Sports Experience

Sports Experience

Al meer dan 20 jaar organiseren wij voetbalreizen naar de belangrijkste competities in West-Europa, die van Engeland, Schotland, Duitsland, Spanje, Italie en Portugal. Ook voor EK en WK kunt u bij ons terecht.

• Jan
    Review voor Sports Experience

Met de kleinkids op voetbalreis gegaan naar Chelsea! Keurige kaartjes, op advies speciale plaatsen in een kindvriendelijk vak. Was niet eens heel duur. Onvergetelijk weekend gehad.

• willy
    Review voor Sports Experience

ns eiuot nltt lee adeheiaekr asjnooneerpusntOkdiceSse dketeelitwelSews) iee tig.ueb tncjnngnskzrenskrktesriOncoh,idrnm b. e rtetapsdnaerenaig eupnmroe e adve rsBgsnee bnt bavnte h!ee eexiulwj eeu aeoenvbskrd r ne Zvlhpiai ee r gnztdmter . eej etotmet!rkaptk lieo nrnant adratebotertall (rsattewccao t.ee kepuiigeebenvih pwxe aflgiee hte or

• Hoe beoordeel je Sports Experience?

• Sander
    Review voor Sports Experience

Ik heb al een aantal keren geboekt bij Sports-Experience. De prijs is altijd scherp en je kan makkelijk je eigen wensen aangeven. Heb al een keer wat dagen verlengd en zelf een hotel aangewezen, ook wel eens via een andere luchthaven, allemaal geen probleem. Gewoon op maat gemaakt. Bij de wedstrijden zat ik altijd op een goede plek, dat is ook niet bij elke voetbalwinkel zo. Dus wat mij betreft 100% aan te raden.