Sterrenliefs
Sterrenliefs is een webwinkel met troostgeschenken, rouwartikelen en lichtpuntjes bij het verlies van een baby, het overlijden van een kind of het missen van een dierbare.
  • Dorijn Vos
    Geverifieerde klant van Sterrenliefs

Bedankt voor de fijne service en het meedenken!

• Irene
    Review voor Sterrenliefs

Ik heb bij Sterrenliefs een waxinelichtje gekocht. Hij is in het echt nog mooier dan op de website. Het was prachtig ingepakt en daarom echt een cadeautje aan mezelf!

• Hoe beoordeel je Sterrenliefs?

• Marlijn
    Review voor Sterrenliefs

Al een aantal keer iets besteld bij Sterrenliefs. Riëlle stopt veel liefde in het verpakken van de spulletjes en ook het versturen wordt met zorg en aandacht gedaan. Precies wat je zou willen met sterrenpost. Vragen worden snel beantwoord. Een fijne webshop welke met liefde wordt verzorgd en bezorgd met de post.

• Ilona Venema-Brons
    Review voor Sterrenliefs

Altijd snelle afhaal/levering, alles met zoveel zorg en liefde ingepakt. Prachtige producten.
    Al veel mensen een heel mooi twinkellicht cadeau gedaan. Keep up the good work Rielle ♡

• Noortje Bos
    Review voor Sterrenliefs

Mooi product en prachtig ingepakt. Een cadeautje om te geven.

• Tineke de Grijs
    Review voor Sterrenliefs

De kaartjes werden erg laat geleverd maar dat kwam door post.nl. Na een mailtje direct afgesproken als ze er de volgende dag niet waren er nieuwe gestuurd zouden worden. Snelle, leuke reactie. En de kaarten zagen er super uit. Aanrader!

• Priscilla
    Review voor Sterrenliefs

Erg snelle levering, kwaliteit is erg hoog. Zelf heb ik het vriendenboekje van een sterrenkindje cadeau gegeven. Zo bleef zij toch heel dicht bij ons!💗

• Johanneke van der Horst
    Review voor Sterrenliefs

Geweldige service! Spullen mooi met beleid en met liefde verpakt.