SpoodZ.nl

SpoodZ.nl

SpoodZ.nl verkoopt een breed assortiment aan kwalitatieve gadgets, cadeau-artikelen en speelgoed. Alle artikelen in onze webshop zijn op voorraad en kunnen snel geleverd worden. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel.
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Rebecca De Laet
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Mijn bestelling was snel thuis

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Rebecca, dankjewel voor je review!! Helemaal top dat je je stickers binnen 24 uur al thuis had! Veel plezier ermee!
    Groet Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• nathan
    Review voor SpoodZ.nl

De artikelen werden zeer snel geleverd, zien er perfect uit en er is veel variatie in de 200 stickers die ik bestelde.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Nathan, super om te horen dat je zo tevreden bent met de stickers. Veel plezier ermee! Groet Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Hoe beoordeel je SpoodZ.nl?

• R Martijn

Snelle service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi R. Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle service. Ik wens je nog een hele fijne dag.

Groeten Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Mark
    Review voor SpoodZ.nl

Snelle levering , goed verpakt. Prijs kwaliteit is super !

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Mark, super om te horen! Bedankt voor je review en heel veel plezier met je vinyl stickersset. Groet Rogier - Spoodz.nl

• Frauke Van Der Helst
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Mooie keuze, snelle levering en twee extra cadeautjes

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Frauke, dankjewel voor je review. Leuk om te lezen dat we je zo blij hebben kunnen maken met je bestelling en we geven graag nog een cadeautje extra. Veel plezier ermee! Groeten Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Anika Mooi
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Super super super Snelle levering goeie kwaliteit van artikelen en een groot compliment voor de inpakservice 👍 en super dankbaar dat ik er nog een extra cadeautje bij heb gekregen

Hoi Anika,

Wat een leuke review! Super om te horen dat je zo tevreden bent en dat we je extra blij hebben kunnen maken met een extra cadeautje! Wij wensen je hele fijne feestdagen en hopelijk tot een volgende keer! Nogmaals bedankt.

Groeten Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Marc
    Review voor SpoodZ.nl

Service, vriendelijkheid en kwaliteit. Via de grote BOL een bestelling gedaan maar helaas verkeerd artikel geleverd. Rechtstreeks gebeld naar Spoodz en kreeg 2 dagen later (met deze drukke dagen voor kerst) alsnog een mooie vervanging zonder kosten toegestuurd! Topservice zoals het hoort te zijn, heel fijn.

Antwoord van SpoodZ.nl

Beste heer Worbts, bedankt voor uw review en wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
    Wij wensen u en uw gezin hele Fijne Feestdagen en hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijke groet,
    Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Patrick Engels
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Goede service en zeer klantvriendelijk

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Patrick, leuk om te horen!! Dankjewel. Wij wensen je heel veel plezier met je stickerbomb project en nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Rogier - SpoodZ.nl

• Saumya Plat-Woud
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Op tijd geleverd en mooi resultaat.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Saumya, wat leuk om te horen! Dankjewel voor je beoordeling! Ik wens je nog een fijne dag verder. Vriendelijke groet, Erika - Klantenservice SpoodZ.nl

• Benjamin Dekker
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Bestelling snel geleverd, zeer tevreden.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Benjamin, leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je heel veel plezier met je stickers en hopelijk heb je er een leuk project voor! Groeten Rogier - SpoodZ.nl