SpoodZ.nl

SpoodZ.nl

SpoodZ.nl verkoopt een breed assortiment aan kwalitatieve gadgets, cadeau-artikelen en speelgoed. Alle artikelen in onze webshop zijn op voorraad en kunnen snel geleverd worden. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel.
9,1
Filter 79 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Evie
    Review voor SpoodZ.nl

Ik heb 200 stickers besteld voor een 16 jarige en ze zijn super! Verschillende soorten, sommige wel wat obsceen maar dat zal de zoon niet erg vinden ;-)

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Evie, dankjewel voor je review. Toch heel leuk om te horen dat de stickers goed bevallen... en ja voor een 16-jarige zeker super ;-)

Groetjes Rogier - SpoodZ.nl

• Teuni van Ruler
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Snel geleverd en leuk ingepakt

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Teuni, fijn om te horen. Dankjewel voor je review.

Groeten Rogier - SpoodZ.nl

• Hoe beoordeel je SpoodZ.nl?

• Gilles DS
    Review voor SpoodZ.nl

Ik heb 200 stickers besteld om de surroundring van mijn dartboard te versieren. Heel goed gelukt. Stickers zijn van goede kwaliteit. Snel geleverd ook. Voor herhaling vatbaar ;)

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Gilles, goed om te horen dat je zo'n goede bestemming hebt gevonden. Bedankt voor je review... Fijne dag nog.

• J.W Molleman

Duidelijke site en supersnel

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi J.W., dankjewel voor je review. Fijn om te zien dat je zo tevreden bent met het zaklampje. Fijne dag nog.

• M

Geen product ontvangen

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi M. Dankjewel voor je review. Helaas had de postbezorging wat vertraging waardoor je niet heel snel je pakketje hebt ontvangen. Maar gelukkig is alles goed gekomen. Veel plezier met je stickers. Vriendelijke groet, Rogier - SpoodZ.nl

• Peter Raijmakers
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Prima prijs en snelle verzending

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Peter, dank voor je review... Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de kinderparaplu. Veel plezier ermee.

• JKC

Snelle service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi JKC, dankjewel voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent ;-)

• Zico van Horen

Leuk dingen op de site

Antwoord van SpoodZ.nl

Leuk om te horen Zico, veel plezier nog met je stickers.

• wilma strijbosch
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

nette prijs en goede service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Wilma, wat leuk om te horen. Dankjewel voor je review... Groeten Rogier - SpoodZ.nl

• Robbin v Baarle
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Snelle en correcte levering!

Antwoord van SpoodZ.nl

Dankjewel Robbin, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Groeten Rogier - SpoodZ.nl

• Willem-Jan Derks
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Produkt is van matige kwaliteit. Geen goede prijs/ kwaliteit verhouding

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Willem-Jan, bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het niet goed bevalt daags na je aankoop. Ik wil je er op attenderen dat je iedere aankoop 14 dagen op zicht hebt en dat je deze dan ook nog eens gratis mag retourneren naar ons mocht het niet bevallen.
    Ik wens je nog een hele fijne dag.

• Roy van der Ploeg

• helena Teles
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

delivered he next day, fast service

Antwoord van SpoodZ.nl

Thank you for your review. Enjoy your Unicorn Towel! Best regards - Rogier SpoodZ.nl

• Marion Steppe
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

de doos is beschadigd en het artikel is beschadigd
    Heel vriendelijke en goede service met correcte oplossing,
    Dank je wel

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Marion, heel fijn om te zien dat wij het zo snel hebben kunnen oplossen! Veel plezier met de zaklamp. Fijne dag.

• W De Rooy
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Netjes verpakt in kado papier,en snel geleverd.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi, dankjewel voor je review en veel plezier met je unicorn handdoek en etui. Groetjes Rogier - SpoodZ.nl

• rene verhaar

Snel en niet duur

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi René, bedankt voor je review en heel veel gemak van je setje zeemgrips. Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Bernadet Schrijvers

goede prijs en service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Bernadet, dankjewel voor je review... Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Veel plezier met de Unicorn handdoek.

• H van zuilekom

Antwoord van SpoodZ.nl

Dankjewel voor je review. Fijn dat de broodtrommel en drinkfles zo goed bevalt. Veel plezier ermee. Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Ruud speelmeijer

Ja goede service

Antwoord van SpoodZ.nl

Beste Ruud, bedankt voor je review en nog een fijne dag gewenst.

• Toon Vreeland

Prima service.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Ton, dankjewel voor je review en fijn om te horen dat ik zo goed heb kunnen helpen. Ik wens je nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Rogier - SpoodZ.nl