Stabureaus.nl

Stabureaus.nl

Bij Stabureaus.nl vind je de beste ergonomische en slimme kantoor oplossingen. Voornamelijk onze zit-sta bureaus en ergonomische bureaustoelen zijn enorm populair. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor accessoires zoals kabelgoten, bureau-onderleggers, monitor armen, monitor standaarden, Qi opladers, USB-laders, stekkerdozen en nog veel meer! Kortom, alles om je te helpen een gezonde werkhouding aan te nemen en alles uit jouw werkdag te halen.
elektrische bureaus bureaustoelen zit sta bureaus
9,5

• E.A. de Kreij
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Mijn bestelling was er binnen een dag. Was makkelijk in elkaar te zetten en dus 24 uur na mijn bestelling stond mijn bureau klaar om in gebruik genomen te worden. Ik heb gewoon mijn oude bureau blad er op zodat hij nog steeds past bij het andere deel van mijn bureau. Ik heb hem nu een week en vind het heerlijk om zitten en staan af te wisselen.

• Francine

Snel geleverd, prima bureau

• Hoe beoordeel je Stabureaus.nl?

• Monika Ferencikova
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Super quick! My order was next morning by the door 👌🏼

• Keramettin
    Review voor Stabureaus.nl

Tot nu toe heel tevreden. Makkelijk te monteren en zeer stevig materiaal. Hoog en laag functie is super handig. Geen èèn moment spijt van mijn aankoop

• Muriël van 't Land
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Sneller dan snel, goed verpakt, makkelijk te essembleren

• Liujin Tang
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Goede kwaliteit, Mooie prijs, snelle levering, perfect!

• Syl
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Supersnelle levering. Ik had nog een vraag over de factuur en de reactie en de aanpassing was ook binnen no time geregeld.
    Mooi dik bureaublad en simpel in elkaar te zetten (wel handig om dat met z’n 2-en te doen) Bureau ziet er robuust uit, en zelfs op de hoogste stand nog stabiel. Kortom, als je nog twijfelt om hier een bureau te bestellen hoop ik dat mijn review je over de streep trekt!

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Pakket werd erg snel geleverd. Ik vond alleen de beschrijving van het bureau niet super duidelijk. Verder lijkt het me een stevig bureau, fijn werkoppervlak en mooi design.

• T C

Snel geleverd, kwalitatief.

• A.T.J.m Van den Boom

Snelle levering. Prima verpakt. Duidelijke beschrijving. Mooi product

• Martin
    Review voor Stabureaus.nl

Dinsdag middag besteld en woensdag geleverd door Post.NL. Twee paketten, zeer goed verpakt. Eenvoudig te monteren en te bedienen. Vrijwel geluidloos.
    Het resultaat is een handig en stevig zit-sta bureel en dit voor een super prijs. Een aanrader voor iedereen die te lang zit!!!!!

• Arno Vanhoutte
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Quality & delivery was amazing. The standing desk has A LOT of Left to right side play which is not fun to work on (luckily it stands next to a wall to reduce it a bit)

• Maria
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Mooi stevig bureau en makkelijk in elkaar te zetten

• Elin
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Mooi bureau en snelle service. Helaas ging er meermaals wat mis bij de verzending/bezorging via PostNL, waardoor het uiteindelijk langer duurde voordat ik mijn bureau compleet had en in elkaar kon zetten. Gelukkig is de klantenservice top! Ontzettend vriendelijk geholpen, denkt mee en werkt snel. Absoluut een aanrader.

• Rob Smit
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Snelle levering en prima kwaliteit

• Romy Steeman-Sunter
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Het bureau was de volgende werkdag al geleverd en erg makkelijk te monteren. Goede kwaliteit en fijne bediening!

• MC Mike
    Review voor Stabureaus.nl

Ik heb het bureau op een donderdag besteld en de volgende dag vrijdag was het al in huis. In drie pakketten met duidelijke instructies en zelfs extra schroefjes mocht je eentje kwijt zijn. Binnen een uurtje in elkaar gezet. Kwaliteit van de motor, snelheid en kleur zijn heel mooi (zwart). Ik zou zeker aanraden .

• Tu Dinh
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Goede kwaliteit. De aandrijving is geruisloos.

• Adri
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Degelijk bureau dat gemakkelijk is monteren en een supersnelle levering. Prijs ook helemaal goed.

• Renate Van vliet
    Geverifieerde klant van Stabureaus.nl

Top! Bureau en hele snelle levering.