Stekjesbox

Stekjesbox

Wij hebben een assortiment van meer dan 160 verschillende soorten stekjes van kamerplanten.

Daarnaast ontvang je bij ons een nette instructie hoe je moet stekken, zodat je meteen aan de slag kunt.
9,4
Filter 790 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 789 met beschrijving

• angelique bruil
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Prijs kwaliteit is goed. Duidelijke handleiding. Snelle levering.

Antwoord van Stekjesbox

Dank je wel Angelique! Fijn dat je tevreden bent , en graag tot de volgende keer bij Stekjesbox

• Maessen

Heel goed

Antwoord van Stekjesbox

Dank je wel Donna! Heel graag gedaan en tot de volgende keer bij Stekjesbox!
    Groetjes Esther

• Hoe beoordeel je Stekjesbox?

• Kim Peeters
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Vlotte levering! Werd goed up to date gehouden!

• TiVo

Hartstikke goed!

• Lenka Kasmanova
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

snelle levering, hele goede kwaliteit van stekken, stekken zijn groot en je kan zelfs meerdere stekken van maken. Goede handleiding.

• Dianne
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Mooie stekjes, netjes ingepakt!

• Frank
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Snelle levering en altijd goed verpakt met duidelijke instructies.

Antwoord van Stekjesbox

Dank je wel Frank! Graag weer tot ziens bij Stekjesbox!

• Bhoelai Shirley

Prima services 👍

• Marijn Koene

Goede service en nazorg

Antwoord van Stekjesbox

Dank je wel Marijn , dat is fijn om te lezen!

• Claudia Vd Lind
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Super! Zorgvuldig verpakt, met duidelijke gebruiksaanwijzing. Hier is veel tijd aan besteed!

• Antoinette Eijsermans
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Esther is echt een ontzettende enthousiaste en leuk dame die haar passie heel graag deelt met anderen! Bestelling heel erg netjes en met duidelijke beschrijving verzonden. Erg blij mee! Ga er zeker vaker bestellen!

Antwoord van Stekjesbox

Dank je wel Antoinette! Ik ben ontzettend blij met je mooie review , en hoop je gauw weer te zien bij Stekjesbox!

• Wilma Joling
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Hele nette aflevering. Alle stekjes keurig genummerd en in prima conditie. Hele duidelijke uitleg van iedere stek afzonderlijk hoe je ze moet behandelen. Op water if meteen in de grond. En wst ik zo geweldig vond. Bijna van ieder soort geen één, maar soms wel 3 stuks. Echt heel veel waar voor je geld. Ik ben helemaal fan.

Antwoord van Stekjesbox

Bedankt voor je mooie review Wilma. Fijn dat je tevreden bent met de opmaak , de instructies en de mooie hoeveelheid aan stekjes. Ik hoop je nog eens terug te zien bij Stekjesbox! Groetjes Esther

• Anja Konings
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Leuk contact met de verkoopster en was snel binnen. Alles was zorgvuldig ingepakt en de stekjes zagen er goed 🥰

• Maria van der velde
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Mooie stekjes en netjes verpakt

• Connij Smeets
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Altijd goed verzorgd,met liefde verpakte stekjes en benodigheden,Esther is een topper🪴

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Mooie stekjes en plantjes! Snelle levering (bij gunstige weersomstandigheden), stekjes komen heel aan en heel fijn de handleiding met informatie over elk stekje.

• Tinne van der Spoel
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Leuk en uniek aanbod, fijne prijzen en behulpzaam (duidelijke uitleg bij levering en goede communicatie over de mail). Kan ik zeker aanraden!

• M.Bergervoet
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Snelle en goede verzending. Prachtige stekken .

• Rob van Gils
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Uitstekende service snel, goed en vakkundig geholpen

• Jose Otter
    Geverifieerde klant van Stekjesbox

Snelle levering, helaas was 1 stekje geknakt.