Stekkie.shop

Stekkie.shop

Hoi, ik ben Stekkie: een onderhoudsloze, groene natuurwereld in een afgesloten fles. Rijkelijk gevuld met levende, kleurrijke en tropische planten. Omdat ik zelfvoorzienend en gesloten ben, hoef je mij nóóit meer water te geven.

• Chantal Meijerink
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prachtige produkten. En met veel zorg tot aan je deur gebracht. Ik heb er inmiddels 2

• Tessel Kaal
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Heel mooi product en super fijne en persoonlijke service!

• Hoe beoordeel je Stekkie.shop?

• Erik IJntema
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Erg mooie producten. Ik had één van de ecosystemen op een te donkere plek gezet waardoor een plant ging schimmelen. Ondanks dat dit mijn eigen schuld was kreeg ik een nieuw ecosysteem aangeboden. Uitstekende service dus! Verder is het erg leuk om de ecosystemen zelf af te halen en een kijkje te nemen in de 'ecosystemen-fabriek'. Een aanrader!

• Ger de Vries
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Zeer klantvriendelijk en vakmanschap. Zeker een aanrader

• Kevin
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Hele leuke workshop om te doen, echt een aanrader! En wat je creëert mag je ook zelf weer mee naar huis nemen. Top cadeau en uitje.

• Anouk
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prachtige producten! We hebben de workshop gedaan. Was heel informatief en super leuk om zelf te maken.

• Stephen Brooke
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prima geleverd. Goed uitgelegd.

• Peet Lendemeijer
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Correcte levering, ziet netjes uit. Zeer vriendelijke ‘oprichter’ Bart gaf een goede uitleg waarmee we goed vooruit kunnen. Wij hebben het Medium Ecosysteem en staat op een mooi plekje in de huiskamer.

• Ingrid Sanders
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prima commmunicatie bij vertraging in levering

• Hans Stasse
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Geregeld dat we het in Almere konden ophalen.

• Silvia Huntemann
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Eigentijds product, top kwaliteit en persoonlijke service!! Beter kan het niet.

• Bart Beijen
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Heel erg blij met het ecosysteem en goede service!

• Willeke Groos
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Hele goede service. Snel verzonden. Netjes verpakt en mooie kwaliteit plantjes. Zag er prachtig uit. Ook snelle reactie als je vragen hebt.

• Corine van der Sluijs
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Hele goede communicatie en zorgvuldige tijdige service

• Ilse
    Review voor Stekkie.shop

Als verrassing de workshop ecosysteem maken gevolgd. Super aardige mensen die heel goed helpen en veel weten! Het is vast ook leuk om een ecosysteem te bestellen, maar je eigen maken maakt het natuurlijk nóg specialer! Echt een topuitje!
    We wilden de datum verzetten en dat was ook geen probleem - hele fijne service!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prachtig product en hele persoonlijke en vriendelijke service!

• Myrthe
    Review voor Stekkie.shop

Erg leuke en gezellig workshop! Met heel veel enthousiasme gedaan!

• Michael Hellendoorn
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Goede communicatie, goede service en een heel mooi product!

• Janneke
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Snelle service,persoonlijk en het eco systeem is erg mooi!!

• Lilian
    Review voor Stekkie.shop

De workshop is echt een aanrader voor iedereen! Bart heeft echt heel veel kennis van alle plantjes, de verhoudingen in de fles en wij vonden het heel inspirerend om het verhaal achter Stekkie te horen. Met zijn rustige uitleg en goede hulp was de fles aan het eind goed gevuld en hadden wij een heerlijke zen-ochtend gehad tussen het groen. Met een prachtig ecosysteem als resultaat!