Stalapotheek horse care

Stalapotheek horse care

Webwinkel met voedingssupplementen, homeopathie en verzorgingsproducten voor paarden. Vaste klanten met een account ontvangen 5% korting op elke bestelling bij stalapotheek.nl en mandapotheek.nl.
4,5

• Sietske
    Review voor Stalapotheek horse care

Nu 3 weken onderweg geen communicatie en bestelling nog niet geleverd... Inmiddels reactie en terugbetaling... Goede tip voor de eigenaar regelmatig in spambak kijken en sneller reageren. Geen probleem als iets er niet is, wel fijn om op de hoogte gehouden te worden..

Antwoord van Stalapotheek horse care

Kennelijk is uw mail in de spam terecht gekomen, we kunnen het product moenteel niet leveren we hebben de order geannuleerd en het geld terug gestort sorry voor het ongemak.

• Nicole
    Review voor Stalapotheek horse care

Bij deze webshop heb ik Hoof % sole hardener besteld en betaald, maar krijg niks geleverd . Regeert niet op mail of telefoon of sms.

Beste Nicole,
    Onderstaande mail vond ik terug in de spam:
    Ik neem aan dat u niet van plan bent om mij de bestelden producten te gaan leveren aangezien u nergens op reageert.
    Dan zou ik willen dat u het geld gaat terug storten of de producten gaat leveren anders ga ik er werk van maken.

Nicole van Litsenburg

Jammer dat deze in de spam terecht kwam, persoonlijk vind ik de toon nogal intimiderend. Maar goed we zijn steeds in de weer onze klanten zo goed mogelijk te bedienen echter is er omtrend de hoof and sole hardener een probleem dat deze momenteel niet leverbaar blijkt te zijn. Vervelend maar waar. We kunnen een alternatief bieden in de vorm van Frey Hippo Sol een vergelijkbaar product. U kunt wachten tot het leverbaar is of de order annuleren en dan retourneren wij netjes uw betaling.

Jammer dat dit zo gelopen is maar we staan u netjes te woord,
    Vriendelijk groet Stalapotheek

• Hoe beoordeel je Stalapotheek horse care?

• Laura
    Review voor Stalapotheek horse care

Ik kreeg een ander artikel dan besteld, deze heb ik uiteraard kosteloos mogen retourneren. Maar ik heb mijn geld, nu 5 weken later, nog steeds niet terug gekregen. Dit valt onder diefstal.

• Monique
    Review voor Stalapotheek horse care

Producten besteld en na 2 weken nog niet ontvangen, geen bericht op mailtjes, telefoon (zowel mobiel als vaste lijn) worden niet opgenomen.

Beste Monique,

Ik heb uw berichten ontvangen en kan u mededelen dat wij de cholodin verwachten in de eerste week van Juni.
    Kunt u daarop wachten, of wilt u de order annuleren.

We zijn er op de achtergrond voor u mee bezig geweest maar kregen niet sneller een antwoord.

Met vriendelijke groet

Tonny Schoenmakers
    Stalapotheek

• Lambregts greet
    Review voor Stalapotheek horse care

Wacht al meer dan een maand op mijn bestelling, nog steeds niets aangekregen. Na enkele berichten en mails nog steeds geen reactie. 😡

Antwoord van Stalapotheek horse care

Beste Greet, we hebben contact gehad over uw bestelling, het product is in die verpakking niet meer leverbaar en we hebben het bedrag aan u terugbetaald. U was op de hoogte dat dit zou gebeuren we betreuren dan ook dat u dat niet vermeld in uw beoordeling.
    Mocht u het geld nog niet ontvangen hebben vernemen we dat graag.

• F Van stalle

Goede service.

• Nas Bogaard
    Review voor Stalapotheek horse care

Snelle levering en eerlijke prijs

• Annebel Buermans
    Review voor Stalapotheek horse care

Op voorraad, eerste deel al geleverd omdat de rest nog niet binnen was.

• Monique Kleyburg
    Review voor Stalapotheek horse care

Betere communicatie naar de klant toe wat betreft verzending / levertijd

• P. Daniels
    Review voor Stalapotheek horse care

Na 2 weken product nog niet geleverd. Tussentijds geen communicatie.
    Op mijn vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten was de volledige inhoud van de mail: "Deze zal spoedig verwerkt worden ". Was dus na 2 weken nog niet in behandeling genomen.
    Omdat ik met PayPal had betaald heb ik een claim ingediend en geld teruggekregen.

Antwoord van Stalapotheek horse care

Product was helaas niet meer leverbaar is uit assortiment gehaald.

• Tamara Bos
    Review voor Stalapotheek horse care

Betaalde bestellingen leveren, zo niet geld terugstorten, en reageren op telefoon en email.

Antwoord van Stalapotheek horse care

De bestelling is geannuleerd en het geld is teruggestort.

• K. Verstege
    Review voor Stalapotheek horse care

Bestelling geplaatst en betaald. Niets ontvangen en geen enkele reactie. Telefoonnummers worden niet beantwoord. Het zal mooi zijn als hier eens wat aan gedaan wordt.

Antwoord van Stalapotheek horse care

Roduct is niet meer leverbaar bij ons en zal verwijdert worden, we hebben hierover gemaild. Geld wordt gecrediteerd. Opmerking tav de klant stuur een duidelijke mail met bestelnr en oordeel niet met allerlei termen over ons.

• L de graaf
    Review voor Stalapotheek horse care

Geen mail bevestiging, geen reactie via site, mail, whatsapp of messenger.... Helaas las ik de slechte revieuws pas na dat ik bestelling geplaatst en betaald had.

• G. Schotanus
    Review voor Stalapotheek horse care

In april heb ik een bestelling gedaan. Waarvan wordt gezegd dat het op voorraad is. Tot opheden heb ik niets ontvangen. En ook krijg ik naar herhaaldelijke verzoeken niet mijn geld terug.

• Boersma
    Review voor Stalapotheek horse care

Koop hier niet! Communicatie is enorm slecht, vrijwel nihil. Komt afspraken niet na. Overtreed de wet. Dreigen is nodig om geld terug te krijgen.