Sport en Bestel Online

Sport en Bestel Online

In onze webshop vind je Sport- en Casualkleding, -Schoenen en alle aanverwante artikelen voor sport en vrijetijd van bekende sport- en fashionmerken. Wij leveren vanuit onze winkel Sportzaak Sportief in Naarden en WellSport in Maarssen. Wij zijn tijdens openingstijden goed bereikbaar voor al jouw vragen.
nike asics
9,7
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Jolijn Haveman

Snel geleverd, goede prijs

• Patricia
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Goede prijs, snelle verzending, komt sympathiek over.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Patricia bedankt voor jouw review. Altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn over zowel product als service. Hopelijk tot een volgende keer. Groet Esther

• Hoe beoordeel je Sport en Bestel Online?

• Henny
    Review voor Sport en Bestel Online

Super blij met deze snowboots.
    Een snelle levering en een kaartje in de doos met veel plezier met je aankoop van Daniëlle.
    Heel leuk! Laat de sneeuw maar komen ⛄️

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor de mooie review en ook namens Daniëlle. Hopelijk heeft u er al lol mee gehad in de sneeuw van de afgelopen dagen.

• F.R.M. Janssen
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Mijn bestelling maandag besteld. Dinsdagochtend al bezorgd, met een bijgesloten kaartje van Barry met daarop een heel vriendelijk persoonlijk bedankje en groet. Super aardig. Deze sport en bestel online voor iedereen aan te bevelen. Kan niet beter en een voorbeeld voor velen.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor deze super mooie review.
    Vriendelijke groet ook namens Barry,
    Esther

• Jan
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Snelle levering een heel vriendelijke medewerkers.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Jan, bedankt voor de mooie review. Wij wensen je veel plezier met de mooie Olang Boots. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Esther

• Peter
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Snelle en correcte levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, echter website niet up-to-date. Artikelen blijven erop staan, ook als ze niet meer leverbaar zijn.

Beste Peter,

bedankt voor het geven van de review.

Zoals wij aangeven op onze webshop is deze een onderdeel van Sportzaak Sportief in Naarden en WellSport in Maarssen. In de periode augustus, september en oktober zijn wij heel erg druk geweest in onze winkels om de klanten daar snel te helpen zodat ze in hun kleding kunnen sporten, teams van teamkleding te voorzien en hadden wij 2 grote clubs die in het nieuw gingen. Dit was een hele klus en daar gaat dan ook alle mankracht in zitten die we hebben.

Het kan dus voorkomen dat een artikel er niet meer is en dit moet handmatig verwijderd worden. Bij het artikel stond duidelijk dat de voorraad 0 was, mede ging het om een artikel met 50% korting. Dit houdt in dat het artikel dat u wenste in de uitverkoop was. Ik heb ook netjes antwoord gegeven op de mail die u stuurde. Helaas kan ik een artikel dat ik speciaal moet bestellen niet tegen de uitverkoopprijs aanbieden omdat dit dan speciaal besteld wordt bij de leverancier voor je.

Gelukkig heeft u voor uzelf wel nog een heel mooi paar boots in onze shop kunnen kopen waar we u heel veel plezier mee wensen.

Vriendelijke groet,
    Esther

• J.J. Doldersum- Annen
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Mooi product en goede service.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor review en veel plezier met de mooie Derbystar voetbal. Vriendelijke groet Esther

• Olaf Pijper
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Vooral de service en telefonische bereikbaarheid spreekt me erg aan bij deze nog echte ook fysieke winkel.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor deze mooie review Olaf, veel speelplezier met de Retenser! Hopelijk zien we je nog eens terug.

• Andrea Wandt

sehr guter Service tolle Ware ,vielen Dank

Antwoord van Sport en Bestel Online

Vielen Dank für die nette Bewertung und viel Spaß mit dem schönen Bodywarmer von Reset.
    Herzliche Grüße Esther

• Gemma Mastenbroek
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Super service, na mijn belletje meteen op de post gedaan zodat ik nog op tijd het cadeau binnen had!

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor deze mooie review en uiteraard graag gedaan, we denken graag mee met de klant :)
    Vriendelijke groet Esther

• Margriet Kruize
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Snelle levering, met persoonlijk kaartje

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Margriet, bedankt voor deze mooie review. Veel plezier nogmaals met jouw aankoop en graag zien we je nog eens terug. Groet Esther

• Ilona
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Super snelle en correcte service. Mooie prijzen ook!

Beste Ilona,
    bedankt voor jouw leuke review.
    Fijn dat je tevreden bent met onze service, daar doen we ons uiterste best voor :)
    Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot ziens.
    Groet Esther

• Arnolda van Paridon

Geweldig

Antwoord van Sport en Bestel Online

Geweldiger kan een review niet zijn!
    Met 5-sterren zijn we erg blij en het woord geweldig is een groot compliment.
    Bedankt, groet Esther

• R.F. De Vries-van Koot
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Goede prijzen ben er blij mee

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Mevrouw de Vries, bedankt voor de review. Wij wensen u veel plezier met de mooie Reset jas.

• Rob
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Betrouwbare webshop behorende bij een echte winkel. Mooie producten, snelle levering en persoonlijke service (bevestigingsmails en een "veel plezier ermee" kaartje in de doos), geweldig!

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Rob, super bedankt voor deze mooie review. Daar zijn wij heel blij mee!! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de Olang boots. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Esther, SportenBestelOnline.nl

• anna Olde Boerrigter
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Vlotte levering en zeer goede service. Er zat zelfs een extra brief op de doos geplakt met verzoek de doos NIET met een mes te openen. Er zat een donsjas in.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Anna, bedankt voor jouw review. Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met de bestellingen van onze klanten. Zonde als de jas stuk zou gaan. Wij wensen je veel plezier met jouw jas en hopen je nog eens terug te zien.

• Marionne
    Review voor Sport en Bestel Online

Uitstekende service. Stick was gebroken, is door sport en bestel online contact met fabrikant opgenomen en nieuwe stick gelevetd.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor de review. Soms helpt het om iets meer te doen voor de klant.
    Wij hopen dat de nieuwe stick lekker speelt.

• Jos van Kuijk

Snelle afhandeling

Antwoord van Sport en Bestel Online

Bedankt voor de review, dit helpt klanten om vertrouwen te hebben in onze webshop.

• Anne
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Super snelle levering, perfect product

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste Anne, bedankt voor jouw review. Beetje late reactie maar wij wensen jou nog veel plezier met jouw aankoop en zien je graag nog eens terug.

• N van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Sport en Bestel Online

Mooie tenniskleding en snel verstuurd. Jammer dat de kleding los in de doos lag en niet in een zakje oid.

Antwoord van Sport en Bestel Online

Beste klant, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij gaan dit verbeteren!
    Met vriendelijke groet, Esther