Spiegelshop.nl

Spiegelshop.nl

Spiegels online kopen bij dé spiegelshop van Nederland! Spiegelshop heeft vele soorten spiegels. De spiegels worden met 100% gemak, veilig thuis geleverd! Want bij ons kun je eenvoudig betalen via iDeal. En zoek je een afmeting die buiten de standaard maten valt, ook dat is geen probleem bij dé spiegelshop van Nederland, bijna elke spiegel kunnen wij op maat leveren. Neem met ons contact op en wij kijken wat mogelijk is. Al onze spiegels worden gemaakt in Hengelo (ov), Nederland. Mocht je niet 100% tevreden zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om de spiegel binnen 14 dagen aan ons te retourneren, dit is mogelijk bij alle standaard maten. Spiegels kopen wordt zo erg makkelijk!
8,9
1.043 klantbeoordelingen
Filter 1029 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 623 met beschrijving

• Hilda
    Review voor Spiegelshop.nl

Was een probleem met mijn spiegel
    Contact gehad
    Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd
    Echt super
    Na een week werd er een nieuwe bezorgd

• Jan Willen
    Review voor Spiegelshop.nl

In juni 2021 een spiegel voor in de inloopkast besteld bij Spiegelshop.
    Vorige week besloten de spiegel op te hangen (heeft altijd tegen de muur gestaan).
    Toen de spiegel hing bleek dat het metaal scheef is gelast, de spiegel hangt heel scheef tegen de muur.
    Dit hebben we in eerdere instantie niet kunnen zien omdat de spiegel tegen de muur stond.
    Bericht gestuurd naar Spiegelshop met de vraag of de spiegel omgeruild kan worden.
    Vervolgens een bericht terug gekregen dat de garantietermijn is verlopen en hier niks meer aan te doen is.
    Heeft ook met de baas overlegd en die heeft dezelfde mening.
    Als je de regels leest heeft Spiegelshop gelijk maar het is wel heel flauw dat ze hierin geen medewerking verlenen.
    Als de spiegel nog niet aan de muur hangt kan ik niet zien of het staal scheef is gelast.
    Ze hadden hier wel wat coulanter kunnen zijn, je wil toch een goed product afleveren en een tevreden klant?

Beste Jan Willem,
    Zoals al besproken met je: we hebben een garantietermijn van maar liefst 2 jaar op onze spiegels. Binnen deze periode kunnen we de service en ook de garantie bieden naar onze klanten. Hier zijn we heel coulant in. Buiten deze periode niet en dit is ook niet gebruikelijk bij andere bedrijven. We wijzen er onze klanten op dat ze de bestelling goed controleren. Zodat, bij klachten, we tijdig met een goede oplossing kunnen komen.

• Hoe beoordeel je Spiegelshop.nl?

• Eliska
    Review voor Spiegelshop.nl

We zijn ontzettend blij met onze spiegel, hij ziet er prachtig en stevig uit en het was snel geleverd. Alle communicatie was ook heel duidelijk. Top!

• astrid de Jong
    Review voor Spiegelshop.nl

Spiegel die ik had uitgekozen was afgeprijst en zou op voorraad zijn. 1-3 werkdagen. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, chatfunctie kon nergens antwoord op geven, moest overlegd worden met een collega. Via de mail toen de mededeling dat de spiegel pas op zn vroegst na 6 weken leverbaar was, met de mededeling dat ik dat kon terugzien bij de bestelpagina.
    Blijkbaar is dit na mijn bestelling snel aangepast op de site, ik heb 3 dagen lang getwijfeld over wel niet bestellen, dus heb de pagina echt bij herhaling gezien, daarom weet ik ook zeker dat wat er nu staat er niet eerder stond.
    Het zou fatsoenlijk zijn dit toe te geven en mij te hebben geinformeerd over de langere levertijd.
    Het zal wel niet de enige spiegel zijn die niet "op voorraad" is, terwijl dat er wel staat
    Ben benieuwd waar de spullen vandaan komen, Azie?

