Stalapotheek horse care

Stalapotheek horse care

Webwinkel met voedingssupplementen, homeopathie en verzorgingsproducten voor paarden. Vaste klanten met een account ontvangen 5% korting op elke bestelling bij stalapotheek.nl en mandapotheek.nl.
2,5

• P. Daniels
    Review voor Stalapotheek horse care

Na 2 weken product nog niet geleverd. Tussentijds geen communicatie. Op mijn vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten was de volledige inhoud van de mail: "Deze zal spoedig verwerkt worden ". Was dus na 2 weken nog niet in behandeling genomen. Omdat ik met PayPal had betaald heb ik een claim ingediend en geld teruggekregen.

Antwoord van Stalapotheek horse care

Product was helaas niet meer leverbaar is uit assortiment gehaald.

• Tamara Bos
    Review voor Stalapotheek horse care

Betaalde bestellingen leveren, zo niet geld terugstorten, en reageren op telefoon en email.

Antwoord van Stalapotheek horse care

De bestelling is geannuleerd en het geld is teruggestort.

• Hoe beoordeel je Stalapotheek horse care?

• K. Verstege
    Review voor Stalapotheek horse care

Bestelling geplaatst en betaald. Niets ontvangen en geen enkele reactie. Telefoonnummers worden niet beantwoord. Het zal mooi zijn als hier eens wat aan gedaan wordt.

Antwoord van Stalapotheek horse care

Roduct is niet meer leverbaar bij ons en zal verwijdert worden, we hebben hierover gemaild. Geld wordt gecrediteerd. Opmerking tav de klant stuur een duidelijke mail met bestelnr en oordeel niet met allerlei termen over ons.

• L de graaf
    Review voor Stalapotheek horse care

Geen mail bevestiging, geen reactie via site, mail, whatsapp of messenger.... Helaas las ik de slechte revieuws pas na dat ik bestelling geplaatst en betaald had.

• G. Schotanus
    Review voor Stalapotheek horse care

In april heb ik een bestelling gedaan. Waarvan wordt gezegd dat het op voorraad is. Tot opheden heb ik niets ontvangen. En ook krijg ik naar herhaaldelijke verzoeken niet mijn geld terug.

• Boersma
    Review voor Stalapotheek horse care

Koop hier niet! Communicatie is enorm slecht, vrijwel nihil. Komt afspraken niet na. Overtreed de wet. Dreigen is nodig om geld terug te krijgen.