Pijpenstraat 3A
7511GM Enschede

Maurice van Surksum beoordeelde op 2019-08-15

Uitstekende kwaliteit en mooi op tijd in huis

Rob beoordeelde op 2019-08-14

Snel verstuurd maar bezorging door GLS matig zou tussen 09.30 en 13.30 worden bezorgt maar deze kwamen pas na 18.00 en dan was de receptie dicht dus kon het niet worden afgegeven pas na de 3e dag kon ik het daar afhalen

Beste Rob,

Bedankt voor je beoordeling. Helaas komt het nogal eens voor dat de bezorgdiensten problemen hebben met het afleveren van pakketten op vakantieadressen, zeker als het gaat op campingadressen die veelal buitenaf zijn gelegen. Daarnaast wordt er in deze periode door de bezorgdiensten ook veel met invalkrachten gewerkt die niet overal even goed de weg weten. Erg vervelend omdat wij er alles aan doen om een bestelling snel te verwerken en te versturen maar zodra een pakket eenmaal ons magazijn uit is en bij de bezorgdienst is, dan hebben wij geen enkele invloed op hoe de bezorging wordt uitgevoerd. Ik zie dat je hierover ook meermaals contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je dit contact als middelmatig hebt beoordeeld. Daar zijn we verrast over omdat we een uitstekend functionerende klantenservice hoog in het vaandel hebben staan. Graag vernemen we daarom je persoonlijke ervaring met onze klantenservice. Je kunt mij hierover bellen of mailen naar info@sport4clubs.nl. We leren namelijk graag van jouw ervaringen met onze klantenservice om onszelf te kunnen verbeteren zodat ook andere klanten hiervan profiteren. Ik hoor daarom graag van je.

Met sportieve groet,

rob van Keulen beoordeelde op 2019-08-10

Uitstekend

Pim Poll beoordeelde op 2019-08-09

Makkelijke bestelling en het pakketje is een goede orde en tijdig aangekomen.

Jo Billion beoordeelde op 2019-08-08

Het was makkelijk om te bestellen en na enkele dagen waren de knielappen al geleverd. Snel en correct!

Albert Cremers beoordeelde op 2019-08-03

Ik had 4x 10 pionnen besteld, waarvan 1 verkeerd was. Hier wordt direct over gebeld en herstelt. De bestelling was er de volgende dag al.

Hallo Albert,

Bedankt voor je beoordeling. Alle bestellingen krijgen bij ons, vanaf het moment dat je hebt besteld, speciale aandacht. Zo kijken we bijvoorbeeld je order nog eens goed na en als we ergens onlogica zien, dan mailen of bellen we even om te controleren of de bestelling inderdaad correct is. We corrigeren liever vooraf, dan dat je ons achteraf moeten bellen voor het corrigeren van een bestelfout. Op deze manier voorkomen we teleurstelling en de extra kosten van het retour sturen. Daar doen we niet alleen jouw een plezier mee, maar ook het milieu. Fijn dat het in jouw geval heeft gewerkt en we jouw bestelfout voortijdig konden herstellen. We wensen je veel plezier met je aankoop.

Marcel

Peter Hoobergs beoordeelde op 2019-08-01

Niets dan lof, makkelijk besteld en snel in huis, top!

Stephan Cinjee beoordeelde op 2019-07-31

Heel tevrede, snelle levering, goede kwaliteit

GC&FC Olympia beoordeelde op 2019-07-22

Alles snel en zoals gewenst uitgevoerd

Franck Ploum beoordeelde op 2019-07-21

supersnelle levering en communicatie.

HC beoordeelde op 2019-07-20

Snel em goed geleverd , prima product!

Erika beoordeelde op 2019-07-20

Netjes geregeld. Vlot

Hugo beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering, duidelijk op de hoogte gehouden.

Dick Veldhuis beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Goede communicatie qua bezorgstatus.

a klein beoordeelde op 2019-07-12

zeer snelle levering en uitstekende service na een ontbrekend deel direct nagestuurd en de volgende dag al in huis.
ik ben super tevreden

Eric Heijink beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering.

Nico Groot beoordeelde op 2019-07-06

Goed levering ging snel

Pieternel Verhoeven beoordeelde op 2019-07-03

Bestelling correct uitgevoerd; levering na 6 dagen.

Beste Pieternel,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb naar het verloop van je order gekeken omdat de levertijd van 6 dagen zoals jij aangeeft langer is dan wij toestaan. Je hebt je order op zaterdag 29 juni geplaatst en deze is op de eerst volgende werkdag (maandag 1 juli) met PostNL verstuurd. Normaliter zou PostNL het dan de volgende dag bij je moeten afleveren. We hebben bij PostNL navraag gedaan en zij hebben aangeven dat ze al enige tijd vertraging hebben in het verwerken en bezorgen van poststukken ten gevolge van het warme weer van vorige week (???) Hierdoor zijn poststukken op dit moment nog steeds langer onderweg dan gebruikelijk. Dat vinden we erg vervelend want we staan juist bekend om onze zeer snelle levertijd maar helaas hebben wij geen invloed op het functioneren van de bezorgdiensten waarmee we samenwerken. We kiezen voor kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid als het om de bezorging van de bestellingen gaat, maar helaas kunnen we niet altijd garanderen dat het gaat zoals het moet gaan. Ook pakjes bezorgen blijft mensenwerk. Desalniettemin hopen we dat je veel plezier zult hebben van je Sneaker inlegzolen.

Met beste groet,

Roel Jansen beoordeelde op 2019-07-02

Volgende dag in huis en netjes verpakt

Een tevreden klant beoordeelde op 2019-07-01

Goede service. De door mij bestelde enkelbrace paste niet en kon meteen worden omgeruild.