Spirachi
Readings en spirituele producten
9,4

• Marian Beemsterboer
    Geverifieerde klant van Spirachi

Snelle bezorging. Alles in orde!!

Antwoord van Spirachi

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot snel.

• Carola Peerlkamp

Supersnel!

• Hoe beoordeel je Spirachi?

• Hanneke
    Geverifieerde klant van Spirachi

Mooie Reading, tip om bij bestellen door te geven dat de mail met Reading een aantal dagen later kan komen

Hoi Hanneke,

Hartelijk dank voor jouw fijne beoordeling en de tip die je ons mee hebt gegeven.
    Wij doen ons best om de readings zo snel mogelijk te versturen, maar wij willen iedere reading de aandacht geven die zij verdient. Een jaarreading kost ons ongeveer een dag om speciaal voor jou met liefde en plezier te maken.

met vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens,
    team Spirachi

• M
    Geverifieerde klant van Spirachi

Mooie reading mogen ontvangen. Erg uitgebreid en duidelijke antwoorden op de vragen, het geeft me rust en ik kan me er in vinden. Bedankt! Mocht ik ooit weer wat inzichten willen hebben weet ik waar ik moet zijn!

Antwoord van Spirachi

Hoi, heel fijn te horen dat je tevreden bent met de reading. En natuurlijk bedankt voor je beoordeling.

• Winnie Noijen-Berkers
    Geverifieerde klant van Spirachi

Super snelle levering en de bestelling was keurig ingepakt

• Lenie van Leeuwen
    Review voor Spirachi

Mooie producten die edelstenen, leuke cadeau ideetjes.
    Goede service en snel geleverd!!

Antwoord van Spirachi

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier zult hebben met je bestelling. We zien je graag snel terug.

• Barbara Ponnudurai
    Geverifieerde klant van Spirachi

Producten zijn van goede kwaliteit en zijn keurig verpakt met afbreekbaar materiaal top

Antwoord van Spirachi

Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier zult hebben aan je aankoop en hopen je snel weer terug te zien.