaatst, mail ontvangen met link naar website en de virusscanner gedownload. Nadien activatiecode ingegeven, klaar. Vlotter kan het echt niet.