Spaweb.nl
Verkoop van spa's, bubbelbaden en onderhoudsproducten.

• Eric

Snelle service !

• Bas D

Goede en snelle service.
    Altijd voldoende op voorraad.
    Goede uitleg over nieuwe producten
    Snelle reactie via app of mail.

• Hoe beoordeel je Spaweb.nl?

• Rein
    Review voor Spaweb.nl

2 nieuwe hoofdkussens nodig voor mijn jacuzzi. Snel geregeld en betalen via tikkie. Dat noemt men vertrouwen!!

• Kitty
    Review voor Spaweb.nl

Altijd servicegericht en je kunt terecht voor al je vragen. Echt een aanrader!

• Van Dijk

Super netjes geholpen 👌

• P de Smit
    Geverifieerde klant van Spaweb.nl

Super snelle levering. Goedkoper dan elders en werkt echt perfect en zonder batterijen of zonder opladen.
    De stel is ook te verlengen( voor groot of diep bad)
    Echt een aanrader voor iedereen met een Spa/jacuzzi of zwembad.

• Jan Klijnstra
    Geverifieerde klant van Spaweb.nl

Prima product geleverd. Isoleert perfect. Ook snelle levering.

• Belinda
    Review voor Spaweb.nl

Selwin heeft veel kennis en goede service.
    Zijn erg tevreden over de uitleg en bezorgen!

• Petra en Davey
    Review voor Spaweb.nl

Super mooi bad gekocht! Met een Top service!!
    Wij gaan er zeker van genieten!!

• Carel
    Review voor Spaweb.nl

Vandaag is onze jacuzzi opgehaald, verkocht voor de vraagprijs, alles profesioneel geregeld, zowel het ophalen als ook de administratieve afhandeling, top geregeld

• Edwin Kemna
    Review voor Spaweb.nl

Selwin in erg prettig in de omgang. Prettig enthousiast en gedreven.

• Angela
    Review voor Spaweb.nl

Selwin is professioneel in zijn kennis en laagdrempelig om mee contact op te nemen. Ik zou iedereen aanraden om hier een jacuzzi, sauna of andere wellness producten aan te schaffen. Zeker hun eigen lijn in onderhoudsspullen zijn van goede kwaliteit en aantrekkelijk in prijs. Net zoals alle andere producten die hij verkoopt!

• Jos
    Review voor Spaweb.nl

Goed uitleg van onderhouds producten

• Frank
    Review voor Spaweb.nl

Wij hebben gekeken naar een gebruikte spa maar uiteindelijk voor een nieuwe gekozen. Er werd zeer goed mee gedacht. Iets meer uitgegeven dan vooraf verwacht, maar geen seconde spijt van gehad doordat wij nu een grote jacuzzi hebben met alle opties. Duidelijke communicatie en de afspraak wordt netjes nagekomen

• Gert-Jan Slot

Goed advies!

• Ham
    Geverifieerde klant van Spaweb.nl

Prima producten voor Prima prijs.. levering mag wat sneller

• Paul
    Review voor Spaweb.nl

Onze jacuzzi werd niet meer gebruikt, gekocht door spaweb, nette afhandeling, afspraken worden nagekomen zoals het hoort.

• Nienke
    Review voor Spaweb.nl

Heel tevreden met onze mooie jacuzzi! Snelle levering en duidelijke uitleg rondom onderhoud van Selwin. Goede service en behulpzaam. Kortom wij bevelen Spaweb van harte aan!

• Kevin
    Review voor Spaweb.nl

Top jacuzzi! Voor en 2e handse gegaan en dit bevalt tot op heden erg goed. Uitstekende hulp van Selwin👌👌

• Collin
    Review voor Spaweb.nl

Vorige week bij Selwin in de winkel geweest in Almelo,daar onder het genot van een lekker kopje koffie een mooie 6 pers Spa gekocht met alles er op en er aan incl onderhoud spullen😁. Selwin heeft deze week de Spa gebracht in Heerhugowaard super goeie service heel erg blij mee,nu lekker genieten na een dag hard werken👍🏻

Bedankt Selwin