Speelgoed Enzo

Speelgoed Enzo

Hoi wij zijn speelgoed Enzo, en zoals de naam al doet vermoeden verkopen wij speelgoed enzo.

Ons aanbod bestaat veelal uit goede en bekende merken speelgoed. Het streven is om het assortiment uit te breiden, zodat we een goed uitgebreid aanbod hebben in bekend, en goede kwaliteit speelgoed. Voor verschillende leeftijden en doelgroepen.

Maar wij hebben ook leuke kinderkamer accessoires, gepersonaliseerde foto artikelen, nachtlampjes, krukjes en nog veel meer.

Zelf ontdekken kijk dan eens op onze website www.speelgoedenzo.nu

Lidmaatschap per 17-03-2024 stopgezet

9,4
Filter 810 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 502 met beschrijving

• Linda Kuiper
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Goede prijzen, snelle verzending met Track en Trace.
    Helaas wel meer verzendkosten moeten betalen dan op de website stond, voor een brievenbuspakketje vond ik dat wel erg jammer en te hoog. Maar er was korting op de producten dus besloten toch te bestellen.

• Ilona
    Review voor Speelgoed Enzo

Helaas wordt mijn bestelling niet geleverd. We zijn al 2,5 week verder maar geen enkel bericht. Een week geleden contact opgenomen maar ook hierop geen reactie. De winkel staat blijkbaar in de verkoop dus ik verwacht dat het einde in zicht is. Ik raad af hier nog te kopen.

• Martin Hilboesen
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Artikel snel geleverd en vooral bij speelgoed enzo ,ruim het goedkoopste.TOP,blij mee

• Henk
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Mijn bestelling werd aangemerkt als afgeleverd op het afleveradres. Echter niets ontvangen. Ook geen bericht waar het pakket werkelijk is afgeleverd. Pas na een dag overal zoeken het adres waar het pakket achtergelaten is. Daar vertelden meerdere bezoekers dat ook hen hetzelfde overkomen is. Hele slechte bezorgdienst.

• Astrid Van den bosch

Snelle levering, goed verpakt

• Sarah Kersschot
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Vlot verzonden, ziet er prima uit

• Marianne
    Review voor Speelgoed Enzo

30 april een fotoluik besteld (kraamcadeau). Levertijd was 5 dagen volgens de site. Logisch, want ik snap dat de productie van zo'n fotoluik tijd kost. Echter duurde de levertijd veel langer. Meerdere mailtjes gestuurd met de vraag wanneer ik het product kon verwachten. Helaas steeds geen reactie. Telefoonnummer ook niet beschikbaar op de site. Uiteindelijk via social media contact kunnen leggen met de eigenaar. Excuses werden aangeboden en product zou z.s.m. verzonden worden. Fijn! Uiteindelijk 4 juni het fotoluik binnen gekregen (ruim een maand later.. niet fijn als het om een kraamcadeau gaat. In de tussentijd een ander cadeau moeten kopen omdat het bezoek al gepland stond).
    Gevraagd om een tegemoetkoming. Ik kreeg de vraag aan welke tegemoetkoming ik zat te denken. Daarom gevraagd wat er mogelijk was. Helaas weer geen reactie. Meneer gaf aan dat ze er 0,0 op verdienen (wat ik betwijfel, want waarom verkoop je deze producten dan? Maar dat terzijde). Nogmaals gevraagd wat er dan wél mogelijk is. Maar helaas, inderdaad wéér geen reacties. Meerdere mailtjes gestuurd maar er is echt geen contact te vinden. Ik baal hier enorm van! Ik snap dat je druk bent, en reageren daarom een keer niet binnen een paar dagen lukt. Maar weken wachten op reactie vind ik écht geen service. Ik hoop dat jullie na het lezen van deze review alsnog op mijn mails kunnen reageren, maar helaas is die hoop inmiddels ver te zoeken en heb ik duur betaald voor een cadeau dat veel en veel te laat is binnen gekomen.

• Yvonne Schmitz

Snelle levering van 1 dag en zorgvuldig verpakt

• Ellen Brus
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Goeie service. Was een artikel uitverkocht bleek na het bestellen. Dit is echt super en heel netjes opgelost en gecompenseerd! Ik ga er zeker vaker iets bestellen! Aanrader.

• Joni Talsma
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Speelgoed enzo heeft het pakketje snel verstuurd. Helaas had dpd het naar een amdere

• Corina de keizer
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Voordelig geprijsd en snelle nette verzending

• José Van Sambeek
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Prima, netjes geleverd en op tijd.

• J.C. Morsch
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Snelle service, leuk ingepakt. Kind was helemaal blij!

• Carina Dragtsma
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

De eerste keer kreeg ik te weinig inpakzakjes binnen. Dat kan gebeuren na mail contact te hebben gehad hebben ze het opnieuw opgestuurd. Toen kreeg ik wel dezelfde maat te grote inpakzakjes binnen. Hier heb ik al 2 mail over gestuurd helaas nog steeds geen antwoord...

• Ellen Pecasse
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Fijne communicatie zodat aan de wensen voor ontwerp/bestelling kan worden voldaan. Er wordt goed meegedacht.

• Chantal Boeve
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Reageren niet op mail/ app enzv mijn bestelling is verkeerd

Antwoord van Speelgoed Enzo

Beste Chantal,

Excuus voor het ongemak, we hebben net een reactie gestuurd over de mail met de uitleg.

Tanja

• Mariska
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Goede service, goed geholpen!

• Katy Tiu

Snelle levering netjes bezorgd

• Melissa Dreissen

Snel geleverd. Netjes verpakt

• Inge de Leeuw
    Geverifieerde klant van Speelgoed Enzo

Geboortekoffertje besteld en hier het geboortekaartje op laten drukken. Super leuk. Had alleen het koffertje iets groter verwacht, maar verder perfect.