Spiegelshop.nl

Spiegelshop.nl

Spiegels online kopen bij dé spiegelshop van Nederland! Spiegelshop heeft vele soorten spiegels. De spiegels worden met 100% gemak, veilig thuis geleverd! Want bij ons kun je eenvoudig betalen via iDeal. En zoek je een afmeting die buiten de standaard maten valt, ook dat is geen probleem bij dé spiegelshop van Nederland, bijna elke spiegel kunnen wij op maat leveren. Neem met ons contact op en wij kijken wat mogelijk is. Al onze spiegels worden gemaakt in Hengelo (ov), Nederland. Mocht je niet 100% tevreden zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om de spiegel binnen 14 dagen aan ons te retourneren, dit is mogelijk bij alle standaard maten. Spiegels kopen wordt zo erg makkelijk!
8,9
Filter 897 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 548 met beschrijving

• A. Viervant
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Goede service. Had een verkeerde maat besteld. Na een mailtje werd mijn bestelling geannuleerd en het geld teruggeboekt. Heb een andere spiegel besteld die eerder geleverd werd dan was aangegeven.

• Diana Eilander

Goede en snelle service.
    Mooi product!

• Hoe beoordeel je Spiegelshop.nl?

• Marije van den Berg

Mooie spiegels.En snelle verzending

• Cornelis Kleinbloesem
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Duidelijke website. Je krijgt wat je bestelt. Daarmee bedoel ik: het valt niet tegen. Korte levertijd en nette bezorging.

• Frans De Swart

U

• Gerrie De Wert
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Super snel geleverd, veel keus.

• Arie van den Brink
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Heel redelijke prijzen voor prachtige spiegels. Bij ontvangst bleek de spiegel gebroken te zijn. Dat lag zeker niet aan de goede verpakking. Meteen werd kostenloos een nieuwe spiegel verzonden. Ben er erg blij mee.

• Wim de Zwart

keurige afwikkeling

• Peter van Luijt
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Zeer snelle levering, binnen 24 uur. Artikel voldeed volledig aan de verwachtingen

• B Schuman

Prachtige spiegel