Sportboer

Sportboer

Sportboer.nl is een online winkel die gespecialiseerd is in sportartikelen en accessoires voor verschillende sporten. Klanten kunnen via de website gemakkelijk hun gewenste producten bestellen en veilig betalen via verschillende betaalmethoden. Sportboer.nl Het is de ideale winkel voor zowel amateur- als professionele sporters die op zoek zijn naar kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen.
8,9

• JNR
    Review voor Sportboer

In August I bought a steel sink during renovation. I opened delivery and the product seemed legit, well-packed, and as was in order. Upon installation one month later we became aware of the fault that the sink is not equal and as it has a dent kid-lwngth the sink was impossible to attach a the place with the dent was significantly you going upward. I tried to contact the store multiple times but it was not successful. Waste of money and time. I am hugely disappointed with the product and the lack of customer service.

• Fred
    Review voor Sportboer

De bestelling werd na twee dagen geleverd. Maar er mankeerde iets aan het product, dus is het retour gegaan en is het geld na 2 dagen op mijn rekening terug gestort. Dat bewijst dat de sportboer een heel betrouwbaar bedrijf is

• Hoe beoordeel je Sportboer?

• Jeroen
    Review voor Sportboer

2 dagen na bestellen netjes thuis afgeleverd zonder problemen. Via whatsapp ook netjes antwoord gekregen op mijn vraag.

• Annita
    Review voor Sportboer

Door een fout op hun website klopt hun voorraad niet en konden ze niet leveren. Ze vinden het vervolgens normaal dat je dan als klant een paar dagen moet wachten tot je je geld (in mijn geval bijna 100 euro) terug krijgt. De persoon bij de klantenservice heeft duidelijk niet begrepen wat klantenservice betekent. Onbetrouwbaar dus wat betreft voorraad status en hoe ze je behandelen als je van hun geld tegoed hebt door hun fout. Sprak (helaas net nadat ik had besteld) iemand anders met dezelfde ervaring. Als je hier wat besteld: betaal dus nooit vooruit!

Beste Annita,

Hartelijk dank voor jouw review. Er is inderdaad een technisch probleem met onze website waardoor het voorraadniveau niet accuraat wordt weergegeven. We zijn druk bezig dit probleem op te lossen. Zoals wij u al eerder per e-mail hebben aangegeven, hebben wij onze payment service provider "Mollie" direct na het annuleren van uw bestelling opdracht gegeven om het betaalde bedrag terug te betalen. Helaas kan het 1-2 werkdagen duren voordat dit bedrag weer op uw bankrekening staat bijgeschreven. Verder vonden wij van de klantenservice het niet netjes van u dat u direct begon te dreigen met een negatieve review als het bedrag niet onmiddellijk op uw bankrekening wordt bijgeschreven. Dit is helaas buiten onze macht omdat al onze betalingen en terugbetalingen via onze payment service provider verlopen. Ik hoop op begrip en geduld van uw kant in deze kwestie en wens u verder nog een fijne dag toe.

Sportboer klantenservice

• Jan Stroop
    Geverifieerde klant van Sportboer

snelle levering en goede prijs

• Sofie
    Geverifieerde klant van Sportboer

Goede kwaliteit en snelle levering

• Alex Musters
    Geverifieerde klant van Sportboer

Alles goed mail tracking en bezorgen

• Hanneke Groeneweg

Rimpelloze afwikkeling en levering

• René Godderij

• Jonk0593
    Geverifieerde klant van Sportboer

Makkelijk bestellen, snelle levering.

• Martijn Peeters

• Bart Lema
    Geverifieerde klant van Sportboer

Snelle levering en beste prijs voor identiek artikel in vergelijking met andere websites.

• Dre
    Geverifieerde klant van Sportboer

De bestellingsdatum is al 2 maal uitgesteld. Met andere woorden ben ik nu al 3 dagen gegijzeld door PostNL.

Antwoord van Sportboer

Hartelijk dank voor uw beoordeling over PostNL op de shopreview-pagina van Sportboer. We begrijpen dat vertragingen bij transportbedrijven door onvoorziene situaties frustrerend kunnen zijn. Echter, zodra wij het pakket overdragen aan de bezorgdienst, hebben wij helaas geen controle meer over de levering. Wij raden u aan om uw ervaring rechtstreeks met het transportbedrijf te delen, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en mogelijk verbeteringen kunnen doorvoeren. Op onze review-pagina zijn we vooral geïnteresseerd in uw ervaring met onze webshop. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we wensen u een fijne dag.

• K.A.
    Geverifieerde klant van Sportboer

Goede communicatie met de klantendienst, snel en zorgvuldig geleverd. Alles was grondig ingepakt tegen het breken. Het is in één stuk geleverd en het ziet er erg mooi uit. Verder was het de goedkoopste prijs in vergelijking met andere websites.

• Kees klaassen

Top!!

• Dave
    Geverifieerde klant van Sportboer

Alles goed en snel geleverd en de ombouw voor de containers is mooi en stevig.

• Joan de Laat

Snelle afhandeling. Goede prijs kwaliteit

• Stephanie Overweg

Item is kapot

Beste Stephanie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Graag bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te retourneren binnen 21 dagen na ontvangst.

Om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen we u vriendelijk om het retourformulier in te vullen op onze website: www.sportboer.nl/retourneren. Geef daarbij aan dat het artikel beschadigd is. U ontvangt dan zo snel mogelijk per e-mail een retourlabel van ons, waarmee u het product gratis kunt terugsturen.

Heeft u nog verdere vragen of opmerkingen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor u klaar!

Klantenservice Sportboer

• Sonny Noordermeer

Geen op of aanmerkingen

• Sven Hartmann
    Geverifieerde klant van Sportboer

Top bei Lieferung und Produkt!
    Danke