SomniShop NL

SomniShop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.nl) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).
8,6
Filter 794 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 658 met beschrijving

• M. Vogt
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Handige producten, en snelle levering, zal zeker weer kopen!

• Marianne
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Geen track en trace ontvangen van DHL, pakket is dus retour gegaan.

• Hoe beoordeel je SomniShop NL?

• Mariëtte Boerkamp

• Yvonne
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Eenvoudig te bestellen, snel en correct geleverd, Dank daarvoor.

• Dirk
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Zeer comfortabel CPAP kussen. Vormt zich prima en is niet te hard.

• Armando Ferreira

Ik heb ee

• René
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Goede webwinkel, duidelijk. Snelle verzending. Alleen bij vragen, telefonisch of e-mail, na 2 weken nog geen antwoord gekregen. Vind ik jammer, omdat de webwinkel er professioneel uitziet.
    Product, Contour CPAP-Kussen 2.0 is goed. Klopt dat hij wat harder is maar ik heb geen minuut minder geslapen daardoor.

• J P
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Er zijn een aantal zaken die anders kunnen. Neusspreiders kunnen gewoon door de brievenbus, dus waarom als pakket versturen met dito kosten. Het duurde een dikke week tot ik ze binnen had. Het was een herhaal bestelling, maar de maat L die ik had besteld was ineens kleiner dan de vorige levering. 8 dagen geleden teruggestuurd, maar nog steeds geen bericht of terugstorting? Dit kan anders. Als laatste is het mij niet duidelijk wat het verschil tussen omnipax air en clipair is. Ze komen allebei ook in een clipair doosje?

• Kenneth Nwankwo
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Ik heb mijn bestelling niet gezien.nog niet gekomen.

• Gunter Lochten
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

snelle levering en goed verpakt.
    helemaal top

• Bos

Goede levering, goed product

• Ramon
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Verzenden duurt wat langer dan je gewend bent (paar dagen ipv levering volgende dag), verder gewoon netjes en goed.

• Frank

Betrouwbare levering

• Patrick Hoedt
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Ik krijg een code van DHL die niet bekend is bij DHL. Wat nu?

• Arie Oppeneer
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Neuspad blijft niet goed zitten bij mij, en masker blijft ook niet precies op dat ding zitten. Was voor mij helaas beetje miskoop. Maar zal mogelijk wel aan mij liggen omdat ik iets niet goed doe.

• Hans De groot

Niet te duur wel jammer 4 dagen onder weg was wel het wachten waard

• Giel Delbressine

Alles volgens afspraak geleverd

• A
    Geverifieerde klant van SomniShop NL

Snelle levering. Uitstekend product.

• Bart Nooter

naar wens geleverd