Specishops LEDlampshopXL.nl

Specishops LEDlampshopXL.nl

LED bouwlampen met sensor, RGB lampen, LED panelen en 12V LED bouwlampen, wij hebben ze allemaal. De voordelen van deze lampen worden door steeds meer mensen en bedrijven ontdekt.
8,6

• Erik Bieze
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

Vorige week woensdag een Led Batten 90 cm breed bestelt en betaald. Keurig een bevestigingsmail ontvangen. Maar toen werd het stil. Na het weekend heb ik gebeld en Jeroen gesproken. Hij vond het vreemd dat wij geen melding hadden gekregen dat dit artikel niet op voorraad was. Ik kreeg excuses en de keuze om te wachten tot de lamp weer binnen was of de vraag of ik direct eenzelfde lamp maar dan van 120 cm breed toegestuurd zou willen krijgen. En........., ik hoefde niet extra te betalen. Ik heb de 120 cm gekozen. De volgende dag kwam deze al binnen. De lamp hangt inmiddels boven het keukenblok en doet zijn werk prima. Hulde voor dit bedrijf en voor Jeroen. Zo hoort in mijn ogen klantgerichtheid te zijn. Ga vooral zo door.

• Wim Habraken
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

Ziet er super uit en werkt prima zeer tevreden gr Wim

• Hoe beoordeel je Specishops LEDlampshopXL.nl?

• m van daalen
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

wil nooit geen zaken meer mee doen, leveren niet volgens afspraak !

• A. Worrell
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

perfect geleverd volgens mijn bestelling.

• PN
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

ledlamp besteld die het al na korte tijd begeeft. deze lamp valt onder garantie en wordt door ledlampshop doodleuk vervangen door een kleiner en goedkoper exemplaar. vervolgens krijg ik ook nog als antwoord dat ik blij moet zijn met alternatief, omdat deze lamp beter van kwaliteit is !!!!!

• Marinus Winter
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

Volledig eens met onderstaande beoordelingen, bedankt voor het toesturen van de lamp!

• Judith Engelbertink
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

Onlangs een 10 Wat led bouwlamp besteld. Was op voorraad. Na 3 werkdagen nog geen bouwlamp ontvangen.Gebeld met jullie waar de lamp bleef. Ik kreeg de mededeling dat deze bouwlamp niet meer op voorraad was, terwijl de site dat wel aangaf. Wat nu? De lamp was als cadeau bedoeld voor mijn vader en die was over 3 dagen jarig. Jullie hebben toen aangeboden om een 20 Wat led lamp te sturen en dat voor dezelfde prijs als die van 10 Wat. De lamp is op tijd afgeleverd en inderdaad een lamp van 20W. Dit noem ik pas SERVICE VAN DE ZAAK. Prima ik ben vol lof. Dit bericht ook doorgestuurd naar het consumenten programma Radar. Wie weet gaan jullie voor de "warme douche". Super mooie lamp! Erg tevreden.

• Marinus
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

Een tijd geleden een 5o watt LED bouwlamp besteld als vervanging van een 300 Watt bouwlamp voor de verlichting van mijn werkhoek. Perfect helder licht (6000K) en geen warmteontwikkeling meer boven mijn hoofd. Tevens een 10 Watt bouwlampje gekocht voor inbouw in mijn 3D printer.
    Daarna 5 stuks 10 Watt bouwlampjes gekocht uit de "verhuisaanbieding". Na bestelling kreeg ik meteen een telefoontje dat een bepaalde kleur (even) niet leverbaar was. Kreeg meteen voorlichting over welke kleur voor welke toepassing geschikt is. Inmiddels twee stuks opgehangen als ruimteverlichting in mijn garage. Mooi helder wit licht (6000K) geeft een frisse uitstraling. Perfecte lampjes, perfecte service.

• Mark

Mooi spul dankje

• Marianne
    Review voor Specishops LEDlampshopXL.nl

De besparing klopt echt en de vormgeving van de stralers is perfect. Heb er al veel positieve reacties op gehad.