Spiegelshop.nl

Spiegelshop.nl

Spiegels online kopen bij dé spiegelshop van Nederland! Spiegelshop heeft vele soorten spiegels. De spiegels worden met 100% gemak, veilig thuis geleverd! Want bij ons kun je eenvoudig betalen via iDeal. En zoek je een afmeting die buiten de standaard maten valt, ook dat is geen probleem bij dé spiegelshop van Nederland, bijna elke spiegel kunnen wij op maat leveren. Neem met ons contact op en wij kijken wat mogelijk is. Al onze spiegels worden gemaakt in Hengelo (ov), Nederland. Mocht je niet 100% tevreden zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om de spiegel binnen 14 dagen aan ons te retourneren, dit is mogelijk bij alle standaard maten. Spiegels kopen wordt zo erg makkelijk!
8,7
Filter 491 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 269 met beschrijving

• Jos Harink

Goede service.

• Sophia Bellil
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooie spiegel en goede prijs. Ben erg tevreden

• Hoe beoordeel je Spiegelshop.nl?

• Nadine Donders

Mooie spiegel

• Marijke volwerk

Netjes afgeleverd

• Fleur van ‘t Hullenaar

Snelle service

• Miranda Visser
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Nette service en mooie spiegel, maar wel anders dan op online afbeelding van spiegel in andere maat

• jwh van der pol
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Eerlijke prijs en goede service

• Maartje van den Biggelaar
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

De spiegel die ik wilde was in eerste instantie niet op voorraad. Ik werd hier heel goed van op de hoogte gehouden en de spiegels werden gereserveerd. Daarna verliep levering snel en ik ben erg blij met de kwaliteit van het materiaal

• margriet smits

Nette service, goede producten,