SomniShop NL

SomniShop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.net) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).
8,7
Filter 552 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 416 met beschrijving

• Vesna Cvoro

Great customer service

• Angelique Steentjes

Snelle levering. Goed product

• Hoe beoordeel je SomniShop NL?

• Hans De Leeuw

Goede spullen

• Eric Scholte
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

De bestelling is niet geleverd en SomniShop NL stuurt geen vervangend artikel noch wordt betaling gerestitueerd

• Wim Wouters
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

De bestelling kon wel iets sneller

• Raphuel Pellegrom
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Snelle en correcte levering. Product is uitstekend van kwaliteit.

• Timon Woudenberg
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Redelijk vlot binnen. Zeker volgens de aangegeven datum

• Peter
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Bestelde artikelen zijn goed en voldoen.
    Wel jammer dat de startset uiteindelijk niet te leveren bleek hoewel de artikelen individueel wel te bestellen waren.
    Bestellen via de telefoon werkte ook niet fijn. Op de PC ging het gemakkelijker. De vervelende dingen vergeet ik ook wel weer hoor. Ik heb de artikelen en dat is het belangrijkste.

• Karin Hamberg

Snelle bezorging

• Guido Dielen
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Snelle levering en voldoet aan de beschrijvig.