Sphynx Cosmetics

Sphynx Cosmetics

Vegan, cruelty-free en natuurlijk!

Lidmaatschap per 10-01-2024 stopgezet

• Maartje
    Review voor Sphynx Cosmetics

Hele mooie producten en, niet onbelangrijk, niet op dieren getest. De lippenstift die ik heb gekocht voelt heerlijk om te dragen en alhoewel er bij staat dat hij gemaakt is met draagcomfort in mind, blijft hij ook heel lang en mooi zitten. Top! Nieuwe favoriet.

• Dominique
    Review voor Sphynx Cosmetics

Snelle service! Fijne echte vegan producten. Mooie natuurlijke kleuren. Producten ruiken fijn en zijn fijn in gebruik. De balsem is heerlijk zacht en de blush is heel licht op de huid. Ook de primer zorgt ervoor dat de make up de hele dag mooi blijft ❤

• Joyce
    Review voor Sphynx Cosmetics

Sphynx Cosmetics heeft producten die hun geld waard zijn. De lippenstiften die ik heb gekocht, zijn prachtig van kleur en blijven goed zitten. De blush is ook super mooi, je straalt gewoon :)
    In deze tijd van duurzaamheid en dierproefvrije producten is dit merk een meerwaarde.

• Robin
    Review voor Sphynx Cosmetics

Heldere website, snelle verzending. Ik kreeg er een mooie spiegel bij, hoe tof! De lipbalsem is prachtig van kleur en werkt ook als lipstain. Mijn lippen zijn gehydrateerd en voelen soepel aan. Echt een mooi product!

Antwoord van Sphynx Cosmetics

Hi Robin,
    Super om te horen dat je tevreden bent met de lippenbalsem! Bedankt voor deze mooie beoordeling!

• Nicole
    Review voor Sphynx Cosmetics

Snelle levering, goed product!