Softlicense

Softlicense

Softlicense is een aanbieder van digitale licentie sleutels.
Bent u op zoek naar een licentie voor Windows, Office of een Antivirussysteem? Dan bent u bij Softlicense aan het juiste adres! Wij bieden u een 100% tevredenheidsgarantie en zorgen ervoor dat u uw nieuwe software vlot kunt gebruiken. Natuurlijk kunt u met al uw vragen bij ons terecht. Welkom bij Softlicense, Gemakkelijk & snel licenties op de mail!

• Robbin Peters
    Geverifieerde klant van Softlicense

Levering volgt direct en wanneer er iets niet goed gaat en je contact met ze opneemt, reageren ze heel snel met een oplossing.

• cor Ruitenberg
    Geverifieerde klant van Softlicense

Goeie tent. super snel geleverd ( direct ) ook tel. contact binnen enkele minuten.
    Top ga zo door.

• Hoe beoordeel je Softlicense?

• Luuk Gosselink
    Geverifieerde klant van Softlicense

Snel geregeld. Bestellen duurt langer dan de mail terug met de installatiecodes. Echt top.

• Katinka Lodewijk
    Review voor Softlicense

Vanmorgen gebeld en er werd direct opgenomen, Mark heeft mij onmiddellijk geholpen via Teamviewer een Officepakket te bestellen en alles voor mij geïnstalleerd.
    Echt fantastisch geholpen, beter kan niet.

• G.H. Dokter
    Geverifieerde klant van Softlicense

Levering was snel. Had bij de installatie 1 probleempje, maar werd razendsnel opgelost door de helpdesk.

• Wojciech Pistelok

Snel en goede prijs

• Sylvie Rijsselaere

handig, duidelijk en snel

• Jessica Noordijk
    Geverifieerde klant van Softlicense

Snel voor elkaar, duidelijke handleiding erbij en voor ons prima !

• Ferry Schaling
    Geverifieerde klant van Softlicense

Prima kwaliteit voor een fijne prijs

Antwoord van Softlicense

Bedankt voor uw recensie! Veel plezier met uw product.

• Jordy
    Geverifieerde klant van Softlicense

Code snel geleverd per mail en duidelijke handleiding meegeleverd. Heel tevreden met de koop en ga er zeker weten veel plezier aan hebben!