Sokkenmarkt.nl

Sokkenmarkt.nl

Naadloze sokken voor baby's, kinderen, dames, heren en reuzen. Sterke panty's en leggings in alle kleuren ook voor kinderen. Maillots zonder naadjes op de tenen voor kinderen, dames en heren (met gulp)! Voor beenmode slaag je altijd bij sokkenmarkt.nl.
8,7

• Bram

Goed product, snelle levering

• Anna
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Ik had 100% katoenen sokken besteld, toen ik de sokken binnenkreeg bleken die voor 10% uit Polyamide bestaan. Na contact met de leverancier bleek de polyamide gelukkig alleen in het boord te zitten. Levering is vlot verlopen en reactie van de leverancier was ook vlot.

Antwoord van Sokkenmarkt.nl

Goedemorgen Anneke, Hartelijk bedankt voor uw slechte review. Wij worden bedankt voor onze eerlijkheid, want dat er 10% polyamide dus iets elastiek in zit dat kan technisch niet anders. Deze polyamide zit in het boord binnen de katoen geweven zodat het niet met de huid in aanraking komt. Tevens leveren wij de sokken met een vlakke teennaad en dat kun je alleen realiseren door de weefcilinder om de naald te laten stoppen en de lussen net als bij een rits in elkaar te leggen en daar 1 polyamide draad doorheen te trekken want een katoendraad heeft geen rek en zou direct stuk gaan bij het aantrekken. Ook wij hebben deze sokken soms met labels waar 100% katoen op staat, maar dat is echt niet waar. U wordt dan fout voorgelicht. Echt helemaal 100% katoenen sokken zijn technisch onmogelijk of je hebt een sok die direct afzakt. We verkopen dit product al sinds 1992 en ook aan de medische industrie (huidkankerinstituut) en die zijn er uitermate tevreden over. Dit verhaal staat ook gewoon bij het product vermeld, zie https://sokkenmarkt.nl/zuiver-katoenen-naadloze-artssokken-van-100-katoen en kijk bij "gegevens" en ëxtra info. We zouden het fijn vinden als u de beoordeling op stichting webwinkelkeur aan zou passen. Met vriendelijke groeten, Tim van Amerongen 0297-273363.

• Hoe beoordeel je Sokkenmarkt.nl?

• Sabrina
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Heel overzichtelijke website en eens een bestelling geplaatst de volgende dag foutloos geleverd

• renee
    Review voor Sokkenmarkt.nl

geen gelul, weet waar ie over praat.
    snelle reactie op vragen

• Maaike Theunisse
    Review voor Sokkenmarkt.nl

Door de volle aanschafwaarde van retourgestuurde producten te crediteren i.p.v. 4,95 euro in te houden op het credit bedrag. Dit moet mijns inziens groot in beeld gebracht worden op de website als een waarschuwing. Naast het feit dat de reourkosten ook voor eigen rekening zijn. Dit was een duur lesje, waarvoor geen dank.