Spacuzzi B.V.

Spacuzzi B.V.

“Zo’n bad willen wij hebben!” Dat was in 2002 de beweegreden om op zoek te gaan naar een verkopende partij. Dit bleek daarentegen zo makkelijk nog niet, gezien deze massagebaden destijds alleen in Amerika werden aangeboden en geproduceerd. Na een reis naar een willekeurige spa fabrikant in California & Tennessee, en een persoonlijke spa ervaring op locatie, werd het al snel duidelijk dat een spa onmisbaar was in ons leven. Deze levensveranderende ervaring wilden wij ook graag overbrengen naar anderen, wat geresulteerd heeft in het ontstaan van een familiebedrijf: Spacuzzi B.V.. Het online warenhuis van spa’s en toebehoren. Inmiddels uitgegroeid tot een bloeiend wellness bedrijf en de groei heeft het bedrijfskarakter nooit veranderd. Spacuzzi gaat nog altijd persoonlijk te werk, want het familiare karakter van toen, staat bij Spacuzzi nog steeds voorop.

Spacuzzi is opgericht met passie voor spa's. Met ruim 15 jaar ervaring in de wellness branche streven we naar het overbrengen van de meest effectieve ontspanning: hydrotherapie door spa's.

• Jack Montforts

Correcte en snelle levering

• Henk Kerstholt
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snel en goed geleverd. Perfecte service! Aanbeveling!

• Hoe beoordeel je Spacuzzi B.V.?

• Hans suijkerbuijk

Top ! Goede service

• jeroen donker

goed, prima bedrijf

• Rob Weeda
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

De levering ging top maar zou fijn zijn als ze ook een mailtje sturen als hij verzonden is.

• Mike Hamilton
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snelle levering en goed product

• J Van Empel
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Gewoon zoals het moet; bestellen en leveren

• J Kremer

werkt goed

• Ruud Hoefs
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Duurde lang en verkeerde producten geleverd

• Jolanda Van de Nobelen
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Goede Service en zeker vriendelijkheid !