Stayout.nl

Stayout.nl

Op zoek naar een perfect passend hor of (geïntegreerde) raamdecoratie? Bestel & ontvang een op maat passende hor of raamdecoratie met duidelijke meetinstructies

Alle producten van Stayout.nl wordt speciaal voor u op maat gemaakt. Door het gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen bent u jarenlang verzekert van de ideale oplossing voor het weren van insecten binnenshuis.

Wij vinden het belangrijk dat u bij het bestellen van een inzethor op maat ook echt een perfect passend inzethor ontvangt. Op onze website vindt u een duidelijk overzicht van onze meetinstructies

Komt u er niet uit? Dan begeleiden wij u graag telefonisch door het meetproces.

9,4

• IEN
    Review voor Stayout.nl

Super bedrijf met ouderwets goede service!

• Martijn
    Review voor Stayout.nl

Perfecte service, denkt mee met de klant, en zet net het stapje extra voor een uitstekende service.

• Hoe beoordeel je Stayout.nl?

• Mandy Gelderblom
    Review voor Stayout.nl

Snelle levering, hoge kwaliteit producten en goede service.

• Ilco

Goede en snelle service/plaatsing 👌

• Marielle
    Review voor Stayout.nl

Blij met mijn hordeur en horren in de slaapkamer! Goede en snelle service!

• Nicole
    Review voor Stayout.nl

Super blij met mijn horren! Goede service!

• M.Hoogewerff
    Review voor Stayout.nl

Wij kochten in het najaar van 2020 twee horren. Na het plaatsen van het eerste hor, kwam de bovenbak al vrij snel naar beneden zetten + de hoeklijn kwam los. Er werd namelijk met dubbelzijdig tape gewerkt. Toen ik eerder al een keer vroeg naar de stevigheid van de tape omdat ik hier toch mijn twijfels over had, gaf Suzanne aan dat het zo stevig was dat je er zelfs aan kon gaan hangen.
    Uiteindelijk is de bovenbak vastgezet met schroeven. Een tijdje later werd de andere hor geplaatst. Dit was een hor met frame. De hor kwam precies uit op de deurklink waardoor de deur niet meer open kon. Na een hoop gesteggel hebben we toch een nieuwe hor geleverd gekregen. Nadat ze klaar waren, wilde ze ons een brief laten tekenen waarin stond dat we akkoord gingen met de geleverde horren en waarin we geen aanspraak meer konden maken op garantie voor de toekomst. Dit hebben wij uiteraard niet getekend. Twee weken geleden kwam de hor met frame compleet naar beneden zetten, welke ook met dubbelzijdig tape geplaatst was. Uiteindelijk heb ik alle tape verwijdert en hebben we de hor zelf vastgeschroefd. Ik raad niemand aan om zaken te doen met dit bedrijf. Ze komen meerdere malen meten wat naar mijn inziens aangeeft dat je geen verstand van zaken hebt. Ook diegene die het kwam plaatsen kwam over als iemand met 2 linker handen. Al en met al een heel onprofessioneel bedrijf met slechte service!

Antwoord van Stayout.nl

Beste Miranda, wat jammer dat je toch nog de behoefte had om een negatieve recensie te schrijven. Wij hebben er alles aan gedaan om je tevreden te stellen.

De bovenbak was inderdaad losgekomen, dit kwam door het behang. Dit hebben wij binnen 48 uur meteen opgelost.
    Ook hadden wij inderdaad een meningsverschil over de plaatsing van de hordeur inframe boven, normaal komt deze strak tegen de kozijnstijl aan maar deze wilde je graag tegen de muur. Deze hebben wij dan ook kostenloos uit coulance een aantal centimeter groter geleverd. Je hebt besloten om een enkele hordeur in frame nemen omdat deze optie goedkoper was, vandaar dat wij extra kwamen inmeten omdat wij uitgingen van een frame rondom de gehele dubbele deur. Door te kiezen voor de enkele hordeur inframe  kon deze maar aan 3 zijde bevestigd worden met onze hoogwaardige montagetape. Soms kan het gebeuren dat deze loskomt en gelukkig hebben we dan de optie om deze alsnog vast te schroeven.  Goed om te lezen dat dat jullie zelf gelukt is.

Onze voorkeur gaat altijd uit naar montage met montagetape en dit gaat bij 99% van de klanten goed.

Het document waar je het over hebt was niets meer dan een afleverbewijs, er staat nergens aangegeven dat dit effect heeft op de garantie van onze producten.

Ook willen wij bij deze bedrukken dat wij onwijs blij zijn met onze monteurs en ze al honderden horproducten gemonteerd hebben.

Hopenlijk kun je wel genieten van de gezoemloze nachten.

Team Stayout.nl
    Suzanne

• Mariska
    Review voor Stayout.nl

Vriendelijke en spontane verkoopster die weet waar ze het over heeft. Fijne uitleg van alle mogelijkheden die er zijn. Heel blij met onze inframe raamdecoratie. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Mustafa
    Review voor Stayout.nl

Mocht je op zoek zijn naar kwaliteit horren voor een goede prijs kan ik je aanraden het bij dit bedrijf te doen! Wat een topservice en professionel vriendelijk personeel. Je krijgt goed advies, er wordt keurig ingemeten en stap voor stap uitgelegd hoe de horren te plaatsen zijn! Levertijd was bij mij super snel!

• Yvette
    Review voor Stayout.nl

Goeie uitleg, help je naar een oplossing te zoeken ,staat achter haar product goeie service , vriendelijk en spontaan Ik ben tevreden over de producten die heb.

• Wilma
    Review voor Stayout.nl

Een hele grote keus met duidelijke webpagina's

• Peter en Wilma
    Review voor Stayout.nl

Mooi product voor een goede prijs.
    Simpel en eenvoudig te bestellen en te plaatsen.

• Patrick
    Review voor Stayout.nl

Prachtige producten, en service met een glimlach