SpoodZ.nl

SpoodZ.nl

SpoodZ.nl verkoopt een breed assortiment aan kwalitatieve gadgets, cadeau-artikelen en speelgoed. Alle artikelen in onze webshop zijn op voorraad en kunnen snel geleverd worden. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel.
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Marco Lam

Perfect bedrijf

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Marco, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het goed bevalt... Veel plezier met je BERG stickers! Groet Rogier

• Michiel Jansen

Snelle service

Antwoord van SpoodZ.nl

Dankjewel Michiel, goed om te horen dat wij je zo snel konden helpen. Veel plezier met de stickers en graag tot een volgende keer.
    Groet, Rogier - SpoodZ.nl

• Hoe beoordeel je SpoodZ.nl?

• Harry Wortelman
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Hele snelle afhandeling van bestelling. Erg leuk ingepakt als cadeau en nog gratis ook! Bedankt daarvoor... daarvoor bezoek ik altijd kleinere webshops!

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Harry, super om te horen! Leuk dat het ingepakte pakketje goed bevalt en goed om te horen dat je dat ook zo waardeert! Fijne dag verder.
    Groeten Rogier - SpoodZ.nl

• Karin van Vemde
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Snelle service en ook nog mooi ingepakt!

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Karin, leuk om te horen dat de puntslabbetjes goed bevallen! Heel veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Erika - klantenservice SpoodZ.nl

• Jesse Driessen

Snel en correct

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Jesse, dankjewel voor je positieve review! Wij wensen je veel plezier met de lange mouwslab!

Groet, Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Jinny Van Dongen
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Super snelle levering, en heel mooi ingepakt! Je kan zien dat dit bedrijf echt moeite steekt in hun producten en het blij maken van hun klanten! Ik heb heel blij met deze aankoop en zal zeker terug komen naar deze webshop!

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Jinny, wat ontzettend aardig en leuke review! Dankjewel daarvoor! Als kleine webshop moet je je toch een beetje onderscheiden en dat is precies wat je hebt ontdekt bij ons. De stickers hebben we graag voor je ingepakt als cadeau en zo te lezen was de ontvanger er ook erg blij mee!
    Leuk!
    Fijne dag nog verder. Vriendelijke groet - Rogier SpoodZ.nl

• K Kruisinga

leuke spullen

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi, dankjewel voor je review en leuk om te horen dat de Unicorn broodtrommel en drinkfles zo goed bevalt. De verzending heeft helaas een dag langer geduurd vanwege de corona-maatregelen bij PostNL.
    Veel plezier ermee! Groeten Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• Rebecca De Laet
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Mijn bestelling was snel thuis

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Rebecca, dankjewel voor je review!! Helemaal top dat je je stickers binnen 24 uur al thuis had! Veel plezier ermee!
    Groet Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• nathan
    Review voor SpoodZ.nl

De artikelen werden zeer snel geleverd, zien er perfect uit en er is veel variatie in de 200 stickers die ik bestelde.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Nathan, super om te horen dat je zo tevreden bent met de stickers. Veel plezier ermee! Groet Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl

• R Martijn

Snelle service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi R. Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle service. Ik wens je nog een hele fijne dag.

Groeten Rogier - Klantenservice SpoodZ.nl