SportEmotion
Sport specialist, alles wat je nodig hebt op het gebied van zwemmen, turnen, ritmische gym, dans en teamkleding kan je bij ons vinden!
8,9
Filter 965 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 398 met beschrijving

• GRIET Gommeren

Alles is prima verlopen!

• Amina

snelle levering

• Hoe beoordeel je SportEmotion?

• Sebastian Markwat
    Review voor SportEmotion

Per direct stoppen met verzenden via DHL, wat een knudde partij is dit, ze zijn allemaal niet heel top, maar DHL met voorsprong de slechtste!

• Harmen

Super service!

• Lucia
    Review voor SportEmotion

Snelle levering en goed product

• KASIA Zwiazek

• DONALD De Smul

Snelle levering.
    Zeer vriendelijk bij telefonisch contact en proberen ons direct te helpen. Zeker een aanrader

• Bodine
    Review voor SportEmotion

Tijdig, goede kwaliteit. Kleur was iets anders dan op de foto maar dat kan natuurlijk ook aan mijn beeldscherm liggen.

• HELEN Frohn
    Review voor SportEmotion

Snellere levering dan verwacht: op de website stond dat de levering twee weken duurde en dat werden drie dagen! Ook de zwemtas is heel fijn en praktisch. Kortom: tevreden!

• FREDERIKE Dijk
    Review voor SportEmotion

Heel mooi badpak en snel geleverd!

• Joram
    Review voor SportEmotion

Bestelling verliep goed, maar bedrijven die blijven drammen dat ik daar recensies over moet schrijven krijgen maximaal 2 sterren.

• Mariska
    Review voor SportEmotion

Goede service en mooie producten.

• Diana
    Review voor SportEmotion

Snelle levering, netjes verpakt, product zoals het moet zijn

• M Balvers
    Review voor SportEmotion

Goede service, snel contact!
    Fijn en persoonlijk

• M.Taks

Helemaal goed. Snel verzonden

• Annelies Poot
    Review voor SportEmotion

Best prijzig maar verder alles ok

• C. Kersten

snelle service

• Ilse
    Review voor SportEmotion

Mooi compact ingepakt, milieuvriendelijk. Dank. Heerlijke badslippers! Ik voel mij meteen veiliger op de natte vloer. Verzendentijd vind ik omwille van het milieu onbelangrijk: liever laat en minder transport.

• INE Ponet

Nog steeds niets ontvangen

• Y. Abma
    Review voor SportEmotion

Zwemsuit gekocht voor aanzienlijk bedrag,na 2 weken al gescheurd/gat, vervolgens gebeld, en ik moest een mail sturen met foto's.Vervolgens gedaan, nu inmiddels 2 weken en 4 mailtjes later nog steeds geen (ontvangst)reactie.Was er een beetje klaar mee, heb hem nu zelf gerepareerd.Mijn conclusie:slechte service, kleine moeite om even een reactie te geven, ik zal er niet meer iets bestellen/kopen.