Solarkopen

Solarkopen

Solarkopen.nl is dé specialist in zonne-energie voor duurzame en betaalbare energieoplossingen. Met hoogwaardige zonnepanelen, persoonlijke ondersteuning en expertise helpen wij bedrijven en huishoudens om de kracht van de zon te benutten en bij te dragen aan een schonere toekomst.
zonnepanelen zonne-energiesystemen
9,2

• Byte Invest NV
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Zakelijk perfect en bijzonder vriendelijk

• Martijn d W
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Fijne zaak. Had nog wat aanvullende informatie nodig voor m’n bestelling…. Keurig geholpen en meegedacht. De prijzen zijn zeer gunstig. Volgende aankoop is ook weer hier.

• Hoe beoordeel je Solarkopen?

• Roy
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Alles netjes geleverd. Goed verpakt. Scherpe prijs. Alleen levering langer dan verwacht (2,5 weken).

• Eke Boersma

Fijn meegedacht!

• Willem Schaaij
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Keurig geleverd, nu moeten we het nog installeren

• herman smans

alles werd correct geleverd

• Jakko Nieuwenhuis
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Goede prijs en service. Twee onderdelen zijn kosteloos nagestuurd

• Rob Maris
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Prima en deskundig advies tegen scherpe prijzen! Super tevreden over solarkopen.nl. Klein puntje van kritiek is dat niet de volledige zending in één keer werd verstuurd en dat een deel van de nazending nog niet is aangekomen. Dit werd overigens adequaat opgelost door aan te bieden dat we de missende delen elders konden inkopen en later declareren. Dit heeft ervoor gezorgd dat we de zonnepanelen alsnog en volgens planning hebben kunnen plaatsen. TOP!!!

• Henk S.
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Zonnepanelen, microconverters en bevestigingsmaterialen van bekende merken tegen concurrerende prijzen. Goed verpakte levering via DHL. Levertijd 2 weken.

• Charles Kerkhoffs
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Prima panelen voor n goede prijs

• Alfons Pietersen
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Levering volgens bestelling. Scherpe prijs. Uitstekende communicatie en bereikbaarheid. Goed advies van Tolgahan. Heel fijn!

• Noël Vievermanns
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Verpakking beschadigd en vele tape-/lijmresten op panelen. Er zelf af moeten schrobben. Rest geleverd zoals afgesproken.

Antwoord van Solarkopen

Beste Noël,

Ik begrijp uw frustratie volledig over het feit dat u zelf tape- en lijmresten moest verwijderen. Het is echter van groot belang dat we de panelen zorgvuldig verpakken, zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken. Op basis van de foto's zie ik inderdaad dat de verpakking beschadigd is, wat eigenlijk alleen maar aantoont dat we een verstandige keuze hebben gemaakt om uw bestelling goed te beschermen.

Wij zullen intern ons best doen om te kijken naar oplossingen waarbij geen extra werk voor de klant ontstaat na ontvangst van de bestelling. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Tolgahan Dogan
    Eigenaar Solarkopen.nl

• Arte Havenaar
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Goede prijs, mooi product.

• Piet.s
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Contact en advies is goed .
    De levering is netjes en correct uit gevoerd.

• Ton van den berg
    Review voor Solarkopen

Keurige service. Zelfs me geholpen met het inladen van de auto.

• Rene Keijsers
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Prima prijs, levertijd was iets langer, maar goede communicatie.

• Navid
    Geverifieerde klant van Solarkopen

Heel goede/snelle communicatie via Whatsapp en email met Tolgahan.
    Missende onderdelen toch op tijd geleverd voor de installatie.

• Ton van S
    Review voor Solarkopen

Scherpe prijzen. Verzending duurde wat langer dan verwacht. Zelf navraag gedaan. Telefonisch goed bereikbaar. Zending goed verpakt en netjes afgeleverd.

• anoniem
    Geverifieerde klant van Solarkopen

snelle levering, vragen over de levering werden snel beantwoord.

• T.G. Tolboom
    Review voor Solarkopen

Werkt goed mee als er problemen zijn en goede prijs en snelle levering