Speelplezier-online.nl

Speelplezier-online.nl

Speelplezier-Online.nl levert trampolines, speeltafels, tennistafels, skelters, bastketbal palen, bolderkarren en sjoelbakken. Binnen 48 uur geleverd.
8,4

• A.W.
    Review voor Speelplezier-online.nl

Update 2; pakket vandaag ontvangen. Met een extraatje er bij. Had niet gehoeven, maar zeker gewaardeerd. Het oorspronkelijke pakket is nooit bezorgd. Na een lastige start nu meer dan uitstekend opgepakt en dan mogen complimenten ook gegeven worden. Eerlijk is eerlijk: prima opgelost en een tevreden klant. Fouten kunnen gemaakt worden en als ze hersteld worden dan is het ook klaar. Update; de webshop heeft na de eerste review snel en netjes gereageerd. Nieuw pakket is opgestuurd want het eerste pakket is bij de vervoerder kwijtgeraakt. Als het goed afgerond is komen er 5 sterren, want ze doen nu echt hun best. Eerste review; Het product wordt gewoon (nog) niet geleverd. Klantenservice is onder de maat. Duurt lang en geen verzendinfo. Inloggen op de site lukt ook niet. Komt erg onbetrouwbaar over.

• John

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Hoe beoordeel je Speelplezier-online.nl?

• Nicole
    Review voor Speelplezier-online.nl

Ondanks een zeer korte levertijd en een expliciete vraagdatum van mijn kant vanwege een verjaardag, werd ik keurig gebeld en werd de voetbaltafel op tijd geleverd.

• Mies
    Review voor Speelplezier-online.nl

Snelle levering,netjes en vriendelijk aan de telefoon.

• Lissy
    Review voor Speelplezier-online.nl

Na 12 uur besteld en de volgende ochtend toch al geleverd, top!

• riann
    Review voor Speelplezier-online.nl

wat ze bieden lijkt heel fraai. het gevraagde is geleverd maar eerst op factuuradres. vakantiewaarneming beter regelen, de werknemer moest alles telefonisch navragen en ons terugbellen wat hij ook deed. wij zijn zeer onbeleefd te woord gestaan toen zij op het verkeerde adres bezorgd hadden. uiteindelijk heb ik verzendkosten betaald terwijl die in het pakket zouden zitten. dat terugstorten zou moeten volgen maar is er niet