Stichting Animal Rights

Bekijk alle reviews en keurmerken van Stichting Animal Rights en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
6,0
  • tim
    Review voor Stichting Animal Rights

Beste meneer/mevrouw,

Helaas begrijp ik niet helemaal waarom deze vraag gesteld wordt.
    In het antwoord dat je van Aldi kreeg lees ik dat wij dit product alsnog toegevoegd hebben aan de lijst nadat zij contact met ons zochten.
    De lijst is dus up to date. Daarnaast wil ik graag benadrukken dat wij de lijst regelmatig nalopen.
    Zoals je zelf kunt zien gaat het om een behoorlijk grote lijst aan producten en merken. Daardoor is het niet mogelijk om de lijst elke dag na te lopen.

Suzanne van der Horst
    Organisator

Tel: +31 70 444 88 52

Mijn excuses dat u wat langer op een antwoord heeft moeten wachten dan dat u van ons gewend bent. Allereerst willen wij u laten weten dat wij er ons, als grote internationale onderneming, van bewust zijn dat onze dagelijkse beslissingen invloed hebben op milieu en maatschappij. Wij hebben contact gezocht met Animal Rights om opheldering te krijgen over de voorwaarden voor de lijsten en om welke reden ons ALDI merk Una daarop vermeld is. Wij hebben contact gezocht met Animal Rights om opheldering te krijgen over de voorwaarden voor de lijsten en om welke reden ons ALDI merk Una daarop vermeld is. Wij hebben contact gezocht met Animal Rights om opheldering te krijgen over de voorwaarden voor de lijsten en om welke reden ons ALDI merk Una daarop vermeld is. Van Animal Rights hebben wij hierop geen reactie ontvangen. Met vriendelijke groet, Elles Specialist Customer Service Klantenservice ALDI
    De oplossing
    Jullie moeten vaker de lijst bijwerken en het moet allemaal wel kloppen uw informeert de consument ondermaats
    nou blijkbaar ben je niet erg op de hoogte Ik heb openbaar een klacht gezet aan aldi dat zij op de Rode lijst stonden Toen heeft aldi drie maanden lang niet geantwoord en na ongeveer 3 maanden gaven ze onderstaand bericht. En dat jullie niet antwoorden is al waardeloos want daarvoor had ik ook een klacht over Dettol op jullie Rode lijst dat met een t was geschreven, Detol, en dat is nog steeds niet veranderd.