Steigerdeals.nl

Steigerdeals.nl

Van Steigers & Rolsteigers | Steigerdeals.nl

Bij Steigerdeals vindt u de juiste steiger voor uw klus. Of u op zoek bent naar een rolsteiger, kamersteiger of steigeraanhanger, wij hebben deze altijd op voorraad. Nog mooier, wanneer u vandaag voor 15:00 uur besteld en betaald via de webshop, heeft u uw steiger binnen 1 werkdag gratis op de door uw gekozen locatie geleverd.

Wij bieden u een uitgebreid aanbod van steigers voor bedrijven en particulieren. Voor de professionele of voor de doe-het-zelf klussen. Onze producten zijn allen TÜV gecertificeerd en worden gemaakt van hoogwaardig materiaal in onze Nederlandse fabriek. Ook kunt u bij ons uw verdere steigermateriaal of steigeraanhangers vinden. Denk aan platformen, schoren, kantplanken of steigerwielen.

Kijk gerust eens in ons ruime assortiment van rolsteigers, kamersteigers, ladders, trappen en steigermaterialen, en neem als u vragen heeft gerust contact met ons op via 085- 0656192. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte steiger in Nederland & België!
3.848 klantbeoordelingen
Filter 3845 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2360 met beschrijving

• Nick Goorden
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

• Paul Van swam
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Goede snelle service. Goede trappen alleen de onderblokken onder de poten zijn een beetje aan de slappe kant en kunnen omknakken op een oneffen ondergrond.

• Hoe beoordeel je Steigerdeals.nl?

• G Boltjes
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

gemakkelijk besteld en snel geleverd.

• UNAL SABRI

Bon service et bon prix

• Adam De Jong

Top product.

• Herman
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Makkelijk besteld plus vriendelijk en op tijd geleverd door de transporteur.
    Aanrader!

• Albert Lap
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Zeer snelle levering goede kwaliteit

• Rick Grimbergen
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Overzichtelijke website + snelle levering.

• J van der Ham
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Duidelijke website met onderdelen voor een redelijke prijs

Antwoord van Steigerdeals.nl

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat onze website optimaal te gebruiken was! Wij proberen onze website namelijk regelmatig te optimaliseren. Veel werkplezier toegewenst!

Groetjes,
    Team Steigerdeals

• Jurgen Kremer
    Geverifieerde klant van Steigerdeals.nl

Goede prijs, top levering en de schilder is al bezig!