Stickerland
Makkelijk mooie stickers kopen? Bestel stickers uit ons assortiment of laat uw eigen ontwerp stickers door ons maken. Wij drukken stickers die geschikt zijn voor binnengebruik en buitengebruik. Goede stickers bestellen doet u bij Stickerland. Gratis verstuurd.
9,1
14.152 klantbeoordelingen
Filter 13936 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10112 met beschrijving

• Frans
    Geverifieerde klant van Stickerland

Makkelijke bestelprocedure, leuke teksten en de mogelijkheid om zelf een tekst op te geven. Snelle levering en keurig en slim verpakt zodat het niet kreukt of beschadigd.

• R.M.J Vonk

Product is prima

• Hoe beoordeel je Stickerland?

• Niek Jong
    Geverifieerde klant van Stickerland

Mooie stickers aan de binnenkant autoruit geplakt.

• Peter emmen

Zoals omschreven

• Paulus
    Geverifieerde klant van Stickerland

Prima kwaliteit sticker, snelle verzending in nette verpakking.

• ronald
    Geverifieerde klant van Stickerland

alles op zich prima, alleen bestelde reinigingsdoekje vergeten bij te sluiten...

• Bobo
    Geverifieerde klant van Stickerland

prima service, ziet er goed uit.

• Wesley Doornebal
    Geverifieerde klant van Stickerland

Fijne aan te brengen stickers en goede service!
    Een dag later was mijn bestelling al binnen.

• Patric Dietvorst

Prima!

• Cor van uden
    Geverifieerde klant van Stickerland

Makkelijk te bestellen, prima prijs. Wel wat langere levertijd. Dat wordt overigens wel duidelijk aangegeven

• Tom Lenferink
    Geverifieerde klant van Stickerland

Goede kwaliteit sticker en scherpe prijs

• Albert Sontag
    Geverifieerde klant van Stickerland

Ik heb goede service gehad producten zijn goed bezorgd, levertijd vindt ik wel een dingetje, langer dan een week. Ik heb wel een opmerking omtrent bijgekocht montage setje hierbij zit een soort plastic spatel om de folie aan te brengen echter bij het gladstrijken met deze spatel zijn krassen in de folie ontstaan omdat de spatel hard is en onenigheden op zaten waardoor mijn folie nu is beschadigd. Bestelling 349112

• chrisje Libot

Vele keuze in tekst

• Pila Berg

Hij plakte niet/amper.. na 2,5 dag liet t alweer los . Zonde

• Souhaila Bouzagou
    Geverifieerde klant van Stickerland

Waarschuwen je niet al bij het maken van je design dat je wellicht een verkeerd product hebt besteld. Design geeft je ook een verkeerde indruk en dit had met een rode omcirkeling gewoon vermeden kunnen worden.

Geld weggegooid want nu is het ineens ‘mijn fout’.

Medewerkers zijn ook ontzettend onbeschoft via de mail en zetten jou letterlijk aan het werk. Bah

• peter janssen
    Geverifieerde klant van Stickerland

Snelle levering en prima kwaliteit

• Jan Pieter van Drunen
    Geverifieerde klant van Stickerland

Prima service en snelle levering

• Annemijn Kole
    Geverifieerde klant van Stickerland

Mijn product was helaas een beetje scheef op het papier. Dus die zit nu scheef op de werpkist. En daarnaast bij het losmaken van de sticker zijn er veel losse stukjes die gescheurt zijn van het logo terwijl het met uiterste voorzichtigheid geplakt is. Helaas.

• Erik Vriesinga

top geregeld top kwaliteit

• Kris M
    Geverifieerde klant van Stickerland

Geweldige service, vragen werden steeds snel beantwoord en het bestelde product werd snel geleverd.