Special Creations

Special Creations

Bij Special Creations kunt u terecht voor mooie en unieke, handgemaakte, persoonlijke cadeau's, . Kunt u op de website niet vinden wat u zoekt? Neem gerust contact met ons op via e-mail (contact@specialcreations.nl), WhatsApp of Telefoon (06-25244252) en wij zullen met u meedenken.
  • Ilse
    Review voor Special Creations

Heb bij Special Creations mooie stickers besteld, er wordt mee gedacht en goede uitleg gegeven waarom ergens wel of niet voor te kiezen. Kortom super service en snel ontvangen!

Antwoord van Special Creations

Bedankt voor deze mooie review 🥰

• Cindy Geerts
    Geverifieerde klant van Special Creations

Zeer goede service. Er waren problemen met post NL en mevrouw is voor mij direct in actie gesprongen om alles vlot te laten verlopen.

Antwoord van Special Creations

Dank u wel voor deze mooie review. Helaas loopt PostNL soms vertraging op, het is dan altijd handig om het even te melden zodat ik hier onderzoek naar kan doen en het proberen zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig is het met uw pakket goedgekomen. Hopelijk tot een volgende keer :-)

• Hoe beoordeel je Special Creations?

• Gerard van Egmond
    Review voor Special Creations

Het adres gekregen via een familielid. Duidelijke communicatie. Doet wat het belooft. En daarnaast ook nog een spoedige levering. Zeer tevreden en ga zeker nog eens bestellen.

Antwoord van Special Creations

Wat een mooie review! Dank u wel en tot de volgende keer :-)

• Linda van der Steen
    Review voor Special Creations

Heel vriendelijk en super snelle service en het product is helemaal naar wens 😁🩷 is me nieuwe vaste adresje

Antwoord van Special Creations

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. Tot de volgende keer :-)

• Melissa

Denkt altijd mee.

Antwoord van Special Creations

Meedenken is wel het minste wat we kunnen doen en blijkbaar wordt dat dus ook gewaardeerd. Dank je wel!