Spacuzzi B.V.

Spacuzzi B.V.

“Zo’n bad willen wij hebben!” Dat was in 2002 de beweegreden om op zoek te gaan naar een verkopende partij. Dit bleek daarentegen zo makkelijk nog niet, gezien deze massagebaden destijds alleen in Amerika werden aangeboden en geproduceerd. Na een reis naar een willekeurige spa fabrikant in California & Tennessee, en een persoonlijke spa ervaring op locatie, werd het al snel duidelijk dat een spa onmisbaar was in ons leven. Deze levensveranderende ervaring wilden wij ook graag overbrengen naar anderen, wat geresulteerd heeft in het ontstaan van een familiebedrijf: Spacuzzi B.V.. Het online warenhuis van spa’s en toebehoren. Inmiddels uitgegroeid tot een bloeiend wellness bedrijf en de groei heeft het bedrijfskarakter nooit veranderd. Spacuzzi gaat nog altijd persoonlijk te werk, want het familiare karakter van toen, staat bij Spacuzzi nog steeds voorop.

Spacuzzi is opgericht met passie voor spa's. Met ruim 15 jaar ervaring in de wellness branche streven we naar het overbrengen van de meest effectieve ontspanning: hydrotherapie door spa's.
8,4

• Dave
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

De heater stond op de site afgebeeld met flenzen (en dus de dichtingsringen) maar is geleverd zonder waardoor ik de oude afdichtingsringen zal moeten gebruiken wat niet ideaal is.

• Mark
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Nemen geen telefoon op! En na een mail wel reactie. Nu bleek dat ze op vakantie waren dit niet vermeld op site. En daar staat binnen 2 dagen verstuurd, dat gaat dus niet lukken als je 2 week dicht bent. Dat is erg jammer hoop dat dit een leer moment voor jullie kan zijn. En ook iets gaan doen aan het opnemen van de telefoon heb echt meerdere keren gebeld op bepaalde dagen. Erg jammer, verder artikel ontvangen na mail verkeer. Hoop op verbetering en misschien tot in de toekomst.
    Mark

• Hoe beoordeel je Spacuzzi B.V.?

• Nelly

Snelle

• Paul
    Review voor Spacuzzi B.V.

Zeer prettig bedrijf ter plekke bij het uitzoeken van een jacuzzi. Goede info en gemoedelijk gesprek. Goed kunnen onderhandelen zodat beide partijen tevreden overgaan tot koop/verkoop.
    Levering afgesroken en net na een week gerealiseerd volgens afspraak. Wel 2 uur moeten wachten tot plaatsing.
    Verder prima geleverd en geplaats en uitleg gekregen.
    Zeker aan te bevelen.

• Esmee Smit
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snelle levering, goed produkt. Een track en trace zou wel makkelijk zijn bij verzendbevestiging.

• Jeffrey Kok
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

snelle levering volgende dag in huis

• Harry Veldkamp

• F.r Visscher
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Vind het te lang duren voordat de bestelling er is ,hoord te zij n vandaag besteld en morgen in huis maar dat is hier niet zo

• Michel van der Stroom
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Goed bedrijf, netjes en prettige omgang.
    Zeer blij met de installatie en uitleg.

• Eric
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Wij bestelden de spacuzzi eco basic en werd binnen 1 week geleverd, hij staat nu op te warmen zodat we later kunnen gaan genieten.
    De levering was goed en de spacuzzi ziet er goed uit. TOP

• R Rozendaal
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Alles snel in huis gekregen.

• Marco Slagter
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snelle levering en netjes ingepakt en verzonden.

• Marco Sanders

Gebeld, meteen antwoord gekregen 2 dagen later de pomp in huis toppie

• johan Teuwen

Snelle levering, scherpe prijs

• MJG Gerrits

Snell

• Christof Kauffmann
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snel en juist advies gekregen via mail, waarna ik mijn bestelling kon plaatsen.

• Roland
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Prima levering mét duidelijke instructie

• A Van der zee

Prima deal

• Jorrit Groenewoud
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Vlot geleverd wat besteld was

• Frank Heijden
    Geverifieerde klant van Spacuzzi B.V.

Snelle levering, juiste artikel. Nu nog op de website de voorraad aangegeven, dan is het echt perfect.