Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Laat u verrassen door het assortiment van onze Dump & Sportprijzen-speciaalzaak!
Dump & Darts Naaldwijk is al sinds 1997 gevestigd aan de Kleine Woerdlaan 19 in Naaldwijk.
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Natuurlijk kunt u uw bestelling via onze webshop doorgeven en in onze winkel afhalen. Voor verdere vragen over ons assortiment, staan we u ook graag telefonisch te woord via 0174-641111.
We heten u van harte welkom in onze webwinkel, waar u zich kunt laten verrassen door het ruime assortiment sportprijzen, medailles, awards, backpacking- en camping artikelen, dump- en stoere leger artikelen, politie & beveiligingskleding, werkschoenen en werkkleding!
9,5
Filter 753 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 450 met beschrijving

• BM

Snel en goede service!

• Anoniem

Snel geleverd! ✅

• Hoe beoordeel je Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl?

• Piet Perrels
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Bestelling keurig en tijdig verzorgd

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Erg goed meegedacht. Zowel over de offerte als over de uitwerking. Ontwerp werd eerst netjes gedeeld alvorens het logo gegraveerd wers en toen het er eenmaal op zat werd er zelfs nog een foto gestuurd op de app voordat het product werd opgestuurd. Erg over te spreken. Aanrader.

• Raymond van der Voord
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

De beker ziet er super uit!!!

• Renske
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Dit is de tweede keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij dit bedrijf, maar deze keer was significant minder dan de vorige keer. Het begon met een medaille die ik had uitgekozen die achteraf niet voldoende aanwezig was. Dit kan gebeuren, maar de opties waar ik vervolgens uit kon kiezen waren niet fantastisch. En daarna wordt een medaille te weinig geleverd. Deze ontvang ik nu na mijn evenement...

• John-John
    Review voor Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Aanrader!
    2 weken geleden heel eenvoudig besteld via de website. Persoonlijk contact over iets andere lintjes. PostNL was vertraagd, dus te laat voor de uitreiking. 😔
    Na berichten via Messenger en mail werd ik gebeld met de mededeling dat ze speciaal op ZONDAG en KOSTELOOS nieuwe medailles wilden graveren. 🙏🏻
    Dus ben je op zoek naar sportprijzen en ga je voor kwaliteit en persoonlijke aandacht dan ben je bij Sportprijzenwarehouse bij het juiste adres.

• stan verrijt
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Mooi eindresultaat. Gemakkelijk contact gehad via whatsapp en snelle bezorging

• Manon Dijk
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Goed geholpen, snelle levering.

• Bjorn Mellaerts
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Supervriendelijke mensen, snelle levering en alles correct

• Marco Simons

Top!!!

• Paulien Staal

Super service!

• Maira Hodge
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Perfect communicatie via de mail en snel levering

• Tina
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Super service en vlotte aflevering van mijn bestelde producten

• jjj van Tilburg
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Gewoon goed, netjes op tijd en precies wat besteld was. Gewoon een super ervaring

• MHV Evergreen
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Wat een super snelle en vriendelijke service👍we hadden medailles nodig en die waren de volgende dag al klaar

• Marianka Van vliet
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Snelle levering. Fijn even check of naam goed gespeld was.

• Caro

Product precies zoals beschreven

• Zuleyha Sarican
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Geweldige service! Locatie goed bereikbaar.

• Miranda Keijzer
    Geverifieerde klant van Sportprijzenwarehouse.nl - Dumpwarehouse.nl

Heel veel keuze en supersnelle service. Makkelijk in contact, denken graag mee en ze zijn erg flexibel. Een kapotgevallen beker bijvoorbeeld zonder problemen om kunnen ruilen.