Stekkie.shop

Stekkie.shop

Hoi, ik ben Stekkie: een onderhoudsloze, groene natuurwereld in een afgesloten fles. Rijkelijk gevuld met levende, kleurrijke en tropische planten. Omdat ik zelfvoorzienend en gesloten ben, hoef je mij nóóit meer water te geven.
9,9

• Xander
    Review voor Stekkie.shop

Leuke workshop voor je team met echt een mooi eindresultaat om mee naar huis te nemen of je kantoor mee aan te kleden. Het aanstekelijke enthousiasme van Bart en Ruth maken het helemaal af, absoluut een aanrader!

• Andrea Koops
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

De communicatie is super, vond het alleen jammer dat je geen exacte dag kan afspreken om de fles te laten bezorgen. Bezorging wel heel secuur, uitleg op afstand. De fles en het tuintje ziet er super uit. Hoe de fles gaat blijven wordt spannend en kan ik dus nog niet veel over zeggen.

Antwoord van Stekkie.shop

Hoi Andrea,

Bedankt voor je mooie review!
    Momenteel maken we gebruik van een eigen- en externe bezorgdienst. Deze laatste is gespecialiseerd in voorzichtig vervoer om het ecosysteem heelhuids bij je aan te laten komen. Helaas rijden zij nog niet elke dag door heel Nederland.
    We werken er hard aan om 7 dagen per week levering mogelijk te maken.

Veel plezier van jouw ecosysteem!

^ Bart

• Hoe beoordeel je Stekkie.shop?

• Peter
    Review voor Stekkie.shop

Omdat ervaren hebben dat deze mensen geweldig meedenken in het product wat graag wilde hebben. Vooral de communicatie is prima. Wij zijn heel blij met ons ecosysteem!!

• t. hoolwerf
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

korte lijnen, snelle levering, ook tot laat in de avond mogelijk.

• Lisa Roodenburg
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Een super service waarbij goed meegedacht wordt. Snelle levering en mooi resultaat! Erg blij mee

• deborah post
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

de workshop was heel leuk om te volgen. bart legde alles goed uit, en het verhaal over hoe stekkie tot stand is gekomen was ook erg interessant. lekker frunnikken en kletsen en je bent zo een paar uurtjes verder. ik zou het zo nog eens willen doen. ik raad het iedereen aan om gezellig een stekkie workshop te volgen. deborah & helma

• Miranda Groen
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Hele goede service en mooi product

• Amrit Hoeba
    Review voor Stekkie.shop

Hele fijne service zoals je mag verwachten bij een special en duurzaam product. Mijn stekkie XL moest vanwege een schimmel vervangen worden, echter was dit buiten de garantieperiode. Geen probleem; paar keer heen en weer mailen en voor ik het wist had ik een nieuwe stekkie. Het gaat niet om de "sale" maar om de experience en dat begrijpen ze bij Stekkie.

• Charlotte Koopmans
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Wij hebben een workshop gedaan om zelf een ecosysteem te maken. Wat onwijs leuk bedacht! Ruth (die ons hielp) heeft ons een hoop verteld over de plantjes die erin gaan, hoe het ecosysteem zichzelf voorziet van voeding, en hoe we het uiteraard moesten doen. Erg leuke bezigheid voor de zaterdagmiddag, waarbij je echt even 100% focus hebt op het maken van je ecosysteem en niet met 30 andere dingen in je hoofd bezig bent :-) ook erg leuk; ik werd na mijn bestelling persoonlijk gebeld door de eigenaar, of ik nog vragen had en of het allemaal goed was gegaan met de order. Zo’n service heb ik nog niet eerder meegemaakt, ik stond letterlijk perplex. Top!

Antwoord van Stekkie.shop

Bedankt voor de lovende review Charlotte! We waren erg blij om jullie te mogen ontvangen. Ruth heeft aangegeven dat ze een hele leuke middag met jullie heeft gehad.
    Heel veel plezier van jullie ecosystemen!

Groene groet,
    Bart

• Astrid Hillen
    Geverifieerde klant van Stekkie.shop

Prettig contact per telefoon en app, super dat Bart thuis komt afleveren en verdere uitleg/adviezen geeft. Mooi ecosysteem