Sparo Tapijttegels

Sparo Tapijttegels

Wij zijn Sparo en wij hebben ons gespecialiseerd in gebruikte tapijttegels. Je vindt in onze outlet voor tapijttegels niet alleen gebruikte tapijttegels, maar ook re-use. Dit zijn tapijttegels die een lichte productiefout hebben, maar haast niet te zien is. Wij bieden online tapijttegels aan, maar je kunt ze ook bekijken in onze enorme showroom.

9,3

• Rudy
    Review voor Sparo Tapijttegels

Mooie restpartij, niks mee aan de hand. Snel geleverd en zelfs 1 m2 meer dan vermeld, dus genoeg reserve over.

• Leon
    Review voor Sparo Tapijttegels

Snelle levering, vriendelijke chauffeur en goede prijs voor mooie kwaliteit tapijttegels!

• Hoe beoordeel je Sparo Tapijttegels?

• Mevr L E Wagenaar

Tevreden over de tapijttegels

• Zeer onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk
    Review voor Sparo Tapijttegels

Partij gekocht in de webshop. Werd even later gebeld dat ik maar m2 gekocht had. Terwijl er 26m2 bij het product stond. Met daarbij een bespottelijke opmerking van de medewerker dat dit toch nooit €9,68 zou kunnen kosten. Geen tegemoetkoming, geen excuses niks.

• ROB
    Review voor Sparo Tapijttegels

Prima contact en fijne medewerking. Levering perfect en de tapijt tegels waren een leuke mix en dat voor die prijs. De zolder van 55m2 is er enorm van opgeknapt. Door Marina prima geholpen goede communicatie en met verstand van zaken.

• Bert
    Review voor Sparo Tapijttegels

Na een vertraagde verwerking, alsnog supersnel afgeleverd, top service!

• Hensen Solid Systems
    Review voor Sparo Tapijttegels

Fijn bedrijf, snelle levering, oplossingsgericht team.

• M.Schenk
    Review voor Sparo Tapijttegels

Keurige tegels, vlugge levering. Vriendelijk te woord gestaan, probleem uit de weg geholpen.

• Mérel
    Review voor Sparo Tapijttegels

Vlotte communicatie, prima afgeleverd, vloertje ligt er netjes en milieubewust bij

• Mike
    Review voor Sparo Tapijttegels

Geweldige service en goed advies. De W1 tegels zijn gewoon perfect. W2 tegels zijn ook meer dan prima. Top kwaliteit voor een hele mooie prijs. Aanrader!

• Cindy
    Review voor Sparo Tapijttegels

Ik had eerst een sample aangevraagd. Daarna de bestelling geplaatst. Werd vooraf keurig gebeld. Netjes geleverd.

• Koos
    Review voor Sparo Tapijttegels

vlotte levering. De beschrijving van de kwaliteit van de vloertegels kwam overeen met het geleverde produkt. Ben helemaal tevreden.

• Cynthia
    Review voor Sparo Tapijttegels

Snelle levering - goede kwaliteit. Erg tevreden.

• Mark Varekamp

Goed!

• Joost de Waard
    Review voor Sparo Tapijttegels

Snel uitgezocht, snel verzonden en we konden snel gaan leggen

• Bart
    Review voor Sparo Tapijttegels

Prijs was goed, tegels van goede kwaliteit en netjes geleverd

• Lex
    Review voor Sparo Tapijttegels

Werd snel geleverd en pallet was keurig verpakt. We hadden een gebruikte vloer aangeschaft en deze overtrof onze verwachting. Zeker een aanrader.

• Bert van Leeuwen

snel en goede kwaliteit

• Dirk Grootendorst
    Review voor Sparo Tapijttegels

Snelle levering en goede tegels

• Rolf

Simpel snel en oke