Spaays
Spaays is gespecialiseerd in sous vide producten en apparatuur. Wij bieden jouw de een unieke combinatie. Geen frustratie meer in de keuken maar plezier, de keuze is aan jou!

Lidmaatschap ingetrokken

Geverifieerde klant van Spaays

Super heerlijk

• Orsi
    Review voor Spaays

I’ve ordered an Anova precision cooker sous-vide stick for my Dad’s birthday and i only had a couple of days to recieve it before my flight back home. It’s crazy, but it didn’t even take a day to have it! Spaays.nl is highly recommended and its customer service is a top notch!

• Toon
    Review voor Spaays

We hebben genoten van de kipfilet en varkenshaasjes lekker mals en vers

• Diana
    Review voor Spaays

Bedankt Spaays! Mede dankzij jullie eet mijn gezin gezond en het het scheelt mij heel veel tijd en frustratie. Bijna elke doordeweekse dag gebruiken wij sous vide:)

• Asinto
    Review voor Spaays

Snelle levering van verse producten die eenvoudig te bestellen zijn via de website. Ook een fijne begeleiding als je sous-vide voor de eerste keer gebruikt.

• Hidde
    Review voor Spaays

Lekkere gezonden producten. Alles precies afgewogen, ideaal voor het sporten. Vakkundig advies en snelle levering. Top!

• Luc
    Review voor Spaays

Zeer fijn! een voeding schema op maat laten maken door spaays, ideaal voor het top sporten!. Krijg wekelijks mijn producten netjes thuis bezorgd.

• Dol
    Review voor Spaays

Goede producten! Hoge kwaliteit eten. Restaurant waardig!
    De service is ook top!

• S stolwijk
    Review voor Spaays

Top website en goede service!
    Ga hier zeker vaker bestellen.

• stolwijk

top Service.
    een mooi en uniek concept.
    zeker aan te raden