Speurfactory

Speurfactory

Is Speurfactory veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 115 met beschrijving

• Annet Oude Voshaar
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Een leuke escaperoom op papier, maakt het voor kinderen die visueel ingesteld zijn makkelijker.
    De escaperoom is gespeeld door kinderen van 9 en 10 jaar oud, ze waren snel door het spel heen. Beide groepen waren binnen een half uur klaar, dit was jammer.

• Kelly Vanstaen
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Binnen een aantal minuten heb ik de bestelling via mail ontvangen. De uitleg was duidelijk, en onze meiden vonden de speurtocht geweldig!!

• Hoe beoordeel je Speurfactory?

• Annie Maas

Duidelijke uitleg.

• Richard
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Een geweldig leuke speurtocht voor kinderen. Ze konden de puzzels en raadsels oplossen (dus niet te moeilijk voor de leeftijd) en ze hebben een leuke speurtocht naar eieren gehad. Een aanrader.

• Danielle Hijnen
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Gekregen wat ik heb besteld. Mega geslaagd!

• Ilse Gardeijn
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Snelle digitale levering. Printen en knippen was nog wel een avondje werk. Dochter vond het superleuk, ze was er wel veel sneller mee klaar dan ik gehoopt had.

• Judith
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Paasspeurtocht gedaan, was echt super leuk.
    Andere manier van eieren zoeken maar echt geslaagd

• Heidi Servranckx
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Zat heel leuk in elkaar. Wij hebben beide leeftijdscategorieën gespeeld en deze waren beiden leeftijdsadequaat opgesteld. Was een topnamiddag met veel inzet en drang om op tijd klaar te zijn en de eitjes te zoeken natuurlijk

• Marleen Koene
    Review voor Speurfactory

Gisteren het feestje van mijn dochter gevierd. We hebben de speurtocht van het boselfje gedaan. Kinderen 4-5 jaar waren supergemotiveerd. Heel leuk om te zien. Zeker een aanrader!

• Iris Verlaan
    Geverifieerde klant van Speurfactory

Super leuke paas speurtocht gedaan. Zoveel leuke raadsels en puzzels. Wij hadden beide versies omdat we het met de hele buurt deden. Erg leuk!