Sokkenmarkt.nl

Sokkenmarkt.nl

Naadloze sokken voor baby's, kinderen, dames, heren en reuzen. Sterke panty's en leggings in alle kleuren ook voor kinderen. Maillots zonder naadjes op de tenen voor kinderen, dames en heren (met gulp)! Voor beenmode slaag je altijd bij sokkenmarkt.nl.
8,9

• Gerda Draijer

Een terug kerende klant.
    Goede kwaliteit sokken en de sokken passen perfect.
    Top winkel 👍

Antwoord van Sokkenmarkt.nl

Goedemiddag Gerda, Hartelijk bedankt voor uw mooie review!

• F A de Wolff
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Ik ben een terugkerende klant. De vorige bestelling is zó goed bevallen dat ik er niet aan twijfel dat het ook nu weer goed in orde zal zijn.
    Inmiddels de 8 paar kniekousen ontvangen. Zien er weer perfect uit.
    Bamboe is nog prettiger dragen dan katoen. En waar vind je elders nog kniekousen voor heren die liever niet een stuk wit, harig been tonen?

Antwoord van Sokkenmarkt.nl

Goedemorgen F.A. de Wolff, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie en we krijgen op deze manier nog meer energie om onze uiterste best te blijven doen! Met vriendelijke groeten, Tim van Amerongen.

• Hoe beoordeel je Sokkenmarkt.nl?

• Mendy
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Goede service en mooie kwaliteit kinder panty's,
    Huidskleurpanty is wel erg donker

• Tineke
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Goede kwalitet en service.

Antwoord van Sokkenmarkt.nl

Hallo Tineke, Heel hartelijk bedankt voor de hele mooie beoordeling! Ook in de toekomst zullen we ons uiterste best blijven doen. Met vriendelijke groeten, Tim van Amerongen.

• Karen Klompenmaker
    Review voor Sokkenmarkt.nl

De teentips teensokjes zijn geweldig! Perfecte pasvorm, glijden niet van de voorvoet af en kwaliteit is super!

• sluimers

Sokken zitten heerlijk

• Bram

Goed product, snelle levering

• Anna
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Ik had 100% katoenen sokken besteld, toen ik de sokken binnenkreeg bleken die voor 10% uit Polyamide bestaan. Na contact met de leverancier bleek de polyamide gelukkig alleen in het boord te zitten. Levering is vlot verlopen en reactie van de leverancier was ook vlot.

Antwoord van Sokkenmarkt.nl

Goedemorgen Anneke, Hartelijk bedankt voor uw slechte review. Wij worden bedankt voor onze eerlijkheid, want dat er 10% polyamide dus iets elastiek in zit dat kan technisch niet anders. Deze polyamide zit in het boord binnen de katoen geweven zodat het niet met de huid in aanraking komt. Tevens leveren wij de sokken met een vlakke teennaad en dat kun je alleen realiseren door de weefcilinder om de naald te laten stoppen en de lussen net als bij een rits in elkaar te leggen en daar 1 polyamide draad doorheen te trekken want een katoendraad heeft geen rek en zou direct stuk gaan bij het aantrekken. Ook wij hebben deze sokken soms met labels waar 100% katoen op staat, maar dat is echt niet waar. U wordt dan fout voorgelicht. Echt helemaal 100% katoenen sokken zijn technisch onmogelijk of je hebt een sok die direct afzakt. We verkopen dit product al sinds 1992 en ook aan de medische industrie (huidkankerinstituut) en die zijn er uitermate tevreden over. Dit verhaal staat ook gewoon bij het product vermeld, zie https://sokkenmarkt.nl/zuiver-katoenen-naadloze-artssokken-van-100-katoen en kijk bij "gegevens" en ëxtra info. We zouden het fijn vinden als u de beoordeling op stichting webwinkelkeur aan zou passen. Met vriendelijke groeten, Tim van Amerongen 0297-273363.

• Sabrina
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Heel overzichtelijke website en eens een bestelling geplaatst de volgende dag foutloos geleverd

• renee
    Review voor Sokkenmarkt.nl

geen gelul, weet waar ie over praat.
    snelle reactie op vragen