Stenlille
De stijlvolle smartwatches van Stenlille omvatten alle functies waarmee men gezonder kan leven, meer kan bewegen, beter kan slapen en altijd bereikbaar is.

Hiermee draagt Stenlille bij aan een gelukkiger leven met meer ontspanning en een betere gezondheid.

Lidmaatschap per 09-11-2023 stopgezet

8,3

• Annemie
    Review voor Stenlille

Watch laadt na 4 maanden al niet meer op, contact met de klantendienst blijft aanslepen, enkel contact via mail en er wordt pas na een week gereageerd op je mails. Nu zou ik mijn geld terug krijgen minus de verzendkosten maar daar ga ik niet mee akkoord, ik heb ondertussen ook onkosten moeten maken om de kapotte watch terug te sturen,Stenlille, nooit meer.

• Henk
    Review voor Stenlille

Mijn tweede smartwatch is defect, gekocht via Bol.com, de eerste ook maar Stenlille blijkt met de noorderzon vertrokken. Telefoon nummer bestaat niet meer, E-mail adres bestaat niet meer, en de internet site is weer een vrij domein geworden voor geïnteresseerden. Mijn smartwatch is een half jaar oud, en nu zit ik met een defecte smartwatch van de vertrokken Stenlille. Ook mijn 1e defecte smartwatch in december 2022, terug gestuurd. nooit geld retour gekregen. Ik had dit via Bol.com besteld, na 2 maanden maar gebeld met Bol.com en zij hebben het bedrag de volgende dag overgemaakt op mijn rekening daar zij ook bij TGP post konden zien dat Stenlille de smartwatch twee maanden geleden hadden ontvangen. Had ik geweten hoe Stenlille met klanten omgaat had ik nooit een tweede bestelling gedaan. nu zit ik met de gebakken peren. Maar ik denk dat Bol.com mij wel correct zal behandelen zoals in van hun gewent ben.

• Susanne
    Review voor Stenlille

Prima horloge al zou ik de metingen die het kan doen met een korrel zout nemen (bijvoorbeeld maximale hartslag van 65 bij het sporten) maar de klantenservice is om te janken! Na een half jaar deed het oplaadkabeltje het niet meer en dat valt natuurlijk niet onder de garantie. Nieuwe besteld maar die deed het ook niet. Voor de retourprodecure moet je mailen maar na een paar keer bellen, appen en mailen pas reactie gekregen. Verlogens oplader opgestuurd en 3 weken later nog steeds niks gehoord. Zo moeilijk zou het toch niet hoeven zijn!?

• Regina Miltenburg

Snelle levering aan huis

• Anouk

Mooi horloge.
    Jammer van het oplaad systeem werkt niet goed. Oplader blijft niet goed op het horloge liggen

• Rene Oldenburger

• Marieke
    Review voor Stenlille

Geweldige service, na poosje deed de stappenteller en slaapfunctie het niet meer, snelle rectie op mijn gestuurde mail, goede meedenk ideeën tot een oplossing. Ik kon het horloge terug sturen en kreeg een nieuwe terug gestuurd. en ben erg blij met mijn horloge!

• Kim Brocatus

Goed product
    Spijtig dat er geen fietsen bij de sporten sta

• Berry Menting
    Geverifieerde klant van Stenlille

Geweldig snelle levering mooie smartwatch

• Wiel Reijners
    Review voor Stenlille

Geweldige service en zeer vriendelijke behandeling.

• Anna Goedemans
    Review voor Stenlille

Geweldige service en vriendelijke behandeling.

• Esther Van Houwelingen
    Geverifieerde klant van Stenlille

Ze zeggen voor 23.00 besteld, volgende dag in huis. Helaas heb ik het zondag besteld en pas donderdag ontvangen. Weet verder nog niet hoe het werkt, heb de doos nog niet uitgepakt

• Gerda Portengen
    Review voor Stenlille

Mijn ladertje was doorgebrand. Ik kreeg supersnel een nieuwe. Heel goed en snel geregeld. Bedank voor de goede service

• Karin van Hoof
    Review voor Stenlille

Mijn smartwatch was defect na een halfjaar en heb toen contact gehad met Annemiek via de mail en kon mijn horloge terugsturen en kreeg een nieuwe opgestuurd. Binnen drie dagen had ik mijn nieuwe smartwatch weer om mijn pols. Super blij met de goede en snelle service en fijne communicatie.

• Daphne Stuart
    Geverifieerde klant van Stenlille

Mooie smartwatches handige Nederlandse beschrijving erbij zo geïnstalleerd en werkt perfect

• Dewi
    Geverifieerde klant van Stenlille

Mooi prijsje en snelle levering!! Heb er hier inmiddels al 3 gekocht(als kado) en super blije reacties!

• Gonnie Uytdewilligen
    Geverifieerde klant van Stenlille

Service was super het horloge is snel bezorgd en doet precies wat t beloofd.ben er dan ook erg blij mee

• tevreden klant
    Geverifieerde klant van Stenlille

Een hele snelle levering en een goede service/communicatie. Het activeren van de horloge voor mij heel gemakkelijk. Ik geniet van mijn horloge!

• Monique
    Review voor Stenlille

Super gaaf horloge, super blij mee. Had wat pech met een kapot bandje, kreeg meteen een nieuwe, ook stuk, maar blij verrast dat dezelfde week opnieuw een goed bandje in mijn brievenbus lag. Snelle communicatie per mail, zelfs in de avond! Complimenten! Ben er heel blij mee. Aanrader!

• Marlies
    Review voor Stenlille

Prachtig horloge. Helder beeld, makkelijk te bedienen. Het lukte eerst niet om zelf een wijzerplaat te maken maar na contact via de mail is dit gelukt. Zondags besteld en 2 dagen later al ontvangen.