Goedemorgen Astrid,
    Op de productpagina kun je inderdaad de levertijd inzien, alleen het probleem met deze optie is dat eerst de goede maat moet worden aangeklikt. We zijn nog bezig om dit te verbeteren omdat dit inderdaad verwarrend is. Een aantal spiegels zijn in bestelling bij de leverancier en dit is in te zien op de dezelfde productpagina. De levertijd staat hierbij aangegeven. Je kunt bij ons altijd annuleren, dat is geen probleem.

• Anita Kaptein-Harteveld
    Review voor Spiegelshop.nl

De webwinkel zou de status 'op voorraad' moeten veranderen, daar de spiegels die ik besteld had niet op voorraad waren, maar nog vervaardigd moeten worden. Op voorraad suggereert dat ze zo vanuit het schap gepakt kunnen worden en direct verstuurd. Ik vind dat misleiding. uiteindelijk duurde de levering ook veel langer dan de 1-4 dagen. Meer communicatie dmv een mailtje over de latere levertijd, zou netter zijn en de frustratie en het vertrouwen bij de webwinkel verhogen. spiegels waren goed verpakt en zien er mooi uit. Helaas echter ontving ik vooraf aan de levering door een vervoersbedrijf geen dag en tijd van levering. Gelukkig was er echter iemand thuis om de spiegels in ontvangst te kunnen nemen.

Hoi Anita,
    Fijn dat je de spiegels nu alsnog hebt gekregen. Ik neem nog even contact op met de koerier waarom ze hier geen mail over hebben gestuurd. Dit is nl. wel de bedoeling. Deze spiegels waren eerst niet op voorraad vanwege een probleem met de levering van het teakhout. Helaas was dit niet goed vermeld op de site. Dit is inmiddels opgelost.
    Veel plezier van de spiegels!

• Carla Weggemans
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Snelle levering. Mooi product voor een nette prijs

• JanRens Klaarenbeek

Rommelig ingepakt, alle kanten

• Lisa Costa Lima
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Fast delivery and nothing was broken. Super happy with my new mirror!

• Monique Hussem

Uitstekende service

• van der Schoof

Prachi

• Willem Noltes
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Afstand spiegelglas en spiegelrand is niet overal gelijk !

• Truida
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Ik heb begin eind november 2021 een spiegel besteld en heb er jammer genoeg dik 3 tot 3,5 maand op moeten wachten, wat ik wel jammer vind. Ze hadden gezegd dat het speciaal gemaakt moest worden. Waar ik toen al
    niet geloofde maar goed... Maar uit eindelijk gekregen. En tis een mooi spiegel. Qua klantenservice kun je ze helaas niet bellen. Alleen via mail. Maar dit ging wel redelijk. Moest af en toe wel lang wachten op reactie. Ik ben zelf niet zo van negatief reviews geven maar bij deze wel. Ik zou persoonlijk niet zo snel hier iets weer kopen. Als er nu telefonisch contact was geweest dan was het misschien iets anders.

• MHL🖋

Zeer tevreden
    Perfecte kosten-kwaliteitsverhouding
    Mooie, goed afgewerkte en goed verpakte spiegel!
    Met service gebracht door erg aardige chauffeur

• Selda Akçay

Goed ingepakt

• Reina Hartjes

Mooie spiegel netjes afgewerkt

• Hans Bruls
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Spiegel eerst op verkeerd adres, daarna gebroken geleverd. Zeer snel een nieuwe gekregen. Perfect!

• Pauline uit Rhenen
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

keurige levering, prachtig afgewerkte spiegel.

• jan Huberts

Zorgvuldig verpakt

• M&M

Prima geleverd

• Sevinc Keskin
    Geverifieerde klant van Spiegelshop.nl

Had war vragen over de levertijd, die werden netjes beantwoord. Prima service