Sonny's Darts

Sonny's Darts

De grootste fysieke en on-line dartspeciaalzaak van Nederland
  • Richard
    Review voor Sonny's Darts

Bij Ron een setje pijlen besteld die niet meer gemaakt worden. Kon ook niet wachten tot deze binnen zou komen. Helaas bleek het pakketje ergens bij de DHL verloren te zijn. Echt een grote teleurstelling.

Na wat heen en weer gemaild te hebben ging Ron een onderzoek laten starten bij de DHL, maar ondertussen was hij ook bezig nog ergens anders z'n setje te krijgen. Hij gaf aan dat het voor hem ook vervelend was, maar dat hij wel een nieuw ander setje wilde sturen ter compensatie. Na weken geduld te hebben kwam er dan toch een setje binnen waar ik heel blij mee ben.

Voor service echt een 10! Geen gezeik over geld terug. We zijn er samen weken mee zoet geweest, meer eind goed al goed. Tevens aangegeven dat als dat verloren setje boven water komt ik deze ook nog af wil nemen.

Nogmaals dank voor de service Ron!

• Dennis Visser
    Review voor Sonny's Darts

Beste dartszaak van Nederland. Ron neemt alle tijd voor je om advies te geven en is altijd zeer behulpzaam. Voor mij is dit de beste darts speciaalzaak van Nederland en de place to go voor iedere darts liefhebber!

• Hoe beoordeel je Sonny's Darts?

• Ron
    Review voor Sonny's Darts

Zeer behulpzame man. Geeft je alle tijd. Ik was vroeg rond 10.15 en dus lekker geshopt. fijne adviezen.