Solundo
Solundo is officieel dealer van Sunrooms®
Solundo is een jonge onderneming met enthousiaste medewerkers. Het is onze passie om u als klant zo goed mogelijk te adviseren en te begeleiden bij de aanschaf van een aluminium terrasoverkapping of glazen schuifdeuren. Een aankoop die u immers niet elke dag doet. Bij Solundo weten we dat en daarom nemen we de tijd om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Terrasoverkappingen, Glazen schuifdeuren, Carports
  • Chris Scholten
    Review voor Solundo

Goede prijs. Mooi materiaal. Goed (persoonlijk) geholpen met vragen voorafgaand aan de bestelling en bij plaatsing.

• Kba
    Review voor Solundo

Na lang twijfelen toch besloten een glazen pui aan te schaffen voor onze alu overkapping. Via via bij solundo terecht gekomen en via de site wat vragen gesteld ivm maatvoering ed. Heel netjes en vlot beantwoord. Ook bij het plaatsen van de order vriendelijke uitleg p mail en duidelijke communicatie over levertijd ed. Handleiding voor het plaatsen keurig te vinden en wordt ook nog via link aangegeven op de factuur. We zien de levering dan ook graag tegemoet en zijn erg benieuwd naar het resultaat. Service voor zover in elk geval top!

• Hoe beoordeel je Solundo?

• W Buijl
    Review voor Solundo

Snelle service goede uitleg en uitstekende kwaliteit van het product wij hebben een geweldig mooie overkapping

• Rick de Wild
    Review voor Solundo

Produkt is prima en een goede snelle service en betaalbaar!

• Peter Schuiling
    Review voor Solundo

Duidelijke afspraken, goede service, uitstekende communicatie en heel netjes afgeleverd. Een mooi product met een goede afwerking. Bij een volgend project zullen wij zeker weer bij Solundo aankloppen.

• Rolf Breuer
    Review voor Solundo

Goede kwaliteit, goede service ,vakkundige mensen die iemand goed adviseren. Ook de nazorg is prima. Zelf had ik wat materialen teveel besteld maar kon deze zonder problemen retourneren.

• Bennie Meijer

Goede kwaliteit ,Goede Service