Spiegelshop.nl

Spiegelshop.nl

Spiegels online kopen bij dé spiegelshop van Nederland! Spiegelshop heeft vele soorten spiegels. De spiegels worden met 100% gemak, veilig thuis geleverd! Want bij ons kun je eenvoudig betalen via iDeal. En zoek je een afmeting die buiten de standaard maten valt, ook dat is geen probleem bij dé spiegelshop van Nederland, bijna elke spiegel kunnen wij op maat leveren. Neem met ons contact op en wij kijken wat mogelijk is. Al onze spiegels worden gemaakt in Hengelo (ov), Nederland. Mocht je niet 100% tevreden zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om de spiegel binnen 14 dagen aan ons te retourneren, dit is mogelijk bij alle standaard maten. Spiegels kopen wordt zo erg makkelijk!
8,8
Filter 736 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 426 met beschrijving

• I de Vries

Goede service

• Marieke
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Erg mooie spiegel en goede service

• Hoe beoordeel je Spiegelshop.nl?

• Karoline
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Super mooie passpiegel in zwart staal.
    Artikel was ook nog eens in sale, dus dubbel geluk! Zeer snelle verzending en goed verpakt, helaas zag ik na het uitpakken beschadigingen/krassen in het staal, maar aangezien de lage prijs en het mooie artikel, ben ik ook niet gaan klagen over die paar ‘defaults’.

• R Wondergem
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Mooie spiegel, werd helaas in scherven afgeleverd. Kreeg na 4 weken een compleet nieuwe spiegel toegestuurd

• Kitty Overdijk

Levert goede kwaliteit

• Bert Kraaij

Prima prijs - kwaliteit verhouding

• R.P. Eilander
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Geleverde spiegel is mooi en van degelijke kwaliteit

• Maike de Wit

Kwalitatief goed product.

• H Rutten

perfecte snelle levering

• Guido Strobl
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Product vermeld als op voorraad, levertijd vervolgens 3 weken want ‘voorraad’ betekend dat het materiaal op voorraad is om de spiegel te maken...tja.
    Vervolgens is de binnenzijde van het zwarte spiegelkozijn ongelakt dus houtkleur in een verder zwarte spiegel.

Twee emails verstuur met verzoek om reactie en na 3 weken nog geen antwoord.