SpoodZ.nl

SpoodZ.nl

SpoodZ.nl verkoopt een breed assortiment aan kwalitatieve gadgets, cadeau-artikelen en speelgoed. Alle artikelen in onze webshop zijn op voorraad en kunnen snel geleverd worden. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel.
Filter 60 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Bernadet Schrijvers

goede prijs en service

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Bernadet, dankjewel voor je review... Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Veel plezier met de Unicorn handdoek.

Vriendelijke groet, Rogier - SpoodZ.nl

• H van zuilekom

Goede service

Antwoord van SpoodZ.nl

Dankjewel voor je review. Fijn dat de broodtrommel en drinkfles zo goed bevalt. Veel plezier ermee. Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Hoe beoordeel je SpoodZ.nl?

• Ruud speelmeijer

Ja goede service

Antwoord van SpoodZ.nl

Beste Ruud, bedankt voor je review en nog een fijne dag gewenst.

Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Toon Vreeland

Prima service.

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Ton, dankjewel voor je review en fijn om te horen dat ik zo goed heb kunnen helpen. Ik wens je nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Rogier - SpoodZ.nl

• Bas Klompmaker

Goeie stickers

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Bas, goed om te horen... Veel plezier met je stickers. Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Danny Franzen
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Goede en snelle levering, qualiteit van het gekozen product is wederom uitstekend, echt een aanrader

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Danny, dankjewel voor je leuke review. Doet ons goed om te horen dat je weer blij bent met je stickers. Groet Rogier - SpoodZ.nl

• Marco Lam

Perfect bedrijf

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Marco, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het goed bevalt... Veel plezier met je BERG stickers! Groet Rogier

• Michiel Jansen

Snelle service

Antwoord van SpoodZ.nl

Dankjewel Michiel, goed om te horen dat wij je zo snel konden helpen. Veel plezier met de stickers en graag tot een volgende keer.
    Groet, Rogier - SpoodZ.nl

• Harry Wortelman
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Hele snelle afhandeling van bestelling. Erg leuk ingepakt als cadeau en nog gratis ook! Bedankt daarvoor... daarvoor bezoek ik altijd kleinere webshops!

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Harry, super om te horen! Leuk dat het ingepakte pakketje goed bevalt en goed om te horen dat je dat ook zo waardeert! Fijne dag verder.
    Groeten Rogier - SpoodZ.nl

• Karin van Vemde
    Geverifieerde klant van SpoodZ.nl

Snelle service en ook nog mooi ingepakt!

Antwoord van SpoodZ.nl

Hoi Karin, leuk om te horen dat de puntslabbetjes goed bevallen! Heel veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Erika - klantenservice SpoodZ.nl