Stenlille
De stijlvolle smartwatches van Stenlille omvatten alle functies waarmee men gezonder kan leven, meer kan bewegen, beter kan slapen en altijd bereikbaar is.

Hiermee draagt Stenlille bij aan een gelukkiger leven met meer ontspanning en een betere gezondheid.
8,5

• Wiel Reijners
    Review voor Stenlille

Geweldige service en zeer vriendelijke behandeling.

• Anna Goedemans
    Review voor Stenlille

Geweldige service en vriendelijke behandeling.

• Hoe beoordeel je Stenlille?

• Gerda Portengen
    Review voor Stenlille

Mijn ladertje was doorgebrand. Ik kreeg supersnel een nieuwe. Heel goed en snel geregeld. Bedank voor de goede service

• Karin van Hoof
    Review voor Stenlille

Mijn smartwatch was defect na een halfjaar en heb toen contact gehad met Annemiek via de mail en kon mijn horloge terugsturen en kreeg een nieuwe opgestuurd. Binnen drie dagen had ik mijn nieuwe smartwatch weer om mijn pols. Super blij met de goede en snelle service en fijne communicatie.

• Daphne Stuart
    Geverifieerde klant van Stenlille

Mooie smartwatches handige Nederlandse beschrijving erbij zo geïnstalleerd en werkt perfect

• Dewi
    Geverifieerde klant van Stenlille

Mooi prijsje en snelle levering!! Heb er hier inmiddels al 3 gekocht(als kado) en super blije reacties!

• Gonnie Uytdewilligen
    Geverifieerde klant van Stenlille

Service was super het horloge is snel bezorgd en doet precies wat t beloofd.ben er dan ook erg blij mee

• tevreden klant
    Geverifieerde klant van Stenlille

Een hele snelle levering en een goede service/communicatie. Het activeren van de horloge voor mij heel gemakkelijk. Ik geniet van mijn horloge!

• Monique
    Review voor Stenlille

Super gaaf horloge, super blij mee. Had wat pech met een kapot bandje, kreeg meteen een nieuwe, ook stuk, maar blij verrast dat dezelfde week opnieuw een goed bandje in mijn brievenbus lag. Snelle communicatie per mail, zelfs in de avond! Complimenten! Ben er heel blij mee. Aanrader!

• Marlies
    Review voor Stenlille

Prachtig horloge. Helder beeld, makkelijk te bedienen. Het lukte eerst niet om zelf een wijzerplaat te maken maar na contact via de mail is dit gelukt. Zondags besteld en 2 dagen later al ontvangen.

• Ymke
    Review voor Stenlille

Zeer snelle, klantvriendelijke service. Bij problemen staan ze ter beschikking om te ondersteunen en om mee een oplossing te zoeken. Zeer tevreden hierover!

• Roy Klasens

Update:
    Na 2 maand een kras op mijn horloge. Glas is niet stevig en kan dus zo kapot gaan. Gevraagd voor een oplossing en krijg 15 procent korting op een nieuwe ­čśö. Gevraagd voor een betere oplossing maar die komt helaas niet.

Jammer dat op hun site niet aangeven wordt hoe sterk het glas is. Heb spijt van deze aankoop.

Mooie smartwatch voor een nette prijs. Werkt naar behoren en ben er blij mee. Batterije gaat lang mee.

• Ria
    Review voor Stenlille

De bestelling is naar een afhaal gebracht door DHL,en ik was gewoon thuis.
    Maar nu heb ik hem binnen,ik vind hem er mooi en al die functies die er op zitten­čĹŹHartelijk dank ik ben er super blij mee,en raad hem ook zeer aan.

• Alex Heerkens
    Geverifieerde klant van Stenlille

een mooi product voor een mooie prijs en zeer snelle levering.

• Henry Rosner
    Geverifieerde klant van Stenlille

levering was ok alleen dhl had mijn bestelling op een verkeerd adres afgeleverd i p v zutphenstraat 12 arnhemplein 12 afgegeven

• Prins
    Review voor Stenlille

Bandje horloge was na 2 weken al stuk zonder aanleiding. Na melding direct een nieuwe toegestuurd gekregen. Nette service!

• Laura
    Review voor Stenlille

Ik vond het horloge niet mooi. Ik heb een mail gestuurd dat ik hem ging retourneren (staat ook zo op de website). Geen reactie gehad maar wel geretourneerd. Nu 3 weken geleden meerdere mailtjes gestuurd en geprobeerd te bellen maar geen reactie gehad en ik heb mijn geld nog steeds niet terug.

• Angelique
    Review voor Stenlille

goede snelle service. goukleurige bandje functioneerde niet goed. Contact gezocht en binnen korte tijd reactie en correct opgelost. Kreeg nieuw horlogebandje. top! goed functionerend horloge,alleen jammer dat fietsen geen onderdeel van activiteiten is.

• Monique
    Review voor Stenlille

Snelle en goede service en denken mee in een fijne oplossing!

• Irma Jacobs
    Review voor Stenlille

Snelle levering, bij problemen had ik super contact met de klantenservice. Alles werd snel en netjes geregeld.