Sterrenliefs
Sterrenliefs is een webwinkel met troostgeschenken, rouwartikelen en lichtpuntjes bij het verlies van een baby, het overlijden van een kind of het missen van een dierbare.

• Odette
    Review voor Sterrenliefs

Fantastische service en prachtige producten. De service was echt uitstekend, en zo behulpzaam!

• Jens Noben
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Prachtig! Kwaliteit ten top!
    Onze dierbare krijgt hierdoor het mooiste plekje in huis.

• Hoe beoordeel je Sterrenliefs?

• Petra Zwienink
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Dit bedrijf wordt gerund met zoveel aandacht en liefde. Super snelle levering en prachtig ingepakt.

• Anneke Punt
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Het grootste verlies is het verlies van je eigen kind. Het is zo fijn dat er een plek is waar je liefdevolle voorwerpen kunt kopen die jouw mooiste herinneringen kan dragen en een mooi plekje kan geven in je huis. Dank je wel sterrenliefs voor jullie bestaan. Het helpt.

• Corry
    Review voor Sterrenliefs

Ik heb een paar keer een bestelling geplaatst en beide keren, waren de pakjes heel mooi ingepakt en voor ons persoonlijk snel aan huis afgegeven. Voordeel voor ons dat Riëlle haar ouders dichtbij ons wonen😉

• Tamara Sapulette
    Review voor Sterrenliefs

De engeltjes die ik heb gekregen waren prachtig en het pakketje was met veel liefde ingepakt!

• W Schouwenaars

Goede service en

• Marielle
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Reden van mn aankoop was verdrietig, maar het assortiment precies raak. Na eenvoudige online bestelling werd alles netjes geregeld! Mooi verpakt afgeleverd.

• Joyce
    Review voor Sterrenliefs

Prachtige kaars voor mijn zusje & zwager gekocht voor hun overleden dochtertje. De kaars was snel binnen en heel mooi ingepakt.

• Melanie
    Review voor Sterrenliefs

Super service, prachtige sterkaars. Afgestoken op oudjaar op het grafje van ons zoontje 🌟

• Inge Alkema
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Supermooie kaart met liefdevolle tekst ! Dank voor de snelle service

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Super service met een handgeschreven kaartje, liefdevolle producten, snel bezorgd.

• Joyce van Lutterveld-Vaes
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Met liefde verpakt, een cadeautje om open te maken.

• Marjo Verhaegh
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Netjes verpakt en snel verzonden

• Lonneke
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Wat een fijne service en prettige communicatie. De bestelling kwam prachtig (met zorg) ingepakt thuis. Hoop dat het mijn vriendin een klein beetje troost mag geven❤️

• Marij Weijs
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Top! Super service, snel verzonden, mooi ingepakt en een kaartje met lieve woorden.

• Nancy De laat
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Prachtige spullen . Snelle service. Vriendelijk .

• Ramona
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Goede en snelle service. Goed verpakt.

• Demi Matakupan
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Onwijs mooie producten en een lief kaartje erbij gekregen. Dankjewel!

• Laura
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Met veel liefde en zorg ingepakt door Rielle!