LEDlampshopXL.nl

LEDlampshopXL.nl

LED bouwlampen met sensor, RGB lampen, LED panelen en 12V LED bouwlampen, wij hebben ze allemaal. De voordelen van deze lampen worden door steeds meer mensen en bedrijven ontdekt.
8,4

• C.M.Tieman
    Review voor LEDlampshopXL.nl

besteld Ledlampen op 9 Maart levering binnen 1 werkdag en vooruit betaald maar 13Maart nog niet binnen. Beantwooden Emails niet zijn Tel niet bereikbaar en chat functie is met een robot Dus al met al een bedrijf waar je geen zaken mee WIL doen zou ik ook niemand aanraden. Pure Oplichterij?

• De Winter

Teleurstellend bedrijf !
    Op 19/04/23 vier plafonnieres besteld nu 28/08/23 nog steeds niet geleverd !
    Klantendienst getelefoneerd na een kort gesprek 12 minuten in wacht gestaan en opgehangen.
    E-mails verstuur geen reactie , de chat functie dan maar gebruikt vier dagen achtereen met drie dames gechat en gingen het doorgeven aan hun collega, geen resultaat geen communicatie!

• Hoe beoordeel je LEDlampshopXL.nl?

• Kirsten Jonet Kiers
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Op 15-7 wat besteld en nog steeds niets ontvangen (05-08-23) Er wordt niet gereageerd op mails, of enige vorm van klantenservice verleend. Amateurs!

• M.Ploeger
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Klantenservice is een drama verzending is een drama koop hier niets.

• Roger Tompot
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Op 20 juli heb ik een bevestigingsmail gekregen dat mijn artikel Verstuurd is.
    Alleen is DHL het pakketje waarschijnlijk kwijt geraakt. Na een aantal emailen naar specishop (ledlampXL) Verstuurd te hebben is het artikel op 2 augustus opnieuw Verstuurd en op 3 augustus bezorgd.
    In iedergeval heeft deze webshop het probleem wat door dhl veroorzaakt is zeer goed en correct opgelost.

• Erik Bieze
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Vorige week woensdag een Led Batten 90 cm breed bestelt en betaald. Keurig een bevestigingsmail ontvangen. Maar toen werd het stil. Na het weekend heb ik gebeld en Jeroen gesproken. Hij vond het vreemd dat wij geen melding hadden gekregen dat dit artikel niet op voorraad was. Ik kreeg excuses en de keuze om te wachten tot de lamp weer binnen was of de vraag of ik direct eenzelfde lamp maar dan van 120 cm breed toegestuurd zou willen krijgen. En........., ik hoefde niet extra te betalen. Ik heb de 120 cm gekozen. De volgende dag kwam deze al binnen. De lamp hangt inmiddels boven het keukenblok en doet zijn werk prima. Hulde voor dit bedrijf en voor Jeroen. Zo hoort in mijn ogen klantgerichtheid te zijn. Ga vooral zo door.

• Wim Habraken
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Ziet er super uit en werkt prima zeer tevreden gr Wim

• m van daalen
    Review voor LEDlampshopXL.nl

wil nooit geen zaken meer mee doen, leveren niet volgens afspraak !

• A. Worrell
    Review voor LEDlampshopXL.nl

perfect geleverd volgens mijn bestelling.

• PN
    Review voor LEDlampshopXL.nl

ledlamp besteld die het al na korte tijd begeeft. deze lamp valt onder garantie en wordt door ledlampshop doodleuk vervangen door een kleiner en goedkoper exemplaar. vervolgens krijg ik ook nog als antwoord dat ik blij moet zijn met alternatief, omdat deze lamp beter van kwaliteit is !!!!!

• Michel

tene os tjtt
    aelLlstcl.esgnmrfinekmadrn,u
    eeearev gnnardt nudaaogi i ee rja ap ebepm

• Marinus Winter
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Volledig eens met onderstaande beoordelingen, bedankt voor het toesturen van de lamp!

• Judith Engelbertink
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Onlangs een 10 Wat led bouwlamp besteld. Was op voorraad. Na 3 werkdagen nog geen bouwlamp ontvangen.Gebeld met jullie waar de lamp bleef. Ik kreeg de mededeling dat deze bouwlamp niet meer op voorraad was, terwijl de site dat wel aangaf. Wat nu? De lamp was als cadeau bedoeld voor mijn vader en die was over 3 dagen jarig. Jullie hebben toen aangeboden om een 20 Wat led lamp te sturen en dat voor dezelfde prijs als die van 10 Wat. De lamp is op tijd afgeleverd en inderdaad een lamp van 20W. Dit noem ik pas SERVICE VAN DE ZAAK. Prima ik ben vol lof. Dit bericht ook doorgestuurd naar het consumenten programma Radar. Wie weet gaan jullie voor de "warme douche". Super mooie lamp! Erg tevreden.

• Marinus
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Een tijd geleden een 5o watt LED bouwlamp besteld als vervanging van een 300 Watt bouwlamp voor de verlichting van mijn werkhoek. Perfect helder licht (6000K) en geen warmteontwikkeling meer boven mijn hoofd. Tevens een 10 Watt bouwlampje gekocht voor inbouw in mijn 3D printer.
    Daarna 5 stuks 10 Watt bouwlampjes gekocht uit de "verhuisaanbieding". Na bestelling kreeg ik meteen een telefoontje dat een bepaalde kleur (even) niet leverbaar was. Kreeg meteen voorlichting over welke kleur voor welke toepassing geschikt is. Inmiddels twee stuks opgehangen als ruimteverlichting in mijn garage. Mooi helder wit licht (6000K) geeft een frisse uitstraling. Perfecte lampjes, perfecte service.

• Mark

Mooi spul dankje

• Marianne
    Review voor LEDlampshopXL.nl

De besparing klopt echt en de vormgeving van de stralers is perfect. Heb er al veel positieve reacties op gehad.

• L.Hoogendoorn
    Review voor LEDlampshopXL.nl

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar alles kwam aan.
    Helaas is er na 6 maanden 1 lamp kapot gegaan. Na melding via de mail geen reactie. Na telefonisch contact zou ik dezelfde dag een reactie krijgen. Niets dus.
    Na 1 maand nogmaals een mail gestuurd. Weer geen enkele reactie.
    Conclusie: wel leveren maar bij problemen niet-thuis geven. Echt waardeloos Jeroen!!!

• M.G.
    Review voor LEDlampshopXL.nl

16 maart besteld, alles voorradig, niets meer gehoord ook niet op mail. Wel een verzoek tot betaling via Afterpay. Later wel veelvuldig mailcontact maar Afterpay verzoek niet aangepast of ingetrokken. Het is inmiddels wel april, nog steeds niets ontvangen. Absoluut geen vertrouwen meer in specishops! update 3 april, 2 lampen ontvangen geven veel licht.