Stengo
Op zoek naar een koptelefoon, of juist naar nieuwe speakers? Bij Stengo vind je het allemaal! Stengo is een webwinkel met een breed assortiment aan kwaliteit CE merken voor een goede prijs. Tussen de honderden producten vind je in een handomdraai alles wat je zoekt voor in en rondom je huis, kantoor

• Ruddy

Fantastische site

• Erwin M
    Geverifieerde klant van Stengo

Snelle levering, goede prijs, vriendelijk personeel. Mogelijkheid om achteraf te betalen is top, geeft mij een veilig gevoel.

• Hoe beoordeel je Stengo?

• Erik
    Geverifieerde klant van Stengo

Nette prijs, vlot geleverd en keurig verpakt; wat mij betreft een echte aanrader!

• Sabri Baeckelandt
    Geverifieerde klant van Stengo

Correct en snel afgehandeld. Snel geleverd en in Nieuwstaat. Stevig ingepakt in originele dozen en verpakking.

• Gilberto dos Santos Maricato

levering was goed,

• Wim Bakker
    Geverifieerde klant van Stengo

Mooie prijs voor een mooi product. De speakers werden de dag na bestelling geleverd. Prima service!

• Ronny Uithof
    Geverifieerde klant van Stengo

Snel en goed geleverd met mooie prijs

• Gagik Sarkisian
    Geverifieerde klant van Stengo

snelle afsprak, op tijd geleverd, klantvriendelijk

• Roland van Vliet
    Geverifieerde klant van Stengo

Goede communicatie en prima deal. Had alleen niet goed door gekregen dat mijn pakket al wat verstuurd. Was verrast dat er om 9.15 al een vrachtwagen met pallet stond. Service vd de vervoerder had beter gekund.

• Paul Vrieling
    Geverifieerde klant van Stengo

Geweldige service, onberispelijke communicatie en leuke mensen. Old school advies op een online platform, het kan gewoon!

• Joshua

Goeie service

• P.C.
    Geverifieerde klant van Stengo

Prachtig productpalet en een goede, snel reagerende klantenservice. Je moet wel even geduld hebben, maar die moeite breng je graag op voor de prijzen die zij hanteren! Het bestelde komt verder uitstekend verpakt aan, dus wat wil een mens nog meer? Wat mij betreft ben ik ZEER tevreden over Stengo!

• Peter
    Geverifieerde klant van Stengo

Prijzen laag en een goede duidelijke klantvriendelijk bedrijf.

• David Jagtman
    Geverifieerde klant van Stengo

Zeer tevreden over mijn aankoop van de Wharfedale Diamond 12.4. De luidsprekers waren goed verpakt en vrij van beschadiging ondanks dat ze een tweedekansje waren.

• Adrie
    Geverifieerde klant van Stengo

Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs.

• Kris Giglot

Zheksk

• Hans

Duidelijke verwachtingen.

• Erik Christenhusz

Alles verliep soepel

• Gerbrich
    Geverifieerde klant van Stengo

Superblij met deze wharfedale diamond 220 luidsprekers. Ze zien er mooi en goed afgewerkt uit. De luidsprekers geven een mooi geluid voor urenlang luisterplezier. Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

• Gerard
    Geverifieerde klant van Stengo

Goede webwinkel,goedkoop en snelle service.