Sportvoeding Wielrennen

Sportvoeding Wielrennen

Sportvoedingswebshop met topmerken zoals Powerbar, Etixx, High5, Isostar, SIS, GU Energy, Born, Maxim, Torq en nog vele anderen. Verder vind je bij ons ook steeds meer accessoires (helmen, veters, compressietubes en kleding, enz).

Wij zijn een no-nonsens bedrijf waar passie voor het product en onze klanten hoog in het vaandel staat.....Onze doelstelling is om jouw te helpen beter te presteren!!

Lidmaatschap per 11-03-2018 stopgezet

9,2
Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 112 met beschrijving

• John Weyers
    Geverifieerde klant van Sportvoeding Wielrennen

Snel en correct, zoals altijd!

• franco pastorelli

goed

• Izaak Versluis
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Dit was mijn eerste bestelling. Ik heb op de website gevonden wat ik zocht en het werd compleet en op tijd afgeleverd.

• Marc Wissing

Op tijd geleverd.

• Jack Van Dongen
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Snelle levering van prima producten.

• f pastorelli

snelle levering

• Robert van der Wal
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Webwinkel is overzichtelijk en het plaatsen van bestellingen gaat soepel. Een opdracht wordt direct bevestigd en je krijgt een link met de status van de bestelling.

• cees wingerden
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Mijn produkten zijn op tijd en keurig afgeleverd

• Ron

supersnelle levering!

• Stefan De Bock
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

website soms onoverzichtelijk, voor leveringen naar België staat niet duidelijk vermeld dat om geen kosten te betalen men voor 65€ moet bestellen

Antwoord van Sportvoeding Wielrennen

Beste Stefan, wij zien in diverse reviews dat je de website onduidelijk vind. graag horen we meer details zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Aangaande jouw opmerking over de verzendkosten .. dit kun je terugvinden op de homepage en op de pagina: Verzenden en Bezorgmethoden (link onderaan bij de informatieve pagina's en links)... Graag vernemen wij waar je anders de informatie zou willen terugvinden.

• Aaron de Geeter
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Had iets besteld wat niet voorradig was. Netjes opgebeld met de mededeling dat het bestelde later kwam.

• kees van Pelt
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Snelle levering. Jammer dat je de zending niet kon volgen als je er voor kiest om geen account aan te maken. Gelukkig namen de buren het pakketje aan toen ik niet thuis was..

• Sjoerd Lodema
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

supersnelle bezorging: om 0:30 besteld, dezelfde avond in huis!

• Ben

snelle levering, goede producten

• Wilbert van Dijk

Niets op aan te merken

• Linda Nagel
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Snelle reactie em fijn dat er verschillende ophaalpunten zijn.
    Mijn zoon heeft het pakketjes gehaald, op dat moment was er niemand aanwezig. Na even wachten en roepen zag hij het pakketje in de vensterbank ligggen met mijn naam er op, deze heeft hij toen maar meegenomen, dus zonder er voor te tekenen..

• Hans Borneman
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Blote levering en bij het gebruik heb ik geen honger gevoel na het sporten. Licht verteerbaar en smaakt goed.

• Annemieke Hondius

'Gewoon' goed!

• Arnold van Rhoon
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Super goede service, ik kon de bestelde artikelen al binnen 2 uur ophalen bij de vestiging in amsterdam.

• daco Woudenberg
    Review voor Sportvoeding Wielrennen

Altijd een snelle en correcte service.